Ze heeft wel een groot instrument tussen haar benen.quote:
klopt! ik graag de reactie van prem gezien (en nog liever van jort)quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:05 schreef Apogist het volgende:
vond het toch best een aardige uitzending, jammer alleen dat Prem niet zoveel meedeed met het gesprek tussen Pauw en Plasman, had toch wel zijn mening wil weten aangezien zijn achtergrond (of heb ik zijn reactie dan ff gemist?:P).
Palestina? Waar ligt dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:37 schreef evert het volgende:
o o o, we hebben altijd zo onze mond vol over schending mensenrechten, maar als dat in Palestina gebeurt, dan vergeten we blijkbaar maar even.
kelder had meer dan gelijk.
quote:
Woensdag 7 januari, 23.00 - 23.50 uur, Ned 1
Vandaag in Pauw & Witteman
* Laila Nalawi en 21 andere Palestijnse Nederlanders willen dat de Nederlandse regering het Israëlische oorlogsgeweld veroordeelt.
* Herbert Dijkstra doet morgen verslag van het eerste NK op natuurijs voor marathonrijders in dertien jaar.
* Salah Edin is een controversiële moslim rapper en hij speelt er ook één in de serie Flow.
Dijkstra met Ducrot zijn helden.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:12 schreef Suko het volgende:
* Salah Edin is een controversiële moslim rapper en hij speelt er ook één in de serie Flow.Ik boycot deze aflevering van P&W.
Dat dacht Geert Wilders ook toen hij hem in zijn film Fitna liet figureren als Mohammed B.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik schakel net in, ik dacht even dat Mohammed B aan de tafel zat
Nee... ook niet op het feit dat er 450.000 bezetters op de Westbank zijn enz enz. Je punt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef golfer het volgende:
Laila Nalawi gaat niet in op de terroristische aanslagen en raketbeschietingen van Hamas en blijft alleen maar hameren op de Israëlische disproportionele militaire acties.
maar hem nam ik het niet kwalijk, hij was niet in die hoedanigheid uitgenodigd, maar hij zorgde tenminste voor wat vuurwerkquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Gefilterd het volgende:
@Wap
Die wist ook nergens wat vanaf..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |