O ja?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef golfer het volgende:
En hij had helemaal gelijk met z'n opmerkingen over oud-Jezuïeten als Van Agt en v.d. Broek.
Dan heb je een heel andere uitzending gezien dan ik. Wat een niveauverschil. Hans van den Broek die louter op basis van feiten de situatie duidt en in zijn kleine pink meer kennis heeft dan de rest van de tafel bij elkaar. Jammer voor hem dat ie met van die proleten in discussie moest. Sorensen zat meteen met zijn bek vol tanden over de kolonisten en Kelder kwam ook niet ver met zijn retorische trucjes (u hebt geen antwoord als ik vraag --- en dan zo'n belachelijk as if...vraag) en het valse en voorspelbare: "wat is dat toch met die oud-jezuieten".quote:Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef tong80 het volgende:
Ben geen fan van hem maar Jort zet hans van den Broek in een hoek
quote:Vanavond bij P&W:
Prem Radhakishun is terug op de buis met een nieuw programma: ‘De school van Prem’.
Harpiste Lavinia Meijer ging voor een concert naar Korea en ontmoette daar voor het eerst haar biologische vader.
Strafrecht-advocaat Peter Plasman hekelt de website www.veroordeeldengezocht.nl, die gisteren door de Amsterdamse politie werd gelanceerd.
Herman Pleij analyseert de schaatsgekte in Nederland.
Hij kan idd. het meest onzinnige onderwerp nog de moeite waard maken.quote:
Geen idee waarom maar net als voor Jort Kelder heb ik ook altijd een zwak voor Prem.quote:En als Prem niet teveel gaat schreeuwen, kan het een leuke uitzending worden!
Herman Pleij is zo'n man die je vraagt als iedereen op is. Hij praat leuk hoor maar hij weet natuurlijk geen zak van de schaatsgekte.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef golfer het volgende:
Herman Pleij.
Ik heb altijd een beetje moeite met die zo breeduit pratende loenzende man.
Prem kan leuk zijn als ie niet al te hyper doet.
Jan Marijnissen is deze week ook nog niet geweest.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:31 schreef SCH het volgende:
Steeds maar Prem en Jort vind ik een beetje armoede. Morgen zeker weer Peter Paul de Vries
Volgende week 2 x dan maar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Jan Marijnissen is deze week ook nog niet geweest.
Hij vertelt idd leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:40 schreef marcodej het volgende:
Pleij!Kan mooi vertellen!
En als Prem niet teveel gaat schreeuwen, kan het een leuke uitzending worden!
zij zegt me niks maar de staat van verwarring, kwam dat maar terug, ik mis het.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
die Aziatische chick![]()
is dat dezelfde die ooit eens te gast was bij De Staat Van Verwarring?
nee zeg, dit is toch veel leuker.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
Die Pleij heeft het erg met zichzelf getroffen..
hadden ze nou geen echte schaatsliefhebber kunnen uitnodigen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |