Dat je niet alleen eenzijdig iets kunt veroordelen zonder de hand in eigen boezem te steken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Gefilterd het volgende:
Nee... ook niet op het feit dat er 450.000 bezetters op de Westbank zijn enz enz. Je punt?
Want?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:25 schreef Wup het volgende:
ik mis Jort Kelder in deze discussie... wat een slappe hap dit.
Dat is een beetje het probleem met alle Nederlandse opinievormers m.b.t. dit onderwerp: er is zoveel relevante informatie die ons nooit bereikt. Zojuist vertelde de ambassadeur van Israël in Hardtalk dat Hamas moskeeën, scholen en zelfs de VN school als opslagruimtes gebruikte voor Grad- en Katyusha-raketten: dat is, voor zover ik weet, in geen enkele Nederlandse nieuwsbron tot nu toe naar voren gekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Want?
Hij gebruikte gisteren geen argument. Hij schetste het beeld van de omringende landen van israel. En dat die vijandig zijn.
Daaruit concludeerde hij dat deze actie terecht was.
Wat nergens op slaat aangezien de informatie waaruit hij zijn conclusies trekt niks zegt over de intensiteit van deze actie, de duur, de reden etc.
Dat verhaal had ik ook nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
De Ronde van Cuba i.p.v. de Elfstedentocht.
Idd ja, hij heeft verhalen die we nog niet kennenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef golfer het volgende:
Herbert is nu een stuk minder irritant dan als commentator bij schaatsen of fietsen.
De VN ontkent dat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem met alle Nederlandse opinievormers m.b.t. dit onderwerp: er is zoveel relevante informatie die ons nooit bereikt. Zojuist vertelde de ambassadeur van Israël in Hardtalk dat Hamas moskeeën, scholen en zelfs de VN school als opslagruimtes gebruikte voor Grad- en Katyusha-raketten: dat is, voor zover ik weet, in geen enkele Nederlandse nieuwsbron tot nu toe naar voren gekomen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef thettes het volgende:
En die zijn leuker dan die over de vader van Voeckler
Ja viel mij ook erg mee, leuke uitzending tot nu toe.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd ja, hij heeft verhalen die we nog niet kennen.
Dijkstra blijft natuurlijk het redelijk incompetente kneusje onder de sportcommentatoren, maar in deze uitzending viel hij me 100% mee ja!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:19 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Dijkstra met Ducrot zijn helden.Alleen is hij ook leuk (niet leuker dan Ducrot, dat kan niet).
LOL dat zag ik ook al ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:52 schreef Der_Onkel het volgende:
Die kerel achter herbert lijkt op John McGinley :p
[ afbeelding ]
pssst...voor jou: Ned2 docu.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef koningdavid het volgende:
Die CDA-woordvoerder kwam er echt slecht uit zeg.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef koningdavid het volgende:
Ken hem al, weinig zin om hem weer te kijken voor mijn plezier. Ik erger me kapot.quote:
tja, beetje CDA eigen hèquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef koningdavid het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |