Wat precies?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is een beetje hypocriet imo.
Om GeenStijl te heten, je als luis in de pels voor te doen en je dan fijn te laten censureren door het leger.quote:
True, wat dat betreft is het net een gewoon bedrijf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Om GeenStijl te heten, je als luis in de pels voor te doen en je dan fijn te laten censureren door het leger.
Dit is al eerder op tv geweest, maar ik weet niet meer waar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:27 schreef Wup het volgende:
Ik weet niet hoe maar ik ken dit verhaal al?
Ze hebben ook altijd maar 1 argument... ik was verliefd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:29 schreef qonmann het volgende:
meisjes die vallen voor loverboys...blijft een fenomeen dat ik niet kan begrijpen
zo goedgelovig altijd enzo
Crime Time dus - John vd Heuvelquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is al eerder op tv geweest, maar ik weet niet meer waar.
mja ik begin al bijna te denken dat dat ook bij P&W was... misschien die moeder met een advocaat erbij ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:30 schreef Specularium het volgende:
Dit is al eerder op tv geweest, maar ik weet niet meer waar.
Yup.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Crime Time dus - John vd Heuvel
ow... of dat:)quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef Reddiablo het volgende:
Crime Time dus - John vd Heuvel
Dat accent is ze inderdaad niet kwijt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:35 schreef Croupouque het volgende:
Je ken dit soort naïefah meidaaah altijd gemakkalak herkennaaah, want zah prataaah altijd etsellufdaaah.
onvoorstelbaar en niet te begrijpenquote:
ze zit er nog hoor, cultuur opsnuiven met Demis Roussosquote:
Neh, daar word je maar verliefd van.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:33 schreef Wup het volgende:
[..]
Ze hebben ook altijd maar 1 argument... ik was verliefd.
ik hoor liever een keer zo'n knul zijn verhaal.
toegegeven het is makkelijk praten, ik heb het nooit van dichtbij zien gebeuren ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:54 schreef Stali het volgende:
Neh, daar word je maar verliefd van..
Ik vind dat eeuwige breezerbashen op FOK! ook niet fair trouwens, het gaat toch eik altijd wel om heel onzekere pubermeisjes. Je kunt alleen maar hopen dat je een dochter een hoop gevoel van eigenwaarde en zelfvertrouwen mee geeft zodat ze niet zit te wachten op de aandacht van zo'n uitbuitende smeerlap.
Ik gelukkig ook niet hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef Wup het volgende:
[..]
toegegeven het is makkelijk praten, ik heb het nooit van dichtbij zien gebeuren ook.
Het is inderdaad al een keer bij P&W geweest. Die moeder liet zo'n elektrische vliegenmepper zien en zei: "Een echte vent doet dit met z'n blote hand."quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef Wup het volgende:
[..]
mja ik begin al bijna te denken dat dat ook bij P&W was... misschien die moeder met een advocaat erbij ofzo.
Wat wil je, als je mishandeld wordt. Jullie doen er wel erg makkelijk over in dit topic.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:29 schreef qonmann het volgende:
meisjes die vallen voor loverboys...blijft een fenomeen dat ik niet kan begrijpen
zo goedgelovig altijd enzo
Rutger ga je nog wel vaker tegenkomen op tv, niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:38 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat heeft de PO tegenwoordig met GeenStijl?! Nico Dijkshoorn bij DWDD, Rutger net in de uitzending bij P&W ...
Echt, die GeenStijl lui horen niet op tv. Een vlot bouwen en terugduwen in de zee die internet heet, zou ik zeggen.
Ik schat die kans ook wel in helaas.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rutger ga je nog wel vaker tegenkomen op tv, niks mis mee.
Vanavond Reinout Oerlemans...Lijkt mij leuk programma.quote:Volgende week dus 5 Jaar Later, lijkt me interessant.
5 Jaar Laterquote:Op maandag 22 december 2008 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Reinout Oerlemans...Lijkt mij leuk programma.
quote:# Jort Kelder gaat in een nieuw programma op zoek naar übercommerciële topverkopers.
# Korpschef Bernard Welten geeft uitleg over de website www.veroordeeldengezocht.nl
# Oud-minister van Buitenlandse Zaken Hans van den Broek geeft zijn ongezouten mening over de situatie in de Gazastrook
# Hoe staat de fractievoorzitter van Leefbaar Rotterdam Ronald Sørensen tegenover Ahmed Aboutaleb, de nieuwe burgemeester van zijn stad?
Ik denk niet meer dan dat eigenlijk. Een beetje verongelijkt gaan zitten doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:55 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd wat die Sørensen nou weer te melden heeft. Behalve misplaatste grapjes over de dubbele nationaliteit?
Sørensen is overtuigd van de integriteit en loyaliteit van Ahmed, maar wil toch nog even lekker populistisch scoren.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:08 schreef Hexagon het volgende:
Sorensen is wel de sneuste politicus van 2008 maar nu ook van 2009
mja, je moet fan van hem worden.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:21 schreef tong80 het volgende:
Ik kies geen partij. Maar geweldig hoe Jort kan debatteren
Als ie zo door gaat word ik hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |