The bloody limit!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
GeenStijl embedded; het moet niet veel gekker worden.
Rutger wordt steeds meer gewaardeerd itt Geenstijl, niet zo gek, want talent heeft hij wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
GeenStijl embedded; het moet niet veel gekker worden.
Het is een beetje hypocriet imo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rutger wordt steeds meer gewaardeerd itt Geenstijl, niet zo gek, want talent heeft hij wel.
Wat precies?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is een beetje hypocriet imo.
Om GeenStijl te heten, je als luis in de pels voor te doen en je dan fijn te laten censureren door het leger.quote:
True, wat dat betreft is het net een gewoon bedrijf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Om GeenStijl te heten, je als luis in de pels voor te doen en je dan fijn te laten censureren door het leger.
Dit is al eerder op tv geweest, maar ik weet niet meer waar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:27 schreef Wup het volgende:
Ik weet niet hoe maar ik ken dit verhaal al?
Ze hebben ook altijd maar 1 argument... ik was verliefd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:29 schreef qonmann het volgende:
meisjes die vallen voor loverboys...blijft een fenomeen dat ik niet kan begrijpen
zo goedgelovig altijd enzo
Crime Time dus - John vd Heuvelquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is al eerder op tv geweest, maar ik weet niet meer waar.
mja ik begin al bijna te denken dat dat ook bij P&W was... misschien die moeder met een advocaat erbij ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:30 schreef Specularium het volgende:
Dit is al eerder op tv geweest, maar ik weet niet meer waar.
Yup.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Crime Time dus - John vd Heuvel
ow... of dat:)quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef Reddiablo het volgende:
Crime Time dus - John vd Heuvel
Dat accent is ze inderdaad niet kwijt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:35 schreef Croupouque het volgende:
Je ken dit soort naïefah meidaaah altijd gemakkalak herkennaaah, want zah prataaah altijd etsellufdaaah.
onvoorstelbaar en niet te begrijpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |