nu geef je 'm veelste veel credits.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Oh My Fucking God
FAALHAAS van het jaar 2008
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Oh My Fucking God
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Athmozz het volgende:
http://www.ontknaapservice.com/
voor 1000¤ had je 4u gekregen
Die laatste is bestquote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Athmozz het volgende:
Het verhaal zou wel degelijk waargebeurd kunnen zijn. Echter, geen enkel zichzelf respecterend mens zou dit vervolgens op een forum neerzetten.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:19 schreef tong_poh het volgende:
Aan de mensen die er bij voorbaat al van uitgaan, dat het verhaal bullshit is. Ik zou dat ook gedacht hebben als ik niet wist, dat het mensen wel degelijk overkomt.
Dat gezegd te hebben, betekent het niet meteen, dat de TS de waarheid spreekt.
Plaats hier eens een foto van je telefoon rekeningquote:Op donderdag 18 december 2008 09:22 schreef Forza- het volgende:
[..]
Dat doe ik dus, helaas, wel.........
Sommige mensen durven hun (stomme) fouten gewoon toe te geven. Die vriend van mij overkomt dit soort dingen vaak. Hij vertelt het altijd aan iedereen. Ik zou het eerlijk gezegd niet doen, maar somigge mensen kennen geen schaamte.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het verhaal zou wel degelijk waargebeurd kunnen zijn. Echter, geen enkel zichzelf respecterend mens zou dit vervolgens op een forum neerzetten.
Derhalve is het bullshit.
Als ik dat zo hoor moet die vriend van jou ook een ontzettend IQ-loze zijn of niet dan ?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:31 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Sommige mensen durven hun (stomme) fouten gewoon toe te geven. Die vriend van mij overkomt dit soort dingen vaak. Hij vertelt het altijd aan iedereen. Ik zou het eerlijk gezegd niet doen, maar somigge mensen kennen geen schaamte.
Ik denk niet, dat hij lelijk is, maar daar heb ik als hetero man natuurlijk geen zicht op. Desperate is hij absoluut. En helaas voor hem is hij zeer zeker niet de slimste. Als hij een IQ test zou doen, dan denk ik dat hij rond de 85 uit zou komen. Zelfstandig werken kan hij in ieder geval niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor moet die vriend van jou ook een ontzettend IQ-loze zijn of niet dan ?
Of gewoon ontzettend lelijk en desperate.
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:49 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik denk niet, dat hij lelijk is, maar daar heb ik als hetero man natuurlijk geen zicht op. Desperate is hij absoluut. En helaas voor hem is hij zeer zeker niet de slimste. Als hij een IQ test zou doen, dan denk ik dat hij rond de 85 uit zou komen. Zelfstandig werken kan hij in ieder geval niet.
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:55 schreef Dzy het volgende:
Jezus man, jij bent de reden dat er 's nachts allemaal van die kutreclames op TV zijn. Zonder idioten als jij zou die hele business uiteraard niet lucratief zijn. Ik haat je.
Nou, die bedrijfjes bestaan nog steeds, dus er zal vast wel iemand in trappen.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Onmogelijk dat dit verhaal waar is .... simpelweg onmogelijk.
Ik quote deze even voor het nageslacht.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:56 schreef Forza- het volgende:
Het ware leven van een student gaat niet over rozen. Zo ondervond ook ik de afgelopen weken aan den levende lijve.
Na keihard gezwoegd te hebben om mijn tentamens enigszins naar respectabele maatstaven te behalen, besloot ik het er eens flink van te nemen.
Echter, met weinig succes. Ongeveer elke avond verbleef ik met mijn vrienden van de studentensociteit in de kroeg, lonkend naar een leuke maar toch gewillige meid, die zin had in een lekker potje after-tentamen sex.
Tien dagen lang kwam ik 's nachts alleen terug op mijn studentenkamer omdat al mijn versierpogingen mislukten, terwijl Mathijs en Martin hun pogingen wel succesvol zagen eindigen (vaak nog met dezelfde meiden alwaar ik 10 minuten eerder mee had zitten te vertellen).
Dat gaat op een gegeven moment aan je knagen:
- Lig ik niet meer in de markt ?
- Ben ik te lelijk voor deze consumptiemaatschappij ?
- Moet ik die frituur naast mijn bed toch aan de kringloop meegeven ?
- etc. etc.
Dus besloot ik de deur op een andere kier open te gooien. Tijdens het teleteksen tijdens een film op SBS6 kwam ik per ongeluk op een SMS dating site. Wie niet waagt, wie niet wint dacht ik nog bij mezelf en koos voor een sms nummer waar dames uit de buurt zouden reageren. Zo gezegd zo gedaan. Ik me voorstellen via de SMS, met mijn naam, leeftijd en woonplaats en smsen maar.
Wat me wel al meteen opviel was dat haar antwoorden erg kort waren: Sandra heette ze, 19 jaar uit de buurt van Nijmegen. Zal dan wel Wijchen zijn, hield ik me al die tijd voor. Maar goed.
Na een tweetal weken gesmst te hebben, en waaruit eigenlijk wel bleek dat het een erg hete meid moest zijn besloot ik de stoute schoenen aan te trekken en haar uit te nodigen voor een date op mijn kamer. Mijn tokus steigerde al bij de gedachte dat ik deze meid alle hoeken van mijn 12 m2 grote appartement kon laten zien.
In het begin weigerde ze steevast, maar na flink aangedrongen te hebben besloten we afgelopen maandag af te spreken op het station van Nijmegen. Omdat er volgens haar nogal veel bekenden rondliepen en het geheim moesten houden zouden we elkaar ontmoeten op het openbaar toilet op het station om 12:00. Omdat ze het moeilijk vond om de mannenwc op te komen moest ik me op de vrouwenwc opsluiten en dan zou zij me met 5 klopsignalen op de wc-deur laten weten dat ze er was.
De tijd verstreek afgelopenmaandag:
12:00:![]()
12:15:![]()
12:30:![]()
12:45:![]()
13:00:![]()
13:15:![]()
13:30:![]()
Dus ik haar om half 2 maar eens smsen (deed dit niet eerder, omdat het haar misschien wel zou afschrikken of iets dergelijks). Smst ze me: Hoi schat. Ja sorry dat ik er niet ben, maar ik voel me heel ziek.
Ja godverdomme, had je dat niet even eerder kunnen smsen ? Ik zit de tyfus 1,5 uur op een vieze ranzige vrouwenwc te wachten totdat jij er eindelijk bent.
Woedend was ik, en liet haar vervolgens ook niks meer weten. Zodat ze zou voelen hoe het was om geen aandacht te krijgen.
Woedender werd ik toen ik gisterenavond mijn telefoonrekening op de mat zag liggen: ¤ 930 -
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bleek nu: Dat "06" nummer wat ik had gekregen en wat ik al die tijd gesmst had kostte meer dan ¤ 1- per bericht![]()
![]()
![]()
. Dus ik googlen: Blijkt dat oplichting te zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zit ik dus als lenende student met een rekening van ¤ 930- , een enorm kutgevoel, tentamens die ik niet gehaald heb en het ergste van allemaal: Een volle zak.
Nepwijven die je verlijden tot een afspraak waarvoor je dan 1,5 uur op een vrouwentoilet op het CS van Nijmegen moet doorbrengen![]()
![]()
Een hoge telefoonrekening die ik nooit kan ophoesten![]()
![]()
Hoe moet ik dit uitleggen aan mijn ouders![]()
![]()
![]()
Oh, jammer.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:44 schreef Agiath het volgende:
De topics van TS zijn nooit waar.
Toch altijd vermakelijk!
En jij er ogenschijnlijk serieus op in gaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik quote deze even voor het nageslacht.
Mocht de OP het is zijn hoofd halen de OP te verwijderen.
OT:![]()
En ook serieus op fok klagen
Ja die moet je inderdaad wel even posten, want ik vind het een beetje ongeloofwaardig verhaalquote:Op donderdag 18 december 2008 11:08 schreef BrickTop het volgende:
Post anders ff die telefoonrekening......
Dit stukje vond ik echt geniaal, hoe je het uitdrukt met smileysquote:Op donderdag 18 december 2008 08:56 schreef Forza- het volgende:
Ja en maak vooral overmatig gebruik van het woord Baasquote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef ricost het volgende:
omfg hoe NIET-baas kun je zijn!
als je dan zo nodig een sletje wilt scoren ga je gewoon naar de hollywood te rotterdam.
neem genoeg geld mee voor een aantal breezahs en klaar is TS
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:30 schreef speknek het volgende:
Ik heb precies hetzelfde gehad, dacht ook dat ik belazerd was. Maar Forza-, op een gegeven moment dacht ik, fuck it, heb zo al duizend euro uitgegeven, en okay ik miste haar ook wel een beetje, en toen heb ik de stoute schoenen weer aangetrokken en ben weer gaan smsen. En wat bleek? Ze was echt ziek geweest en wilde heel graag nog een keer echt afspreken. Nu zijn we al drie maanden samen en wordt m'n zak elke dag geleegd. Dus gewoon nog even volhouden beste kknul!
Jij bent gemeen.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En jij er ogenschijnlijk serieus op in gaan.
Wie is hier nu de zwakbegaafde?
Nogmaals; OMGquote:Op donderdag 18 december 2008 11:30 schreef speknek het volgende:
Ik heb precies hetzelfde gehad, dacht ook dat ik belazerd was. Maar Forza-, op een gegeven moment dacht ik, fuck it, heb zo al duizend euro uitgegeven, en okay ik miste haar ook wel een beetje, en toen heb ik de stoute schoenen weer aangetrokken en ben weer gaan smsen. En wat bleek? Ze was echt ziek geweest en wilde heel graag nog een keer echt afspreken. Nu zijn we al drie maanden samen en wordt m'n zak elke dag geleegd. Dus gewoon nog even volhouden beste kknul!
Omdat er daadwerkelijk mensen zijn die er intrappen.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En jij er ogenschijnlijk serieus op in gaan.
Wie is hier nu de zwakbegaafde?
Whahaquote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Athmozz het volgende:
Heb je je eigen afgetrokken ?quote:Op donderdag 18 december 2008 08:56 schreef Forza- het volgende:
Ik zit de tyfus 1,5 uur op een vieze ranzige vrouwenwc te wachten totdat jij er eindelijk bent.
Kwaliteitspostquote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Athmozz het volgende:
Ondanks typische KLB-sprookjes schrijfstijl.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:40 schreef DaneV het volgende:
Mensen die denken dat dit verhaal waar is
Ik geloof het ook niet, al is het natuurlijk een feit dat er nog voldoende mensen (mannen) zijn die gebruik maken, van de diensten die TS beschrijft, anders had de "moderne media" er niet vol mee gestaan.quote:
Die mensen zouden ze dan ook preventief moeten ruimen. Mensen met zulke lage IQ waarden zouden de genenpoel helemaal niet mogen vervuilen.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:13 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Omdat er daadwerkelijk mensen zijn die er intrappen.
Geestelijk gestoorde veertigers die op kamers wonen en dronken 'vriendengroepen' die na het uitgaan nog ff willen lachen lijken mij de voornaamste doelgroepen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:24 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, al is het natuurlijk een feit dat er nog voldoende mensen (mannen) zijn die gebruik maken, van de diensten die TS beschrijft, anders had de "moderne media" er niet vol mee gestaan.
Vind het verder wel een grappig verhaal
Tja dat is misschien de wens der gedacht voor jou. Maar niet de werkelijkheidquote:Op donderdag 18 december 2008 16:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die mensen zouden ze dan ook preventief moeten ruimen. Mensen met zulke lage IQ waarden zouden de genenpoel helemaal niet mogen vervuilen.
Oeh, wanneer kan ik 'm verwachtenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:06 schreef Lakitu het volgende:
Wie dit topic gelooft verdient een negerpenis in zijn anus.
Ik kan morgen de hele ochtend.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, wanneer kan ik 'm verwachten?
Hoezo dat nou weer? Eerst verdrietig worden, dan beseffen wat die kuthoer heeft gedaan, en dan flink pissig worden.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:28 schreef Black-Death het volgende:
Wat een creativiteit
Volgende keer even de smiley's in de goede volgorde zetten bij de tijdstippen
mompelt iets over dat mensen altijd eerst boos worden en daarna-achtige uitdrukkingen krijgen
ECHTER mocht TS een kopie van zn rekening laten zien is hij koning
mwa.. meestal is er eerst woede en daarna acceptance/grief..quote:Op donderdag 18 december 2008 20:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Eerst verdrietig worden, dan beseffen wat die kuthoer heeft gedaan, en dan flink pissig worden.
quote:
OT Niemand kan zo dom zijn toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Inderdaad.En zal de kleine lettertjes profielen hoeven niet te voldoen aan de werkelijkheid ook niet gelezen.
quote:Op donderdag 18 december 2008 20:58 schreef StockPupil het volgende:
900 smsjes verstuurd in paar dagen? Hoax.
Dan heb je teveel blaren om nog te kunnen rukken.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:58 schreef StockPupil het volgende:
900 smsjes verstuurd in paar dagen? Hoax.
quote:Op donderdag 18 december 2008 20:05 schreef Susi het volgende:
Die topics van Forza- zijn wel hilarisch
ondanks dat er geen een klopt
Ik ben ooit eens een keer gaan schijten op het station in Roermond, omdat ik tijdens het uitgaan ontzettend moest kakken en je tegenwoordig bijna nergens meer gesloten wc's aantreft op herenwc's van kroegen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:46 schreef Triptamine het volgende:
Hoax, de wc's op station Nijmegen zijn namelijk niet ranzig
Anders:_______________!
quote:Op donderdag 18 december 2008 08:56 schreef Forza- het volgende:
Het ware leven van een student gaat niet over rozen. Zo ondervond ook ik de afgelopen weken aan den levende lijve.
Na keihard gezwoegd te hebben om mijn tentamens enigszins naar respectabele maatstaven te behalen, besloot ik het er eens flink van te nemen.
Echter, met weinig succes. Ongeveer elke avond verbleef ik met mijn vrienden van de studentensociteit in de kroeg, lonkend naar een leuke maar toch gewillige meid, die zin had in een lekker potje after-tentamen sex.
Tien dagen lang kwam ik 's nachts alleen terug op mijn studentenkamer omdat al mijn versierpogingen mislukten, terwijl Mathijs en Martin hun pogingen wel succesvol zagen eindigen (vaak nog met dezelfde meiden alwaar ik 10 minuten eerder mee had zitten te vertellen).
- etc. etc.
Dus besloot ik de deur op een andere kier open te gooien. Tijdens het teleteksen tijdens een film op SBS6 kwam ik per ongeluk op een SMS dating site. Wie niet waagt, wie niet wint dacht ik nog bij mezelf en koos voor een sms nummer waar dames uit de buurt zouden reageren. Zo gezegd zo gedaan. Ik me voorstellen via de SMS, met mijn naam, leeftijd en woonplaats en smsen maar.
Wat me wel al meteen opviel was dat haar antwoorden erg kort waren: Sandra heette ze, 19 jaar uit de buurt van Nijmegen. Zal dan wel Wijchen zijn, hield ik me al die tijd voor. Maar goed.
Na een tweetal weken gesmst te hebben, en waaruit eigenlijk wel bleek dat het een erg hete meid moest zijn besloot ik de stoute schoenen aan te trekken en haar uit te nodigen voor een date op mijn kamer. Mijn tokus steigerde al bij de gedachte dat ik deze meid alle hoeken van mijn 12 m2 grote appartement kon laten zien.
In het begin weigerde ze steevast, maar na flink aangedrongen te hebben besloten we afgelopen maandag af te spreken op het station van Nijmegen. Omdat er volgens haar nogal veel bekenden rondliepen en het geheim moesten houden zouden we elkaar ontmoeten op het openbaar toilet op het station om 12:00. Omdat ze het moeilijk vond om de mannenwc op te komen moest ik me op de vrouwenwc opsluiten en dan zou zij me met 5 klopsignalen op de wc-deur laten weten dat ze er was.
Dus ik haar om half 2 maar eens smsen (deed dit niet eerder, omdat het haar misschien wel zou afschrikken of iets dergelijks). Smst ze me: Hoi schat. Ja sorry dat ik er niet ben, maar ik voel me heel ziek.
Ja godverdomme, had je dat niet even eerder kunnen smsen ? Ik zit de tyfus 1,5 uur op een vieze ranzige vrouwenwc te wachten totdat jij er eindelijk bent.
Woedend was ik, en liet haar vervolgens ook niks meer weten. Zodat ze zou voelen hoe het was om geen aandacht te krijgen.
Woedender werd ik toen ik gisterenavond mijn telefoonrekening op de mat zag liggen: ¤ 930 -
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bleek nu: Dat "06" nummer wat ik had gekregen en wat ik al die tijd gesmst had kostte meer dan ¤ 1- per bericht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zit ik dus als lenende student met een rekening van ¤ 930- , een enorm kutgevoel, tentamens die ik niet gehaald heb en het ergste van allemaal: Een volle zak.
Nepwijven die je verlijden tot een afspraak waarvoor je dan 1,5 uur op een vrouwentoilet op het CS van Nijmegen moet doorbrengen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TS kan de kleine lettertjes van Contact-via-sms-reclame niet lezen, en heeft 900 euro verspild.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Oh My Fucking God
quote:Op donderdag 18 december 2008 08:56 schreef Forza- het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:04 schreef Jimbo het volgende:
En nu erachter komen dat sandra van 19 een vetzak is van45 met haar overal
quote:
Nee ik ben 53 en heet Gunthur.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk ook 45 en heet je harrry?
mn 2e naam, wat doe jequote:
Hihiquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
Noortje en Jimbo: Voeg elkaar toe op MSN of ga kletsen in de KLB SC. Thanks.
Sorry!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
Noortje en Jimbo: Voeg elkaar toe op MSN of ga kletsen in de KLB SC. Thanks.
tuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2008 09:22 schreef Forza- het volgende:
[..]
Dat doe ik dus, helaas, wel.........
Je zoekt dus een bijbaantje?quote:Op donderdag 18 december 2008 08:56 schreef Forza- het volgende:
Nu zit ik dus als lenende student met een rekening van ¤ 930- ,
quote:Als SMS operator beantwoord je vanuit huis met je PC sms-berichten via het internet. Je hoeft geen grote kennis van software te hebben, maar een hoge typsnelheid is een pre.
Een groot aantal van SMS-diensten, draait om erotisch getinte sms-berichten. Het is dus niet geschikt voor u als u daar problemen mee hebt.
Eén van de belangrijkste voordelen aan dit thuiswerk is, is dat de inkomsten redelijke constant zijn. De verdiensten lopen erg uiteen. De nachtelijke verdiensten zijn uiteraard beter. Daarnaast verschilt de vergoeding per sms-dienst.
De grootste nadelen van dit thuiswerk zijn:
· tijd is niet geheel zelf in te delen. Per week moet je op een vaste dag een aantal uur beschikbaar zijn
· inkomsten zijn afhankelijk van aantal binnenkomende sms-berichten
· Veelal wordt het werk aangeboden op freelance basis, wat dus belasting consequenties heeft.
Indien dit voor u interessant werk is, is een zoek opdracht op Google voldoende om een groot aantal mogelijk werkgevers te vinden.
Het uurloon varieert sterk en is afhankelijk van typsnelheid, binnenkomende sms-berichten en uiteraard de sms-dienst.
Ik vraag me toch af hoe mensen op zulke websites komenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Athmozz het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Onmogelijk dat dit verhaal waar is .... simpelweg onmogelijk.
quote:Op donderdag 18 december 2008 08:58 schreef GI het volgende:!
Das het enige dat ik kan posten als reactie.!
Oja het komt in de late uurtjes zoveel op tv omdat niemand er wat mee doetquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik wist niet dat er serieus mensen smsen naar deze shit
Ik had hem getipt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe mensen op zulke websites komen
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja het komt in de late uurtjes zoveel op tv omdat niemand er wat mee doet![]()
FP bericht van een paar maanden (of jaar) geleden & een goed geheugenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe mensen op zulke websites komen
Tuurlijk, probeer je er maar uit te lullenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:55 schreef Athmozz het volgende:
[..]
FP bericht van een paar maanden (of jaar) geleden & een goed geheugen
alsof iemand 1000¤ gaat betalen voor wat je bij een gewone hoer voor 100¤ krijgtquote:Op woensdag 24 december 2008 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tuurlijk, probeer je er maar uit te lullen
Na dit topic denk ik dat er wel van die mensen zijn, jaquote:Op woensdag 24 december 2008 10:05 schreef Athmozz het volgende:
[..]
alsof iemand 1000¤ gaat betalen voor wat je bij een gewone hoer voor 100¤ krijgt
(of bij een breezahslet voor 5¤ aan drankjes & 2x ophalen aan school met de auto)
Ken jij die mensen?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:09 schreef Slarioux het volgende:
En het ergste is nog wel.. als het van TS niet waar is, er zijn genoeg mensen die dit echt overkomt. Dagelijks.
ik vind het niet eens erg. Mensen die zo dom zijn dat ze daarin trappen verdienen het gewoon dat ze afgezet wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:09 schreef Slarioux het volgende:
En het ergste is nog wel.. als het van TS niet waar is, er zijn genoeg mensen die dit echt overkomt. Dagelijks.
Er zit bij mij in de buurt een bedrijf dat dit soort praktijken doet. Meer weet ik er niet van, maar het schijnt dus echt gewoon vaak voor te komen.quote:
Oh oke.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er zit bij mij in de buurt een bedrijf dat dit soort praktijken doet. Meer weet ik er niet van, maar het schijnt dus echt gewoon vaak voor te komen.
Ook gij, Schunckelstar?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:17 schreef Schunckelstar het volgende:
omg![]()
![]()
![]()
maar eigenlijk geloof ik het niet
goeiemorgenquote:
Goeiemorgen.quote:
quote:ik ook hier ja![]()
Ik hoop het niet, maar de menselijke domheid kent geen grenzen.quote:
maar dit topic kan niet echt gebeurd zijn![]()
hij leeft nogquote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe is het met onze grote vriend?
Zelfs dat niet,quote:Op donderdag 18 december 2008 09:03 schreef IkWilbert het volgende:
Waarschijnlijk was die meid gewoon een gozer
quote:
Mooi. Hij krijg van mij elke dag een stukje.quote:hij zit trosgierst te eten nu
Whahahaquote:
Maar ik snap de hele dienst niet. Wat heeft het voor nut om zo'n sms-contact te hebben als je weet dat het nep is en dat je diegene toch nooit zult ontmoeten.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:56 schreef caffeinjunk het volgende:
Ze zijn er zulke mensen, ik heb zulk werk vorig jaar 3 weken lang gedaan. Maar de hele bedrijfsmentaliteit om alle mensen zoveel mogelijk op te lichten ging me toch wat tegen zitten vandaar maar mee gestopt. Bij deze service waren er echter ook mensen die er al duizenden euros aan hadden uitgegeven... En zelfs zulke domme mensen die dat doen verdienen dit niet
Er zijn hier heel wat mensen die de faalhaas prijs winnen, maar TS is daar niet een vanquote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef trifko het volgende:
Gefeliciteerd, u wint de nobelprijs voor Faalhaas.
Nee bedanktquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:40 schreef DaneV het volgende:
Mensen die denken dat dit verhaal waar is
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:28 schreef Black-Death het volgende:
Maar wat is het nut er dan van, als je dus weet dat het nep is? Ik begrijp het echt niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:06 schreef xsartanax het volgende:
Beste TS,
Even voor de duidelijkheid voor zover nog niet gepost en afgezien van oplichting of niet: al die sms sites / commercials bevatten fake profielen, in de kleine lettertjes staat meestal dan ook vermeld dat het hier niet gaat om echt bestaande profielen.
Beter dan niks?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat is het nut er dan van, als je dus weet dat het nep is? Ik begrijp het echt niet.
Zucht...wat romantisch.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:55 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Beter dan niks?Genoeg eenzame mannen die gewoon uberhaupt blij zijn dat ze contact hebben met 'iemand', ook al worden die smsjes door een soort team van verschillende mannen en vrouwen beantwoord
Geen idee, ik weet nog dat bij de streetcam commercial snachts het altijd eronder stond in kleine lettertjes.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat is het nut er dan van, als je dus weet dat het nep is? Ik begrijp het echt niet.
Dat. En verder vind ik het wel een vermakelijk topic, ook al is het waarschijnlijk bs. Tragisch dat er genoeg mensen zijn die dit wel overkomt. Het hoogtepunt van je dag, een smsje van een teletekstbedrijf.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:28 schreef Black-Death het volgende:
goeie kick zegquote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef 16meter het volgende:
Beetje sneu dat zoveel mensen dit verhaal geloven.
Typisch KLB fabeltje. En dan ook nog die 'award'...
award?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef 16meter het volgende:
Beetje sneu dat zoveel mensen dit verhaal geloven.
Typisch KLB fabeltje. En dan ook nog die 'award'...
Jouw kloon toch?quote:
Volgens mij herken je de klacht van TSquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:05 schreef glasbak het volgende:
Ik kan me die 930 euro kosten wel voorstellen. Bij dat soort berichten betaal je per ontvangen bericht meestal het maximum tarief van 1.50 euro.
Deel 930 door 1.50 en je komt op 620 berichten uit.
Hij is 2 weken aan het sms'en geweest dus dat komt op 44,2 berichten per dag. Maar aangezien de berichten in- en uit-gaand zijn zal de kostenverhouding ongeveer 20-80 zijn aangezien hij het standaard provider tarief betaald voor de uitgaande berichten.
Daar komt dan nog eens bij dat lange berichten duurder zijn aangezien je per bericht maar 160 tekens kan verzenden dus een bericht van 161 tekens word berekend als 2 berichten.
Dus ik denk dat je ongeveer op een 35 berichten per dag uit zal komen en dat is best wel te doen.
Arme TS![]()
Ik ben trouwens heel erg nieuwsgierig naar het nummer wat gebruikt is voor deze dienst... Zeker als het nummer met 06 begint..
Nee, dat niet.. Ik denk er gewoon wat beter over naquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij herken je de klacht van TS
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:28 schreef moonmovies het volgende:
ik moet hier gewoon in gepost hebben
ze wouden jou 2008 grap terug ?quote:
ohquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 08:58 schreef GI het volgende:!
Das het enige dat ik kan posten als reactie.!
Kennis van me is op dezelfde manier genaait.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan niet waar zijn. Zelfs niet in 2008.
Dus jij stuurt, in 2 weken tijd, 930!!! smsjes naar een wijf die je niet eens kent?quote:Woedender werd ik toen ik gisterenavond mijn telefoonrekening op de mat zag liggen: ¤ 930 -
Wat bleek nu: Dat "06" nummer wat ik had gekregen en wat ik al die tijd gesmst had kostte meer dan ¤ 1- per bericht
ga naar hongarij of slowakije en je krijgt voor 930 euro 93 bloedmooie vrouwenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:04 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Dus jij stuurt, in 2 weken tijd, 930!!! smsjes naar een wijf die je niet eens kent?
Jij bent rijp voor zelfmoord dude, damn hoe wanhopig
Het zijn er geen 930quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:04 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Dus jij stuurt, in 2 weken tijd, 930!!! smsjes naar een wijf die je niet eens kent?
Jij bent rijp voor zelfmoord dude, damn hoe wanhopig
Geweldig ditquote:Omdat ze het moeilijk vond om de mannenwc op te komen moest ik me op de vrouwenwc opsluiten en dan zou zij me met 5 klopsignalen op de wc-deur laten weten dat ze er was.
desalniettemin toch amusantquote:Op maandag 9 februari 2009 23:40 schreef Sport_Life het volgende:
geloof er geen kut van.
'quote:Op donderdag 18 december 2008 08:56 schreef Forza- het volgende:
[ afbeelding ]
- etc. etc.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is dit dan weer voor kutkick!!quote:Op zondag 5 juli 2009 12:04 schreef o.us het volgende:
[..]
'
Niet gelezen maar toch heel veel succes met je probleempje en bedankt voor je inzet!
haha wat een grappige fok-user ben jij zeg haha jeetjequote:Op zondag 5 juli 2009 12:04 schreef o.us het volgende:
[..]
'
Niet gelezen maar toch heel veel succes met je probleempje en bedankt voor je inzet!
wat een mongool inddquote:Op zondag 5 juli 2009 12:04 schreef o.us het volgende:
[..]
'
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:08 schreef tong_poh het volgende:
Een vriend van mij is dit ook overkomen. Ik vind het alleen vreemd dat er bij sommige mensen geen alarmbellen gaan rinkelen als er ergens voor betaald moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |