Maar wat is het nut er dan van, als je dus weet dat het nep is? Ik begrijp het echt niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:06 schreef xsartanax het volgende:
Beste TS,
Even voor de duidelijkheid voor zover nog niet gepost en afgezien van oplichting of niet: al die sms sites / commercials bevatten fake profielen, in de kleine lettertjes staat meestal dan ook vermeld dat het hier niet gaat om echt bestaande profielen.

Beter dan niks?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat is het nut er dan van, als je dus weet dat het nep is? Ik begrijp het echt niet.
 Genoeg eenzame mannen die gewoon uberhaupt blij zijn dat ze contact hebben met 'iemand', ook al worden die smsjes door een soort team van verschillende mannen en vrouwen beantwoord
 Genoeg eenzame mannen die gewoon uberhaupt blij zijn dat ze contact hebben met 'iemand', ook al worden die smsjes door een soort team van verschillende mannen en vrouwen beantwoord  

Zucht...wat romantisch.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:55 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Beter dan niks?Genoeg eenzame mannen die gewoon uberhaupt blij zijn dat ze contact hebben met 'iemand', ook al worden die smsjes door een soort team van verschillende mannen en vrouwen beantwoord

Geen idee, ik weet nog dat bij de streetcam commercial snachts het altijd eronder stond in kleine lettertjes.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat is het nut er dan van, als je dus weet dat het nep is? Ik begrijp het echt niet.

Dat. En verder vind ik het wel een vermakelijk topic, ook al is het waarschijnlijk bs. Tragisch dat er genoeg mensen zijn die dit wel overkomt. Het hoogtepunt van je dag, een smsje van een teletekstbedrijf.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:28 schreef Black-Death het volgende:
ECHTER mocht TS een kopie van zn rekening laten zien is hij koning

goeie kick zegquote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef 16meter het volgende:
Beetje sneu dat zoveel mensen dit verhaal geloven.
Typisch KLB fabeltje. En dan ook nog die 'award'...

award?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef 16meter het volgende:
Beetje sneu dat zoveel mensen dit verhaal geloven.
Typisch KLB fabeltje. En dan ook nog die 'award'...

hij is verdiend hoor
 hij is verdiend hoor

Jouw kloon toch?quote:

Volgens mij herken je de klacht van TSquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:05 schreef glasbak het volgende:
Ik kan me die 930 euro kosten wel voorstellen. Bij dat soort berichten betaal je per ontvangen bericht meestal het maximum tarief van 1.50 euro.
Deel 930 door 1.50 en je komt op 620 berichten uit.
Hij is 2 weken aan het sms'en geweest dus dat komt op 44,2 berichten per dag. Maar aangezien de berichten in- en uit-gaand zijn zal de kostenverhouding ongeveer 20-80 zijn aangezien hij het standaard provider tarief betaald voor de uitgaande berichten.
Daar komt dan nog eens bij dat lange berichten duurder zijn aangezien je per bericht maar 160 tekens kan verzenden dus een bericht van 161 tekens word berekend als 2 berichten.
Dus ik denk dat je ongeveer op een 35 berichten per dag uit zal komen en dat is best wel te doen.
Arme TS
Ik ben trouwens heel erg nieuwsgierig naar het nummer wat gebruikt is voor deze dienst... Zeker als het nummer met 06 begint..

Nee, dat niet.. Ik denk er gewoon wat beter over naquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij herken je de klacht van TS

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |