Whahaquote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Athmozz het volgende:
http://www.ontknaapservice.com/
voor 1000¤ had je 4u gekregen
Heb je je eigen afgetrokken ?quote:Op donderdag 18 december 2008 08:56 schreef Forza- het volgende:
Ik zit de tyfus 1,5 uur op een vieze ranzige vrouwenwc te wachten totdat jij er eindelijk bent.
Kwaliteitspostquote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Athmozz het volgende:
http://www.ontknaapservice.com/
voor 1000¤ had je 4u gekregen
Ondanks typische KLB-sprookjes schrijfstijl.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:40 schreef DaneV het volgende:
Mensen die denken dat dit verhaal waar is
Ik geloof het ook niet, al is het natuurlijk een feit dat er nog voldoende mensen (mannen) zijn die gebruik maken, van de diensten die TS beschrijft, anders had de "moderne media" er niet vol mee gestaan.quote:
Die mensen zouden ze dan ook preventief moeten ruimen. Mensen met zulke lage IQ waarden zouden de genenpoel helemaal niet mogen vervuilen.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:13 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Omdat er daadwerkelijk mensen zijn die er intrappen.
Geestelijk gestoorde veertigers die op kamers wonen en dronken 'vriendengroepen' die na het uitgaan nog ff willen lachen lijken mij de voornaamste doelgroepen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:24 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, al is het natuurlijk een feit dat er nog voldoende mensen (mannen) zijn die gebruik maken, van de diensten die TS beschrijft, anders had de "moderne media" er niet vol mee gestaan.
Vind het verder wel een grappig verhaal
Tja dat is misschien de wens der gedacht voor jou. Maar niet de werkelijkheidquote:Op donderdag 18 december 2008 16:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die mensen zouden ze dan ook preventief moeten ruimen. Mensen met zulke lage IQ waarden zouden de genenpoel helemaal niet mogen vervuilen.
Oeh, wanneer kan ik 'm verwachtenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:06 schreef Lakitu het volgende:
Wie dit topic gelooft verdient een negerpenis in zijn anus.
Ik kan morgen de hele ochtend.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, wanneer kan ik 'm verwachten?
Hoezo dat nou weer? Eerst verdrietig worden, dan beseffen wat die kuthoer heeft gedaan, en dan flink pissig worden.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:28 schreef Black-Death het volgende:
Wat een creativiteit
Volgende keer even de smiley's in de goede volgorde zetten bij de tijdstippen
mompelt iets over dat mensen altijd eerst boos worden en daarna-achtige uitdrukkingen krijgen
ECHTER mocht TS een kopie van zn rekening laten zien is hij koning
mwa.. meestal is er eerst woede en daarna acceptance/grief..quote:Op donderdag 18 december 2008 20:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Eerst verdrietig worden, dan beseffen wat die kuthoer heeft gedaan, en dan flink pissig worden.
quote:
OT Niemand kan zo dom zijn toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Inderdaad.En zal de kleine lettertjes profielen hoeven niet te voldoen aan de werkelijkheid ook niet gelezen.
quote:Op donderdag 18 december 2008 20:58 schreef StockPupil het volgende:
900 smsjes verstuurd in paar dagen? Hoax.
Dan heb je teveel blaren om nog te kunnen rukken.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:58 schreef StockPupil het volgende:
900 smsjes verstuurd in paar dagen? Hoax.
quote:Op donderdag 18 december 2008 20:05 schreef Susi het volgende:
Die topics van Forza- zijn wel hilarisch
ondanks dat er geen een klopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |