Goeiemorgen.quote:
quote:ik ook hier ja![]()
Ik hoop het niet, maar de menselijke domheid kent geen grenzen.quote:
maar dit topic kan niet echt gebeurd zijn![]()
hij leeft nogquote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe is het met onze grote vriend?
Zelfs dat niet,quote:Op donderdag 18 december 2008 09:03 schreef IkWilbert het volgende:
Waarschijnlijk was die meid gewoon een gozer
quote:
Mooi. Hij krijg van mij elke dag een stukje.quote:hij zit trosgierst te eten nu
Whahahaquote:
Maar ik snap de hele dienst niet. Wat heeft het voor nut om zo'n sms-contact te hebben als je weet dat het nep is en dat je diegene toch nooit zult ontmoeten.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:56 schreef caffeinjunk het volgende:
Ze zijn er zulke mensen, ik heb zulk werk vorig jaar 3 weken lang gedaan. Maar de hele bedrijfsmentaliteit om alle mensen zoveel mogelijk op te lichten ging me toch wat tegen zitten vandaar maar mee gestopt. Bij deze service waren er echter ook mensen die er al duizenden euros aan hadden uitgegeven... En zelfs zulke domme mensen die dat doen verdienen dit niet
Er zijn hier heel wat mensen die de faalhaas prijs winnen, maar TS is daar niet een vanquote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef trifko het volgende:
Gefeliciteerd, u wint de nobelprijs voor Faalhaas.
Nee bedanktquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:40 schreef DaneV het volgende:
Mensen die denken dat dit verhaal waar is
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:28 schreef Black-Death het volgende:
ECHTER mocht TS een kopie van zn rekening laten zien is hij koning
Maar wat is het nut er dan van, als je dus weet dat het nep is? Ik begrijp het echt niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:06 schreef xsartanax het volgende:
Beste TS,
Even voor de duidelijkheid voor zover nog niet gepost en afgezien van oplichting of niet: al die sms sites / commercials bevatten fake profielen, in de kleine lettertjes staat meestal dan ook vermeld dat het hier niet gaat om echt bestaande profielen.
Beter dan niks?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat is het nut er dan van, als je dus weet dat het nep is? Ik begrijp het echt niet.
Zucht...wat romantisch.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:55 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Beter dan niks?Genoeg eenzame mannen die gewoon uberhaupt blij zijn dat ze contact hebben met 'iemand', ook al worden die smsjes door een soort team van verschillende mannen en vrouwen beantwoord
Geen idee, ik weet nog dat bij de streetcam commercial snachts het altijd eronder stond in kleine lettertjes.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat is het nut er dan van, als je dus weet dat het nep is? Ik begrijp het echt niet.
Dat. En verder vind ik het wel een vermakelijk topic, ook al is het waarschijnlijk bs. Tragisch dat er genoeg mensen zijn die dit wel overkomt. Het hoogtepunt van je dag, een smsje van een teletekstbedrijf.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:28 schreef Black-Death het volgende:
ECHTER mocht TS een kopie van zn rekening laten zien is hij koning
goeie kick zegquote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef 16meter het volgende:
Beetje sneu dat zoveel mensen dit verhaal geloven.
Typisch KLB fabeltje. En dan ook nog die 'award'...
award?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef 16meter het volgende:
Beetje sneu dat zoveel mensen dit verhaal geloven.
Typisch KLB fabeltje. En dan ook nog die 'award'...
Jouw kloon toch?quote:
Volgens mij herken je de klacht van TSquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:05 schreef glasbak het volgende:
Ik kan me die 930 euro kosten wel voorstellen. Bij dat soort berichten betaal je per ontvangen bericht meestal het maximum tarief van 1.50 euro.
Deel 930 door 1.50 en je komt op 620 berichten uit.
Hij is 2 weken aan het sms'en geweest dus dat komt op 44,2 berichten per dag. Maar aangezien de berichten in- en uit-gaand zijn zal de kostenverhouding ongeveer 20-80 zijn aangezien hij het standaard provider tarief betaald voor de uitgaande berichten.
Daar komt dan nog eens bij dat lange berichten duurder zijn aangezien je per bericht maar 160 tekens kan verzenden dus een bericht van 161 tekens word berekend als 2 berichten.
Dus ik denk dat je ongeveer op een 35 berichten per dag uit zal komen en dat is best wel te doen.
Arme TS![]()
Ik ben trouwens heel erg nieuwsgierig naar het nummer wat gebruikt is voor deze dienst... Zeker als het nummer met 06 begint..
Nee, dat niet.. Ik denk er gewoon wat beter over naquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij herken je de klacht van TS
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:28 schreef moonmovies het volgende:
ik moet hier gewoon in gepost hebben
ze wouden jou 2008 grap terug ?quote:
ohquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 08:58 schreef GI het volgende:!
Das het enige dat ik kan posten als reactie.!
Kennis van me is op dezelfde manier genaait.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan niet waar zijn. Zelfs niet in 2008.
Dus jij stuurt, in 2 weken tijd, 930!!! smsjes naar een wijf die je niet eens kent?quote:Woedender werd ik toen ik gisterenavond mijn telefoonrekening op de mat zag liggen: ¤ 930 -
Wat bleek nu: Dat "06" nummer wat ik had gekregen en wat ik al die tijd gesmst had kostte meer dan ¤ 1- per bericht
ga naar hongarij of slowakije en je krijgt voor 930 euro 93 bloedmooie vrouwenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:04 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Dus jij stuurt, in 2 weken tijd, 930!!! smsjes naar een wijf die je niet eens kent?
Jij bent rijp voor zelfmoord dude, damn hoe wanhopig
Het zijn er geen 930quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:04 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Dus jij stuurt, in 2 weken tijd, 930!!! smsjes naar een wijf die je niet eens kent?
Jij bent rijp voor zelfmoord dude, damn hoe wanhopig
Geweldig ditquote:Omdat ze het moeilijk vond om de mannenwc op te komen moest ik me op de vrouwenwc opsluiten en dan zou zij me met 5 klopsignalen op de wc-deur laten weten dat ze er was.
desalniettemin toch amusantquote:Op maandag 9 februari 2009 23:40 schreef Sport_Life het volgende:
geloof er geen kut van.
'quote:Op donderdag 18 december 2008 08:56 schreef Forza- het volgende:
[ afbeelding ]
Het ware leven van een student gaat niet over rozen. Zo ondervond ook ik de afgelopen weken aan den levende lijve.
Na keihard gezwoegd te hebben om mijn tentamens enigszins naar respectabele maatstaven te behalen, besloot ik het er eens flink van te nemen.
Echter, met weinig succes. Ongeveer elke avond verbleef ik met mijn vrienden van de studentensociteit in de kroeg, lonkend naar een leuke maar toch gewillige meid, die zin had in een lekker potje after-tentamen sex.
Tien dagen lang kwam ik 's nachts alleen terug op mijn studentenkamer omdat al mijn versierpogingen mislukten, terwijl Mathijs en Martin hun pogingen wel succesvol zagen eindigen (vaak nog met dezelfde meiden alwaar ik 10 minuten eerder mee had zitten te vertellen).
Dat gaat op een gegeven moment aan je knagen:
- Lig ik niet meer in de markt ?
- Ben ik te lelijk voor deze consumptiemaatschappij ?
- Moet ik die frituur naast mijn bed toch aan de kringloop meegeven ?
- etc. etc.
Dus besloot ik de deur op een andere kier open te gooien. Tijdens het teleteksen tijdens een film op SBS6 kwam ik per ongeluk op een SMS dating site. Wie niet waagt, wie niet wint dacht ik nog bij mezelf en koos voor een sms nummer waar dames uit de buurt zouden reageren. Zo gezegd zo gedaan. Ik me voorstellen via de SMS, met mijn naam, leeftijd en woonplaats en smsen maar.
Wat me wel al meteen opviel was dat haar antwoorden erg kort waren: Sandra heette ze, 19 jaar uit de buurt van Nijmegen. Zal dan wel Wijchen zijn, hield ik me al die tijd voor. Maar goed.
Na een tweetal weken gesmst te hebben, en waaruit eigenlijk wel bleek dat het een erg hete meid moest zijn besloot ik de stoute schoenen aan te trekken en haar uit te nodigen voor een date op mijn kamer. Mijn tokus steigerde al bij de gedachte dat ik deze meid alle hoeken van mijn 12 m2 grote appartement kon laten zien.
In het begin weigerde ze steevast, maar na flink aangedrongen te hebben besloten we afgelopen maandag af te spreken op het station van Nijmegen. Omdat er volgens haar nogal veel bekenden rondliepen en het geheim moesten houden zouden we elkaar ontmoeten op het openbaar toilet op het station om 12:00. Omdat ze het moeilijk vond om de mannenwc op te komen moest ik me op de vrouwenwc opsluiten en dan zou zij me met 5 klopsignalen op de wc-deur laten weten dat ze er was.
De tijd verstreek afgelopenmaandag:
12:00:![]()
12:15:![]()
12:30:![]()
12:45:![]()
13:00:![]()
13:15:![]()
13:30:![]()
Dus ik haar om half 2 maar eens smsen (deed dit niet eerder, omdat het haar misschien wel zou afschrikken of iets dergelijks). Smst ze me: Hoi schat. Ja sorry dat ik er niet ben, maar ik voel me heel ziek.
Ja godverdomme, had je dat niet even eerder kunnen smsen ? Ik zit de tyfus 1,5 uur op een vieze ranzige vrouwenwc te wachten totdat jij er eindelijk bent.
Woedend was ik, en liet haar vervolgens ook niks meer weten. Zodat ze zou voelen hoe het was om geen aandacht te krijgen.
Woedender werd ik toen ik gisterenavond mijn telefoonrekening op de mat zag liggen: ¤ 930 -
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bleek nu: Dat "06" nummer wat ik had gekregen en wat ik al die tijd gesmst had kostte meer dan ¤ 1- per bericht![]()
![]()
![]()
. Dus ik googlen: Blijkt dat oplichting te zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zit ik dus als lenende student met een rekening van ¤ 930- , een enorm kutgevoel, tentamens die ik niet gehaald heb en het ergste van allemaal: Een volle zak.
Nepwijven die je verlijden tot een afspraak waarvoor je dan 1,5 uur op een vrouwentoilet op het CS van Nijmegen moet doorbrengen![]()
![]()
Een hoge telefoonrekening die ik nooit kan ophoesten![]()
![]()
Hoe moet ik dit uitleggen aan mijn ouders![]()
![]()
![]()
Wat is dit dan weer voor kutkick!!quote:Op zondag 5 juli 2009 12:04 schreef o.us het volgende:
[..]
'
Niet gelezen maar toch heel veel succes met je probleempje en bedankt voor je inzet!
haha wat een grappige fok-user ben jij zeg haha jeetjequote:Op zondag 5 juli 2009 12:04 schreef o.us het volgende:
[..]
'
Niet gelezen maar toch heel veel succes met je probleempje en bedankt voor je inzet!
wat een mongool inddquote:Op zondag 5 juli 2009 12:04 schreef o.us het volgende:
[..]
'
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:08 schreef tong_poh het volgende:
Een vriend van mij is dit ook overkomen. Ik vind het alleen vreemd dat er bij sommige mensen geen alarmbellen gaan rinkelen als er ergens voor betaald moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |