Het verhaal zou wel degelijk waargebeurd kunnen zijn. Echter, geen enkel zichzelf respecterend mens zou dit vervolgens op een forum neerzetten.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:19 schreef tong_poh het volgende:
Aan de mensen die er bij voorbaat al van uitgaan, dat het verhaal bullshit is. Ik zou dat ook gedacht hebben als ik niet wist, dat het mensen wel degelijk overkomt.
Dat gezegd te hebben, betekent het niet meteen, dat de TS de waarheid spreekt.
Plaats hier eens een foto van je telefoon rekeningquote:Op donderdag 18 december 2008 09:22 schreef Forza- het volgende:
[..]
Dat doe ik dus, helaas, wel.........
Sommige mensen durven hun (stomme) fouten gewoon toe te geven. Die vriend van mij overkomt dit soort dingen vaak. Hij vertelt het altijd aan iedereen. Ik zou het eerlijk gezegd niet doen, maar somigge mensen kennen geen schaamte.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het verhaal zou wel degelijk waargebeurd kunnen zijn. Echter, geen enkel zichzelf respecterend mens zou dit vervolgens op een forum neerzetten.
Derhalve is het bullshit.
Als ik dat zo hoor moet die vriend van jou ook een ontzettend IQ-loze zijn of niet dan ?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:31 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Sommige mensen durven hun (stomme) fouten gewoon toe te geven. Die vriend van mij overkomt dit soort dingen vaak. Hij vertelt het altijd aan iedereen. Ik zou het eerlijk gezegd niet doen, maar somigge mensen kennen geen schaamte.
Ik denk niet, dat hij lelijk is, maar daar heb ik als hetero man natuurlijk geen zicht op. Desperate is hij absoluut. En helaas voor hem is hij zeer zeker niet de slimste. Als hij een IQ test zou doen, dan denk ik dat hij rond de 85 uit zou komen. Zelfstandig werken kan hij in ieder geval niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor moet die vriend van jou ook een ontzettend IQ-loze zijn of niet dan ?
Of gewoon ontzettend lelijk en desperate.
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:49 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik denk niet, dat hij lelijk is, maar daar heb ik als hetero man natuurlijk geen zicht op. Desperate is hij absoluut. En helaas voor hem is hij zeer zeker niet de slimste. Als hij een IQ test zou doen, dan denk ik dat hij rond de 85 uit zou komen. Zelfstandig werken kan hij in ieder geval niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |