tuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2008 09:22 schreef Forza- het volgende:
[..]
Dat doe ik dus, helaas, wel.........
Je zoekt dus een bijbaantje?quote:Op donderdag 18 december 2008 08:56 schreef Forza- het volgende:
Nu zit ik dus als lenende student met een rekening van ¤ 930- ,
quote:Als SMS operator beantwoord je vanuit huis met je PC sms-berichten via het internet. Je hoeft geen grote kennis van software te hebben, maar een hoge typsnelheid is een pre.
Een groot aantal van SMS-diensten, draait om erotisch getinte sms-berichten. Het is dus niet geschikt voor u als u daar problemen mee hebt.
Eén van de belangrijkste voordelen aan dit thuiswerk is, is dat de inkomsten redelijke constant zijn. De verdiensten lopen erg uiteen. De nachtelijke verdiensten zijn uiteraard beter. Daarnaast verschilt de vergoeding per sms-dienst.
De grootste nadelen van dit thuiswerk zijn:
· tijd is niet geheel zelf in te delen. Per week moet je op een vaste dag een aantal uur beschikbaar zijn
· inkomsten zijn afhankelijk van aantal binnenkomende sms-berichten
· Veelal wordt het werk aangeboden op freelance basis, wat dus belasting consequenties heeft.
Indien dit voor u interessant werk is, is een zoek opdracht op Google voldoende om een groot aantal mogelijk werkgevers te vinden.
Het uurloon varieert sterk en is afhankelijk van typsnelheid, binnenkomende sms-berichten en uiteraard de sms-dienst.
Ik vraag me toch af hoe mensen op zulke websites komenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Athmozz het volgende:
http://www.ontknaapservice.com/
voor 1000¤ had je 4u gekregen
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Onmogelijk dat dit verhaal waar is .... simpelweg onmogelijk.
quote:Op donderdag 18 december 2008 08:58 schreef GI het volgende:!
Das het enige dat ik kan posten als reactie.!
Oja het komt in de late uurtjes zoveel op tv omdat niemand er wat mee doetquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik wist niet dat er serieus mensen smsen naar deze shit
Ik had hem getipt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe mensen op zulke websites komen
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja het komt in de late uurtjes zoveel op tv omdat niemand er wat mee doet![]()
FP bericht van een paar maanden (of jaar) geleden & een goed geheugenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe mensen op zulke websites komen
Tuurlijk, probeer je er maar uit te lullenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:55 schreef Athmozz het volgende:
[..]
FP bericht van een paar maanden (of jaar) geleden & een goed geheugen
alsof iemand 1000¤ gaat betalen voor wat je bij een gewone hoer voor 100¤ krijgtquote:Op woensdag 24 december 2008 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tuurlijk, probeer je er maar uit te lullen
Na dit topic denk ik dat er wel van die mensen zijn, jaquote:Op woensdag 24 december 2008 10:05 schreef Athmozz het volgende:
[..]
alsof iemand 1000¤ gaat betalen voor wat je bij een gewone hoer voor 100¤ krijgt
(of bij een breezahslet voor 5¤ aan drankjes & 2x ophalen aan school met de auto)
Ken jij die mensen?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:09 schreef Slarioux het volgende:
En het ergste is nog wel.. als het van TS niet waar is, er zijn genoeg mensen die dit echt overkomt. Dagelijks.
ik vind het niet eens erg. Mensen die zo dom zijn dat ze daarin trappen verdienen het gewoon dat ze afgezet wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:09 schreef Slarioux het volgende:
En het ergste is nog wel.. als het van TS niet waar is, er zijn genoeg mensen die dit echt overkomt. Dagelijks.
Er zit bij mij in de buurt een bedrijf dat dit soort praktijken doet. Meer weet ik er niet van, maar het schijnt dus echt gewoon vaak voor te komen.quote:
Oh oke.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er zit bij mij in de buurt een bedrijf dat dit soort praktijken doet. Meer weet ik er niet van, maar het schijnt dus echt gewoon vaak voor te komen.
Ook gij, Schunckelstar?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:17 schreef Schunckelstar het volgende:
omg![]()
![]()
![]()
maar eigenlijk geloof ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |