quote:
Met een 2500mg tabletje wel jaquote:Op woensdag 17 december 2008 19:36 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de laatste dagen al zo ontzettend veel Ibuprofen op...![]()
Straks krijg ik nog een maagbloeding.
Ja, met een verfbrander. Eigenlijk maak je het heel heet(niet echt verbranden) en dan laat het los van het hout. Kun je het er zo afkrabben. Zo kun je de echte lelijke oude verfresten weghalen en goed schuren.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:44 schreef Soempie het volgende:
Ik wist niet eens dat dat kon. :p
Handig. Kan het gelijk als tip doorgeven aan iemand.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, met een verfbrander. Eigenlijk maak je het heel heet(niet echt verbranden) en dan laat het los van het hout. Kun je het er zo afkrabben. Zo kun je de echte lelijke oude verfresten weghalen en goed schuren.
Straks fotos ervan
vakantie?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:59 schreef Nesle het volgende:
jaaaaa we hebben geboekt hoor!
NEW YORK HERE I COME
De Twin Towers zijn al weg.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Of een terroristische aanslag?
Er staan nog zo'n 430 andere hoge gebouwen in Manhattan heb ik onlangs geleerd, keuze zat dus...quote:
Ik was gewoon heel flauw bezigquote:Op woensdag 17 december 2008 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staan nog zo'n 430 andere hoge gebouwen in Manhattan heb ik onlangs geleerd, keuze zat dus...
Ik meld het even met je mee, ik ben ook niet ziek. Althans, niet in die zinquote:Op woensdag 17 december 2008 20:06 schreef MadMaster het volgende:
O ja, ik ben trouwens niet ziek.
Ik denk, ik zal eens wat anders melden hier...
Is dat even een domperquote:Op woensdag 17 december 2008 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben zo'n liefhebber van het hedendaagse Ajax dat ik in de veronderstelling was dat ze morgen voor de UEFA-Cup moesten spelen...
Sssssiiiiieeeeeeeek!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, je zit je gewoon suf te blowen en daar word je nu beroerd van.
Ik begrijp het...
Ik heb de kerstboom bij Rockefeller Center net niet mee mogen maken, want die werd de dag na ons vertrek pas opgebouwd, dus doe hem namens mij alsnog de groeten...quote:
Oeh ja, dat wil ik ook nog wel eens zien.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de kerstboom bij Rockefeller Center net niet mee mogen maken, want die werd de dag na ons vertrek pas opgebouwd, dus doe hem namens mij alsnog de groeten...
New York met kerst lijkt me wel wat...
Ik heb dat programma gemist, omdat ik toen op Aruba zelf zat.quote:
Gek, ik heb die opmerking ook wel eens gemaakt en er wordt altijd raar om gelachen. Ik snap het niet. Ze lijken echt gepikeerd.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat programma gemist, omdat ik toen op Aruba zelf zat.
Ken dus alleen de verhalen...
Ik ga in februari/maart weer 3 weken naar Aruba en Curaçao, maar ik geloof dat ze me op Curaçao niet meer zo hartelijk zullen ontvangen als afgelopen keer. Heb er één keer per ongeluk een shirt aangehad met de tekst 'If it ain't Dutch, it ain't much' en dat viel toen ook al niet in goede aarde...
Haha, ben je er toch in getuind!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben zo'n liefhebber van het hedendaagse Ajax dat ik in de veronderstelling was dat ze morgen voor de UEFA-Cup moesten spelen...
Dat zeg ik, zo'n liefhebber ben ik van het hedendaagse Ajax.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Haha, ben je er toch in getuind!
Het nadeel is dat ze daar niet begrijpen dat ze er zelf een zooitje van hebben gemaakt.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek, ik heb die opmerking ook wel eens gemaakt en er wordt altijd raar om gelachen. Ik snap het niet. Ze lijken echt gepikeerd.
Mjah, het is ook niet zozeer dat het me stoort ivm de WOII maar meer met de hele (neo)nazi betekenis die er achter hangt. Zullen we het maar op the young and ignorant houdenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuk is het niet maar ik begrijp het wel.
Hoe begaan ben jij met de Eerste Wereldoorlog en de mensen die daarin gevallen zijn?
Ik gok even: helemaal niet, daar denk je nooit over na.
Voor die jonge ventjes is WWII het een enorme ver-van-je-bed-show omdat het zo lang geleden is. Dat is het voor onze generatie al maar wij hebben nog (groot)ouders die onder de invloed hebben geleden.
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag de hele dag bezig geweest met het afbranden van verf van een deur. Stinken
Mijn eerste gedachte was ook 'was dat hele afbranden nou niet de reden van al dat klussen?'quote:
Klopt. Tip: hou niet je hand ervoor om te kijken of 'ie warm isquote:Op woensdag 17 december 2008 20:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Mijn eerste gedachte was ook 'was dat hele afbranden nou niet de reden van al dat klussen?'![]()
Maar achteraf kwam die verfbrander ook wel bekend voor, maar in mijn ogen is dat gewoon een soort fohn on steroids.
Als je nog even een kwartiertje over hebt (straks in de rust bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 17 december 2008 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het nadeel is dat ze daar niet begrijpen dat ze er zelf een zooitje van hebben gemaakt.
Ik durf te wedden dat als Nederland z'n handen er van af trekt het een nog grotere kolerezooi wordt...
Was het een domme vraag?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga het concept maar eens in mijn signature zetten ofso
Maar in het kort: ja.
Ik heb zelfs geen zin om via TV de wedstrijd te volgen...quote:Op woensdag 17 december 2008 20:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je nog even een kwartiertje over hebt (straks in de rust bijvoorbeeld)
*klik*
Nee hoorquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik voel me ineens erg slim omdat ik wist wat Nem bedoelde met verf afbranden
We zitten in het stadium: een maand geleden was het compleet kaal en leek het meer "af" dan het nu isquote:Op woensdag 17 december 2008 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Welkom in subforum K&W
Zitten jullie al in het stadium: het lijkt alsof er niks gebeurd maar er veranderd vanalles?
Ok kan wel ik ben hier niet ook altijd aanwezigquote:Op woensdag 17 december 2008 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar het is al vaker behandeld en vaak snappen mensen het toch niet helemaal geloof ik. Dan heb ik uiteindelijk geen zin meer het nog langer uit te leggen
Dan heb je het filmpje nog niet gezienquote:Op woensdag 17 december 2008 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Jemig Nem, wat een puinhoop is dat geweest.
Had de foto's nog niet eerder gezien, maar zoiets hoop ik nooit mee te hoeven maken.
Denk dat ik dan gek word......
I know. Ik neem het je daarom ook niet kwalijkquote:Op woensdag 17 december 2008 21:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ok kan wel ik ben hier niet ook altijd aanwezig
En dat tegen de angstgegner slavia praagquote:Op woensdag 17 december 2008 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen zin om via TV de wedstrijd te volgen...
En ja, Zuid Afrika is ook zo'n zeepbel.
De bedoelingen zijn goed, maar de praktijk is een ander verhaal...
Zoals wel vaker met voormalige kolonieën... machthebbers gaan weg en het wordt een puinzooiquote:Op woensdag 17 december 2008 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het nadeel is dat ze daar niet begrijpen dat ze er zelf een zooitje van hebben gemaakt.
Ik durf te wedden dat als Nederland z'n handen er van af trekt het een nog grotere kolerezooi wordt...
Heb één keer thuis brand gehad, toen de net geplaatste keukengeiser niet goed aangesloten bleek en gas begon te lekken.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je het filmpje nog niet gezien
Maar de meeste mensen zouden wel behoorlijk radeloos raken ja.
Juist. En wij maar zeiken dat die luie negers geen flikker uitvoeren en er een zooitje van maken.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoals wel vaker met voormalige kolonieën... machthebbers gaan weg en het wordt een puinzooi
Dat is toch ook een heel normaal begrip?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik voel me ineens erg slim omdat ik wist wat Nem bedoelde met verf afbranden
Daarom vond ik het ook al zo raarquote:Op woensdag 17 december 2008 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch ook een heel normaal begrip?Ik ken het ook
De luie negers maken er geen zootje van, de actieve negers doen datquote:Op woensdag 17 december 2008 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. En wij maar zeiken dat die luie negers geen flikker uitvoeren en er een zooitje van maken.
Vindt je het gek?Wij hebben daar een beetje de boel bestierd en alles onder de duim gehouden. Ze volkomen verleerd ook maar íets normaal aan te pakken. En dan geven we het terug en roepen we "jullie bakken er niets van, we blijven jullie in de gaten houden".
Oftewel: we hebben het zelf in de hand gewerkt en dat geldt voor veel kolonien.
Whehehe ik zeg ook niet dat het mijn mening is trouwensquote:Op woensdag 17 december 2008 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De luie negers maken er geen zootje van, de actieve negers doen dat
Mwoah, als je bijvoorbeeld de oost-europese landen zien, die ook lang onder de duim gehouden zijn door een communistisch regime. Tsjechie is sinds ongeveer 1990 volgens mij niet meer communistisch, Apartheid is ook in die tijd afgeschaft. Nu heb ik het idee dat de Tsjechen best aardig 'dingen normaal oppakken'. Het kan dus wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. En wij maar zeiken dat die luie negers geen flikker uitvoeren en er een zooitje van maken.
Vindt je het gek?Wij hebben daar een beetje de boel bestierd en alles onder de duim gehouden. Ze volkomen verleerd ook maar íets normaal aan te pakken. En dan geven we het terug en roepen we "jullie bakken er niets van, we blijven jullie in de gaten houden".
Oftewel: we hebben het zelf in de hand gewerkt en dat geldt voor veel kolonien.
Tsjechen zijn geen negers...quote:Op woensdag 17 december 2008 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah, als je bijvoorbeeld de oost-europese landen zien, die ook lang onder de duim gehouden zijn door een communistisch regime. Tsjechie is sinds ongeveer 1990 volgens mij niet meer communistisch, Apartheid is ook in die tijd afgeschaft. Nu heb ik het idee dat de Tsjechen best aardig 'dingen normaal oppakken'. Het kan dus wel.
In Tjechie is het inderdaad minder warm. Dan krijg je meer voor elkaarquote:
In Praag nog een keer een tour mogen doen in de brouwerij van Staropramen. Prima pils, hoewel pilsener urquell wat lekkerder is.quote:
Jaquote:Op woensdag 17 december 2008 21:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tsjechië had al iets meer industrie dan veel Afrikaanse landen, dat helpt denk ik ook
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:40 schreef MaJo het volgende:
Oeh is hier een foute discussie aan de ganghet probleem in afrika is dat we ze allemaal dingen hebben opgedrongen die naar onze maatstaven normaal waren, denk aan het bewerken van grond, dragen van westerse kleding, het geloof. Het is niet zo heel gek als dat allemaal instort als we ze opeens aan hun lot overlaten.
Oh? Ik dacht dat we daar juist zaten vanwege de grote mogelijkheden op het gebied van mijnbouw industrie.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tsjechië had al iets meer industrie dan veel Afrikaanse landen, dat helpt denk ik ook
En toch zie ik hier wel parallellen met Tsjechie. Waar de communistische maatstaven opgelegd werden (inclusief bijbehorend arbeidsethos), de problematische verhoudingen t.o.v. het westen en religie binnen het communistisch regime....quote:Op woensdag 17 december 2008 21:40 schreef MaJo het volgende:
Oeh is hier een foute discussie aan de ganghet probleem in afrika is dat we ze allemaal dingen hebben opgedrongen die naar onze maatstaven normaal waren, denk aan het bewerken van grond, dragen van westerse kleding, het geloof. Het is niet zo heel gek als dat allemaal instort als we ze opeens aan hun lot overlaten.
Juist, grote "mogelijkheden tot", terwijl in Tjechie de industrie er al was. Snap je?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat we daar juist zaten vanwege de grote mogelijkheden op het gebied van mijnbouw industrie.
Kloptquote:Op woensdag 17 december 2008 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Wat het niet bij de Hutu's en de Tutsi's dat er zoiets gezegd werd als: "Zo, wij gaan weg. Eeeeeh jij daar. Jij bent lang. Van welke stam ben jij? Hutus? Okay, dan zijn jullie nu de baas want jullie zijn langer"
Even kort door de bocht dan.
-edit- hoe is het een foute discussie?
Niet alles zo letterlijk nemen...quote:Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt
omdat het ging om luie en actieve negers
Toen afrika gekolonialiseerd werd was er nog helemaal geen sprake van industriequote:Op woensdag 17 december 2008 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist, grote "mogelijkheden tot", terwijl in Tjechie de industrie er al was. Snap je?
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toen afrika gekolonialiseerd werd was er nog helemaal geen sprake van industrie
Nog steeds niet trouwens...quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toen afrika gekolonialiseerd werd was er nog helemaal geen sprake van industrie
Oh zo...tja, dat moet je gewoon met een korrel zout nemen. Beetje lezen alsof je Hans Teeuwen zit te kijken.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt
omdat het ging om luie en actieve negers
En nu zeg jij hetzelfde als ik...quote:Op woensdag 17 december 2008 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo...tja, dat moet je gewoon met een korrel zout nemen. Beetje lezen alsof je Hans Teeuwen zit te kijken.
Overigens vind ik helemaal niets mis met het woord 'neger'.
Whehehequote:
Joh, cyclisch topicje.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu zeg jij hetzelfde als ik...
Maar dat kan je geen industrie noemen waar de lokale bevolking iets aan heeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe
Nou, heel Afrika wordt leeggeroofd. Grondstoffen. Enorm veel geld in te verdienen. Dus vergis je niet.
Kijk, dat laatste maakt het verschil.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat kan je geen industrie noemen waar de lokale bevolking iets aan heeft.
Ja, oftewel, voordat de blanken er kwamen was daar nog geen industrie.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist, grote "mogelijkheden tot", terwijl in Tjechie de industrie er al was. Snap je?
Heh, zoiets hoorde ik ook van een klant op mn werk, die daar een ananas plantage heeft ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, dat laatste maakt het verschil.
Maarja, het klopt.
Nu kan ik je trouwens een mooi anekdote vertellen die MIJ verteld is vanuit de petrochemie.
Dat de mentaliteit daar vaak verschrikkelijk is.
Als ze 3 dollar per dag verdienen en ze werken een keer over en ze krijgen 6 dollar betaald, dan komen ze de volgende dag gewoon niet
De apartheid is alleen officieel weg. En dan hebben we het alleen nog over Zuid-Afrika.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja, oftewel, voordat de blanken er kwamen was daar nog geen industrie.
Daarna is die industrie opgezet.
En nu is de apartheid weg. Daarmee is de industrie niet opeens weg.
Net zoals in Tsjechie de sovjet fabrieken niet opeens weg waren.
Het gaat mij meer om wat er mee gedaan wordt NA 1990 in beide gevallen.
Ik bedoelde het zo: Tsjechië is eerder in aanraking gekomen met industrie. De industrialisatie kon daaorm rustiger op gang komen en mensen hadden langer de tijd om er aan te wennen. Tegen de tijd dat het 1990 was wisten voldoende mensen van de lokale bevolking hoe je met industrie en zo om moet gaan.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja, oftewel, voordat de blanken er kwamen was daar nog geen industrie.
Daarna is die industrie opgezet.
En nu is de apartheid weg. Daarmee is de industrie niet opeens weg.
Net zoals in Tsjechie de sovjet fabrieken niet opeens weg waren.
Het gaat mij meer om wat er mee gedaan wordt NA 1990 in beide gevallen.
Ik denk dat ik mezelf zo ga installeren. Voor de TV welteverstaanquote:Op woensdag 17 december 2008 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo NFSU2 weer installeren, heb daar weer es zin in
Heb net even gekeken en zag alleen maar verkeerd gespeelde ballen over de zijlijn gaan.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef Whiteguy het volgende:
MM: je hebt er denk ik goed aan gedaan niet naar ajax te kijken vanavond.
Wat is het bedroevend slecht zeg...
Ik weet nog niet wat m'n moeder heeft bedacht voor de kerst, dus ik heb nog geen ideequote:Op woensdag 17 december 2008 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan me herinneren dat er vorig jaar met kerst flink gekookt werd door de SC-ers. Hoe zit het dit jaar?
Ik bedoel nergens ter wereld, dus ook niet in tsjechiequote:Op woensdag 17 december 2008 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Nu zeg je al 2x hetzelfde als ik. Nog één keer en ik moet een boete instellen.
Dank je!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Voor wyccie: ik heb leestekens gebruiktspeciaal voor jou
Nogal.quote:[b]Op woensdag 17 december 2008 21:03
Maar de meeste mensen zouden wel behoorlijk radeloos raken ja.
Natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 23:07 schreef wyccie het volgende:
Durf jij wel op dat ene stuk vloer te staan die jij zelf hebt aangelegd? Ik zou het niet durven (als ik het heb gedaan).
Ik weet het niet? En ik ga het ook niet opzoeken.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef wyccie het volgende:
Ik had vorig jaar vast niet gekookt.
Dat laten we aan Sheep over, die is daar een expert in.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet het niet? En ik ga het ook niet opzoeken.
Ik mag het toetje weer doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan me herinneren dat er vorig jaar met kerst flink gekookt werd door de SC-ers. Hoe zit het dit jaar?
Zijn er geen AH-excellent magnetronmaaltijden?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:19 schreef wyccie het volgende:
Ik weet echt niet wat ik zal gaan eten. Moet ik het leuk voor mezelf gaan maken, die twee kerstdagen dat ik aan het studeren ben? Normaliter is de tentamenweek bij mij de magnetronweek.
Wat ruk eigenlijk, met die tijden.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:19 schreef wyccie het volgende:
Ik weet echt niet wat ik zal gaan eten. Moet ik het leuk voor mezelf gaan maken, die twee kerstdagen dat ik aan het studeren ben? Normaliter is de tentamenweek bij mij de magnetronweek.
Zo, jij schapt door bood!quote:Op woensdag 17 december 2008 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zijn er geen AH-excellent magnetronmaaltijden?
quote:
Zou ik wel doenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:19 schreef wyccie het volgende:
Ging van de week toch over kostenbeheersing? Dan is AH een dure optie. Of ging dat niet over jou?quote:
De AH zit niet in de buurt van waar wij wonen.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ging van de week toch over kostenbeheersing? Dan is AH een dure optie. Of ging dat niet over jou?
Als je weinig hebt: dichtplakken. Bij veel: invouwen. Scheelt je een bloedende tong.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:24 schreef Etcetera het volgende:
En een envelop dichtplakken of gewoon dichtvouwen
Nou, dat zie ik mezelf niet zo gauw doen in die tentamenstress.....misschien toch maar Soempie's idee.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:24 schreef Etcetera het volgende:
zo ik wel doengewoon lekkere dingetjes maken enzo
Moi. Dus de AH Excellent valt af, misschien heeft de Aldi ook wel een Excellent-assortiment.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ging van de week toch over kostenbeheersing? Dan is AH een dure optie. Of ging dat niet over jou?
Ik ben bang dat een beetje ontspanning doorslaat.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:29 schreef Etcetera het volgende:
Is het juist niet lekker om tijdens die tentamenstress een beetje ontspanning te hebben? En je houdt van eten
Ik zou er wel wat van proberen te maken wat het eten betreft. En 's avonds toch echt ook wel leuke dingen doen. Lekker een film kijken met wat lekkers er bij of iets in die richting.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:28 schreef wyccie het volgende:
Nou, dat zie ik mezelf niet zo gauw doen in die tentamenstress.....misschien toch maar Soempie's idee.
Ik heb er nu al zo erg geen zin in.
Lidl iig welquote:Op woensdag 17 december 2008 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moi. Dus de AH Excellent valt af, misschien heeft de Aldi ook wel een Excellent-assortiment.
Oke, dan maak ik me al minder zorgen.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:33 schreef wyccie het volgende:
Hmmm....nee, ik hoef die twee dagen niks speciaals! Ik ben de dag ervoor al gedwongen uitgenodigd voor een kerstdiner.
Ze zegt gedwongen he? Het liefst had ze lekker veilig thuis gezetenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, dan maak ik me al minder zorgen.
Dat zijn de kerstafleveringen van ER ook met kerstquote:Op woensdag 17 december 2008 23:39 schreef Etcetera het volgende:
NCIS kerstaflevering wasen
maar ook een beetje
Is het echt zo erg?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef Soempie het volgende:
Oke, dan maak ik me al minder zorgen.
Juist goed dat iemand wyccie dwingt.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zegt gedwongen he? Het liefst had ze lekker veilig thuis gezeten
Dat weet ik, maar rond die tijd moet je gewoon ook wel wat leuks doen. Het is niet voor niks vakantie, dat is juist de tijd om een beetje bij te komen. En ik zag het al voor me dat je met een bord naast je boek zit en verder geen tijd neemt om even lekker rustig te doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het echt zo erg?
Hmm, ja het klinkt natuurlijk wel een beetje triest om alleen thuis te zitten met kerst, en om dan ook nog eens te moeten studeren... maar ik ben niet zielig.
Ik vind het altijd wel leuk dat die kerstafleveringen midden in de zomer herhaald wordenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn de kerstafleveringen van ER ook met kerst
1 klacht: te weinig Ziva/Tony momentenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn de kerstafleveringen van ER ook met kerst
Zoiets jaquote:Op woensdag 17 december 2008 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar rond die tijd moet je gewoon ook wel wat leuks doen. Het is niet voor niks vakantie, dat is juist de tijd om een beetje bij te komen. En ik zag het al voor me dat je met een bord naast je boek zit en verder geen tijd neemt om even lekker rustig te doen.
Nou, toen ik op mezelf woonde zat ik ook zo hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar rond die tijd moet je gewoon ook wel wat leuks doen. Het is niet voor niks vakantie, dat is juist de tijd om een beetje bij te komen. En ik zag het al voor me dat je met een bord naast je boek zit en verder geen tijd neemt om even lekker rustig te doen.
Daar ben ik vast ook wel veilig.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ze zegt gedwongen he? Het liefst had ze lekker veilig thuis gezeten
Hehe leuk is dat altijd jaquote:Op woensdag 17 december 2008 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk dat die kerstafleveringen midden in de zomer herhaald worden
Voordat ik de bieb ontdekte deed ik dat altijd zo. Ik maak ook studeerschema's met ingeplande eetpauzes.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:44 schreef Soempie het volgende:
En ik zag het al voor me dat je met een bord naast je boek zit en verder geen tijd neemt om even lekker rustig te doen.
Ik vaak genoeg ook nog steeds, maar ik bedoelde: zo hard werken dat je ook het eten ernaast neemt en verder 0 ontspanning.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, toen ik op mezelf woonde zat ik ook zo hoor
Dat zeg ikquote:Op woensdag 17 december 2008 23:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vaak genoeg ook nog steeds, maar ik bedoelde: zo hard werken dat je ook het eten ernaast neemt en verder 0 ontspanning.
Dat heb ik wel vaker de laatste tijdquote:
Ik verdeel dat heel slecht. Zo heb ik nu de eerste twee weken helemaal niks gedaan waardoor ik nu dus hele avonden in de bieb doorbreng.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:52 schreef Soempie het volgende:
Ik vaak genoeg ook nog steeds, maar ik bedoelde: zo hard werken dat je ook het eten ernaast neemt en verder 0 ontspanning.
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:57 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk zou ik een cursus effectief studeren moeten volgen. Maar daar heb ik geen tijd voor.
Dat heb ik me ook altijd afgevraagd.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:03 schreef Whiteguy het volgende:
Zat die Tjibbe Joustra ons bij Pauw en Witteman net weer bang te maken met terroristen opleidingskampen.
Volgens mij is dat echt de grootste bullshit die bestaat... alsof je een 'opleidingskamp' nodig hebt om aanslagen te plegen.
Leren schieten kan gewoon op de schietvereniging... en hoe je een bom maakt staat ook wel gewoon op internet.
Hoe je aan de materialen komt lijkt me lastiger, maar daar heb je geen kamp voor nodig.
Ik denk dat ik zonder opleidingskamp ook een vrij succesvolle aanslag zou kunnen plegen, mits de goede materialen voorhanden zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook altijd afgevraagd.
Whaha nee dank je alhoewel ik denk dat we met Cobra een goede kans maken.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zonder opleidingskamp ook een vrij succesvolle aanslag zou kunnen plegen, mits de goede materialen voorhanden zijn.
Doe je mee Nem? Dan PM ik cobra
Suggesties voor naam van de actiegroep en plaats van de aanslag zijn welkomquote:Op donderdag 18 december 2008 00:13 schreef Soempie het volgende:
Waar wil je een aanslag op plegen dan?
Ga het even allemaal op een openbaar forum zeggenquote:Op donderdag 18 december 2008 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Suggesties voor naam van de actiegroep en plaats van de aanslag zijn welkom
Maar wel het minst efficient, dan kan je achteraf bij het opstellen van het eindrapport al je informatie uit 2e hand gaan halen.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
Een zelfmoordaanslag is natuurlijk wel het makkelijkst.
Trouwens, Brinta zonder suiker is prima te doen. Maar ik gooi er wel wat rozijntjes bij.
Wel de kleinste kans om gestrafd te worden. Als ik een (gewone) aanslag zou plegen, zou ik daarna niet normaal meer kunnen leven, bang dat ik sporen heb achtergelaten.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:20 schreef Whiteguy het volgende:
Maar wel het minst efficient, dan kan je achteraf bij het opstellen van het eindrapport al je informatie uit 2e hand gaan halen.
Zo kan je natuurlijk nooit een betrouwbare en succesvolle reputatie opbouwen in de aanslagenbranche.
Och.. je moet het wel erg bont maken qua sporen om opgepakt te worden...quote:Op donderdag 18 december 2008 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel de kleinste kans om gestrafd te worden. Als ik een (gewone) aanslag zou plegen, zou ik daarna niet normaal meer kunnen leven, bang dat ik sporen heb achtergelaten.![]()
En nu: oogjes dicht en snaveltje toe (ofzo...)
Ik ken wel locaties, maar mij niet PM'en svp.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Suggesties voor naam van de actiegroep en plaats van de aanslag zijn welkom
Of je wordt straks van je bed gelicht door een arrestatieteamquote:Op donderdag 18 december 2008 00:42 schreef Whiteguy het volgende:
'NS Reizigers'...
hmmz
Ooit op de basisschool nog van een man die nog in het verzet zat in de 2e wereldoorlog geleerd hoe je een trein moet laten ontsporen
Maargoed.. ik ga even een nachtje dromen over hoe/waar/waarom ik mijn denkbeeldige aanslag ga plegen
In dat geval: heren arrestatieteam, graag stilletjes aan doen, trap omhoog en de kamer links. Er slapen hier nog meer mensen.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of je wordt straks van je bed gelicht door een arrestatieteam
Een trein laten ontsporen: zo 1935.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:42 schreef Whiteguy het volgende:
'NS Reizigers'...
hmmz
Ooit op de basisschool nog van een man die nog in het verzet zat in de 2e wereldoorlog geleerd hoe je een trein moet laten ontsporen
Maargoed.. ik ga even een nachtje dromen over hoe/waar/waarom ik mijn denkbeeldige aanslag ga plegen
Ik denk dat daar wel een 2-in-1 deal mee te maken is. Als je toch bij het spoor bezig bent....quote:Op donderdag 18 december 2008 00:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een trein laten ontsporen: zo 1935.
Nu in: koperdiefstal.
dat heb ik een uur lang gedaan, elke 9 minutenquote:Op donderdag 18 december 2008 08:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..ik heb net 2 uur lang mijn wekker gesnoozed elke 5 minuten
Lol. Na twee keer bedenk ik me dan altijd dat ik beter de wekker een uur later kan zetten.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..ik heb net 2 uur lang mijn wekker gesnoozed elke 5 minuten
Echt jammer dat mijn kat volledig doof is.... dit had me leuk gelekenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Voor de kattenliefhebbers:
Open het filmpje en wacht de reactie van je kat af...
Werkte hier net ook goed...
Oh zoquote:Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef Soempie het volgende:
Mja, ik bedoelde denk ik meer een bevestiging dat het zo wel goed zou zijn.
wat een opdrachtquote:Ik ben zenuwachtig voor dit weekend. Moet anderhalf uur met de ouders van Sven praten en een half uur met het zusje van Sven. Is voor een studieopdracht. Moet ook op video worden opgenomen en ik moet er een verslag over schrijven.
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:43 schreef Soempie het volgende:
Oja en stukken van de video moet ik presenteren in de werkgroep.
quote:
jepquote:
Nee, zat gisteravond mentos te eten en moest ineens aan de reclames denkenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb je aandelen?![]()
Ze zijn wel leuk
Kitty gaf er echt helemaal niets omquote:Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Voor de kattenliefhebbers:
Open het filmpje en wacht de reactie van je kat af...
Werkte hier net ook goed...
Hier ook niet. Kop omhoog even kijken en 2 seconden later verder slapen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kitty gaf er echt helemaal niets om
Kitty keek even om zich heen, mauwde, en ging weer verder met kopjes gevenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier ook niet. Kop omhoog even kijken en 2 seconden later verder slapen.
Ben nog erg moe maar de verhoging is wegquote:Op donderdag 18 december 2008 16:37 schreef Soempie het volgende:
Hoe gaat het nu met je, MaJo?
Niet te druk maken om je tentamen. Je had gewoon even rust nodigquote:Op donderdag 18 december 2008 16:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben nog erg moe maar de verhoging is wegvoel me wel een beetje schuldig dat ik niet naar het tentamen ben gegaan
maar goed uitrusten is ook niet verkeerd
Zelfgemaakte hazelnootparfait met caramelsaus misschien?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Soempie het volgende:
Oke, help.
Ik moet voor kerst het toetje maken. Nu wilde ik iets met ijs, maar ijs alleen is zo saai. Alles met kersen, vruchten, saus, etcetera allemaal al eens gehad. Nu had ik bedacht om bijvoorbeeld chocoladeijs in een vormpje te drukken (kerstboom of ster vorm, zo'n koekjesmaakding). Vervolgens eruit halen en in gesmolten witte chocolade dopen. Daarna terug in de vriezer.
Alleen dat vind ik op zichzelf te saai, dus er moet nog iets bij. De chocoladesaus heb ik al om er een beetje omheen te spetten, maar verder...Tips, iemand?
Lui kreng...quote:Op donderdag 18 december 2008 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Onze kat reageerde totaal niet op dat kerstgemauwHij ging verder met kijken naar de boze buitenwereld vanaf de verwarmde vensterbank
Dat is ook zoquote:Op donderdag 18 december 2008 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet te druk maken om je tentamen. Je had gewoon even rust nodigEn als je dan toch heen gaat haal je het waarschijnlijk toch niet. Dan is het slimmer om even lekker niks te doen.
I know, maar ik hoopte dat het mee zou vallen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
Verhoging komt altijd aan het einde van de dag weer op.
Dan zou ik even doorbijten, die opdracht maken en niet meer op Fok gaat zitten.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
I know, maar ik hoopte dat het mee zou vallen.
werk van morgen al afgezegd. Ga zo aan de slag met die opdracht en dan weer tukken. Ben zo moe
Uhuhquote:Op donderdag 18 december 2008 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou ik even doorbijten, die opdracht maken en niet meer op Fok gaat zitten.
Dat kan ná je opdrachtquote:Op donderdag 18 december 2008 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuhalleen heb ik veel meer zin om desperate housewives te kijken
![]()
Dat is tenminste veel beter dan helemaal nergens zin in hebben (zoals ik het heb).quote:Op donderdag 18 december 2008 19:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
I know, maar ik hoopte dat het mee zou vallen.
werk van morgen al afgezegd. Ga zo aan de slag met die opdracht en dan weer tukken. Ben zo moe
Je hebt al vaker zoiets gezegd maar nu vind ik je eng wordenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is tenminste veel beter dan helemaal nergens zin in hebben (zoals ik het heb).
Dit is weer een zoveelste fase: Ik begon als vrolijke flierefluiter, toen als informatiedeskundige en nu ben ik min of meer de psychopaat.
Ja, klopt. Danko Lazovic schijnt er ook last van te hebben: de ene dag is hij de hardwerkende voetballer, de andere dag is hij licht ontvlambaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt al vaker zoiets gezegd maar nu vind ik je eng worden
Je bent toch geen kloon van Tinoz he?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Danko Lazovic schijnt er ook last van te hebben: de ene dag is hij de hardwerkende voetballer, de andere dag is hij licht ontvlambaar.
Maar omdat ik geen bepaald patroon heb in mijn berichten is het ook moeilijk vast te stellen wat ik allemaal meemaak.
Nee, dit is mijn eerste en enige account.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloon van Tinoz he?
Zo, net de economie een kleine impuls gegeven:quote:
* kloonscanner aanzet...quote:Op donderdag 18 december 2008 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee, dit is mijn eerste en enige account.
Het kan nog erger: laatst dacht Paultjuuuh dat ik de kloon van Danny was.
Ik lust zelf geen brownies.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
Neem een bord en leg hierop in het midden een kloddertje gesmolten chocolade.
Hou het bord verticaal boven de gootsteen en sla met een lepen midden in de chocolade en laat het afkoelen.
Maak Jamie Oliver's "Chocolat Pot", daarbij een chocolade "kulfi"(oftewel Indiaas ijs) en brownies.
Recept Kulfi: http://www.recipezaar.com/Chocolate-Kulfi-Ice-Cream-112290
(Kulfi duurt wel een tijdje voor het klaar is want je moet 2/3 wegkoken)
Recept Jamie: http://www.hub-uk.com/foodpages19/recip0904.htm
Recept brownies kun je overal vinden.
Op het bord zet je de "chocolate pot" op de plek waar je met de lepel hebt geslagen.
Daarnaast leg je de kulfi en de brownie. Daarna strooi je poedersuiker over de brownie en het bord.
Als afsluiter een muntblaadje op de brownie
Het is natuurlijk verstandig alle 3 de onderdelen klein te maken.
Iemand die de maten kan vertalen?quote:Ingredients
1/2 pint single cream
200 gms plain chocolate (minimum of 70% cocoa solids)
2 egg yolks
3 tbsp / 50 mls brandy (Cointreau or Grand Marnier as alternatives)
20 gms butter
quote:
En ik ben dus niet de enige die Ofyles maar wat vaag vindt.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt al vaker zoiets gezegd maar nu vind ik je eng worden
of 473 ml..... als we het over Amerikaanse Pints hebbenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
mls is millilitres?
Pint is dus 568 ml.
Single cream:
http://www.proz.com/kudoz(...)am_double_cream.html
http://www.voedselbank.nlquote:Op donderdag 18 december 2008 22:27 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig had ik nog een Snickers, anders moest ik weer met honger naar bed.
Kijk, dat zijn ideeenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:16 schreef Soempie het volgende:
Nog beter: voor oud en nieuw de recepten van Nem!
Via deze link terechtgekomen op een vrijwilligersvacaturebank van Nijmegen. Wist niet eens dat zoiets bestond, wel heel handig.quote:
Ik wil ook een keer kulfi maken. Heb een boekje gekregen met Indiase recepten en daar stond een lekker recept dat ik uit wil proberen.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:40 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, kulfi is inderdaad heel erg lekker. Ik heb het in Afrika gehad.
Maar het moet op het vuur staan. Het moet indampen en dan moet je blijven roeren anders komen er vellen op en klonten in.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij kun je best wel een roermachine in elkaar flansen.
Echt waar?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:05 schreef wyccie het volgende:
Dan koop ik het wel bij de ijsboer.
Volgens mij heeft de Italiaan hier het wel.
Oeh, chilldagquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:16 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook, maar ik heb me niet aan mijn schema gehouden. Ben nu toch nog mijn schrift aan het doorlezen.
En als ik klaar ben ga ik een to-do-lijstje voor morgen maken. Met leuke dingen.
Oftewel: RTL naait zijn kijkers weer.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.voedselbank.nl
Heb afgelopen zaterdag wel een SMS van RTL gehad dat ze het erg druk hadden met het verwerken van de reacties en dat ze zsm zouden bellen, maar tot op heden nog niets gehoord...
Ooit op tv gezien, dus weet niet in hoeverre het nog klopt:quote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Soempie het volgende:
Oke, help.
Ik moet voor kerst het toetje maken. Nu wilde ik iets met ijs, maar ijs alleen is zo saai. Alles met kersen, vruchten, saus, etcetera allemaal al eens gehad. Nu had ik bedacht om bijvoorbeeld chocoladeijs in een vormpje te drukken (kerstboom of ster vorm, zo'n koekjesmaakding). Vervolgens eruit halen en in gesmolten witte chocolade dopen. Daarna terug in de vriezer.
Alleen dat vind ik op zichzelf te saai, dus er moet nog iets bij. De chocoladesaus heb ik al om er een beetje omheen te spetten, maar verder...Tips, iemand?
Oja, zoiets heb ik ook gezien. Dat is makkelijk van te voren te doen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 03:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ooit op tv gezien, dus weet niet in hoeverre het nog klopt:
Smelt wat chocola au bain marie. Giet daar een deel van via een pollepel in wat zwierige patronen in een pan met ijswater. Als je denkt dat je genoeg chocola hebt gebruikt, duw dan je vuist in het midden. Op die manier zou je een lollig chocolademandje kunnen krijgen, welke je weer kan vullen met ijs oid.
Ik had liever een dag op voor gelopen, nu kan ik volgende week nog een dag naar m'n werk en heb ik net telefonisch nog weer wat dingen moeten regelenquote:
Ik niet, kerst zijn de enige 2 dagen dat ik niet werk die week, ik wil mijn rust die dagquote:Op woensdag 17 december 2008 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Welke? Ik wil ook nu!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:05 schreef wyccie het volgende:
Dan koop ik het wel bij de ijsboer.
Volgens mij heeft de Italiaan hier het wel.
Krijg je vandaag je laptop dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:03 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen![]()
vanaf vanavond kan ik ook vanuit bed internetten.
Als het goed is wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Krijg je vandaag je laptop dan?
Goedemorgen trouwens
Oeh, een maat van me heeft zo'n zelfde soort(een Vaio van Sony). Die werken lekkerquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het goed is wel.hp mini 2133
Ja, lekker klein. Maar weer niet zo klein dat het kut werkt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, een maat van me heeft zo'n zelfde soort(een Vaio van Sony). Die werken lekker
Ze passen ook perfect in je tas enz.
Ik vind acht uur slaap eigenlijk vrij normaal. Ik haal het vrijwel nooit, ook niet als het laat wordt. Sterker nog ik denk niet dat je je veel beter voelt als je veel meer uren slaaptquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben om 4 uur gaan slapen en ik ben klaarwakker nuZou ik mijn slaapgrens bereikt hebben
Hebben alleen geen zin om al op te staan
Blijkt Simon Vinkenoog van de zomer een boekje uitgegeven te hebben met de naam 'Am*dam Madmaster' zonder mijn toestemming te vragen...quote:In Amsterdam Madmaster kijkt Vinkenoog terug naar het Amsterdam zoals hij dat tachtig jaar aan den lijve heeft ondervonden. Zijn thuishaven door de ogen van de MadMaster. Maar wie is die MadMaster? Is hij aanstichter, onruststoker, poëet, brandstichter, of is het bovenal Vinkenoog zelf?
In combinatie met die piercingfoto van je zie ik dan Avril Lavigne voor me...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zojuist voor 9 euro mijn kerst- of oud&nieuw-outfit gescoord![]()
![]()
Heel tof kort jurkje, recht model, gladde zwarte stof met gouden stippen![]()
Lang leve tweedehandswinkels
Ik vind het wel een toffe outfitquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In combinatie met die piercingfoto van je zie ik dan Avril Lavigne voor me...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog een dinerbon geldig tot 31-12-2008 voor die keten restaurants.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |