quote:
Met een 2500mg tabletje wel jaquote:Op woensdag 17 december 2008 19:36 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de laatste dagen al zo ontzettend veel Ibuprofen op...![]()
Straks krijg ik nog een maagbloeding.
Ja, met een verfbrander. Eigenlijk maak je het heel heet(niet echt verbranden) en dan laat het los van het hout. Kun je het er zo afkrabben. Zo kun je de echte lelijke oude verfresten weghalen en goed schuren.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:44 schreef Soempie het volgende:
Ik wist niet eens dat dat kon. :p
Handig. Kan het gelijk als tip doorgeven aan iemand.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, met een verfbrander. Eigenlijk maak je het heel heet(niet echt verbranden) en dan laat het los van het hout. Kun je het er zo afkrabben. Zo kun je de echte lelijke oude verfresten weghalen en goed schuren.
Straks fotos ervan
vakantie?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:59 schreef Nesle het volgende:
jaaaaa we hebben geboekt hoor!
NEW YORK HERE I COME
De Twin Towers zijn al weg.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Of een terroristische aanslag?
Er staan nog zo'n 430 andere hoge gebouwen in Manhattan heb ik onlangs geleerd, keuze zat dus...quote:
Ik was gewoon heel flauw bezigquote:Op woensdag 17 december 2008 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staan nog zo'n 430 andere hoge gebouwen in Manhattan heb ik onlangs geleerd, keuze zat dus...
Ik meld het even met je mee, ik ben ook niet ziek. Althans, niet in die zinquote:Op woensdag 17 december 2008 20:06 schreef MadMaster het volgende:
O ja, ik ben trouwens niet ziek.
Ik denk, ik zal eens wat anders melden hier...
Is dat even een domperquote:Op woensdag 17 december 2008 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben zo'n liefhebber van het hedendaagse Ajax dat ik in de veronderstelling was dat ze morgen voor de UEFA-Cup moesten spelen...
Sssssiiiiieeeeeeeek!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, je zit je gewoon suf te blowen en daar word je nu beroerd van.
Ik begrijp het...
Ik heb de kerstboom bij Rockefeller Center net niet mee mogen maken, want die werd de dag na ons vertrek pas opgebouwd, dus doe hem namens mij alsnog de groeten...quote:
Oeh ja, dat wil ik ook nog wel eens zien.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de kerstboom bij Rockefeller Center net niet mee mogen maken, want die werd de dag na ons vertrek pas opgebouwd, dus doe hem namens mij alsnog de groeten...
New York met kerst lijkt me wel wat...
Ik heb dat programma gemist, omdat ik toen op Aruba zelf zat.quote:
Gek, ik heb die opmerking ook wel eens gemaakt en er wordt altijd raar om gelachen. Ik snap het niet. Ze lijken echt gepikeerd.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat programma gemist, omdat ik toen op Aruba zelf zat.
Ken dus alleen de verhalen...
Ik ga in februari/maart weer 3 weken naar Aruba en Curaçao, maar ik geloof dat ze me op Curaçao niet meer zo hartelijk zullen ontvangen als afgelopen keer. Heb er één keer per ongeluk een shirt aangehad met de tekst 'If it ain't Dutch, it ain't much' en dat viel toen ook al niet in goede aarde...
Haha, ben je er toch in getuind!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben zo'n liefhebber van het hedendaagse Ajax dat ik in de veronderstelling was dat ze morgen voor de UEFA-Cup moesten spelen...
Dat zeg ik, zo'n liefhebber ben ik van het hedendaagse Ajax.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Haha, ben je er toch in getuind!
Het nadeel is dat ze daar niet begrijpen dat ze er zelf een zooitje van hebben gemaakt.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek, ik heb die opmerking ook wel eens gemaakt en er wordt altijd raar om gelachen. Ik snap het niet. Ze lijken echt gepikeerd.
Mjah, het is ook niet zozeer dat het me stoort ivm de WOII maar meer met de hele (neo)nazi betekenis die er achter hangt. Zullen we het maar op the young and ignorant houdenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuk is het niet maar ik begrijp het wel.
Hoe begaan ben jij met de Eerste Wereldoorlog en de mensen die daarin gevallen zijn?
Ik gok even: helemaal niet, daar denk je nooit over na.
Voor die jonge ventjes is WWII het een enorme ver-van-je-bed-show omdat het zo lang geleden is. Dat is het voor onze generatie al maar wij hebben nog (groot)ouders die onder de invloed hebben geleden.
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag de hele dag bezig geweest met het afbranden van verf van een deur. Stinken
Mijn eerste gedachte was ook 'was dat hele afbranden nou niet de reden van al dat klussen?'quote:
Klopt. Tip: hou niet je hand ervoor om te kijken of 'ie warm isquote:Op woensdag 17 december 2008 20:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Mijn eerste gedachte was ook 'was dat hele afbranden nou niet de reden van al dat klussen?'![]()
Maar achteraf kwam die verfbrander ook wel bekend voor, maar in mijn ogen is dat gewoon een soort fohn on steroids.
Als je nog even een kwartiertje over hebt (straks in de rust bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 17 december 2008 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het nadeel is dat ze daar niet begrijpen dat ze er zelf een zooitje van hebben gemaakt.
Ik durf te wedden dat als Nederland z'n handen er van af trekt het een nog grotere kolerezooi wordt...
Was het een domme vraag?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga het concept maar eens in mijn signature zetten ofso
Maar in het kort: ja.
Ik heb zelfs geen zin om via TV de wedstrijd te volgen...quote:Op woensdag 17 december 2008 20:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je nog even een kwartiertje over hebt (straks in de rust bijvoorbeeld)
*klik*
Nee hoorquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik voel me ineens erg slim omdat ik wist wat Nem bedoelde met verf afbranden
We zitten in het stadium: een maand geleden was het compleet kaal en leek het meer "af" dan het nu isquote:Op woensdag 17 december 2008 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Welkom in subforum K&W
Zitten jullie al in het stadium: het lijkt alsof er niks gebeurd maar er veranderd vanalles?
Ok kan wel ik ben hier niet ook altijd aanwezigquote:Op woensdag 17 december 2008 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar het is al vaker behandeld en vaak snappen mensen het toch niet helemaal geloof ik. Dan heb ik uiteindelijk geen zin meer het nog langer uit te leggen
Dan heb je het filmpje nog niet gezienquote:Op woensdag 17 december 2008 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Jemig Nem, wat een puinhoop is dat geweest.
Had de foto's nog niet eerder gezien, maar zoiets hoop ik nooit mee te hoeven maken.
Denk dat ik dan gek word......
I know. Ik neem het je daarom ook niet kwalijkquote:Op woensdag 17 december 2008 21:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ok kan wel ik ben hier niet ook altijd aanwezig
En dat tegen de angstgegner slavia praagquote:Op woensdag 17 december 2008 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen zin om via TV de wedstrijd te volgen...
En ja, Zuid Afrika is ook zo'n zeepbel.
De bedoelingen zijn goed, maar de praktijk is een ander verhaal...
Zoals wel vaker met voormalige kolonieën... machthebbers gaan weg en het wordt een puinzooiquote:Op woensdag 17 december 2008 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het nadeel is dat ze daar niet begrijpen dat ze er zelf een zooitje van hebben gemaakt.
Ik durf te wedden dat als Nederland z'n handen er van af trekt het een nog grotere kolerezooi wordt...
Heb één keer thuis brand gehad, toen de net geplaatste keukengeiser niet goed aangesloten bleek en gas begon te lekken.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je het filmpje nog niet gezien
Maar de meeste mensen zouden wel behoorlijk radeloos raken ja.
Juist. En wij maar zeiken dat die luie negers geen flikker uitvoeren en er een zooitje van maken.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoals wel vaker met voormalige kolonieën... machthebbers gaan weg en het wordt een puinzooi
Dat is toch ook een heel normaal begrip?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik voel me ineens erg slim omdat ik wist wat Nem bedoelde met verf afbranden
Daarom vond ik het ook al zo raarquote:Op woensdag 17 december 2008 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch ook een heel normaal begrip?Ik ken het ook
De luie negers maken er geen zootje van, de actieve negers doen datquote:Op woensdag 17 december 2008 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. En wij maar zeiken dat die luie negers geen flikker uitvoeren en er een zooitje van maken.
Vindt je het gek?Wij hebben daar een beetje de boel bestierd en alles onder de duim gehouden. Ze volkomen verleerd ook maar íets normaal aan te pakken. En dan geven we het terug en roepen we "jullie bakken er niets van, we blijven jullie in de gaten houden".
Oftewel: we hebben het zelf in de hand gewerkt en dat geldt voor veel kolonien.
Whehehe ik zeg ook niet dat het mijn mening is trouwensquote:Op woensdag 17 december 2008 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De luie negers maken er geen zootje van, de actieve negers doen dat
Mwoah, als je bijvoorbeeld de oost-europese landen zien, die ook lang onder de duim gehouden zijn door een communistisch regime. Tsjechie is sinds ongeveer 1990 volgens mij niet meer communistisch, Apartheid is ook in die tijd afgeschaft. Nu heb ik het idee dat de Tsjechen best aardig 'dingen normaal oppakken'. Het kan dus wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. En wij maar zeiken dat die luie negers geen flikker uitvoeren en er een zooitje van maken.
Vindt je het gek?Wij hebben daar een beetje de boel bestierd en alles onder de duim gehouden. Ze volkomen verleerd ook maar íets normaal aan te pakken. En dan geven we het terug en roepen we "jullie bakken er niets van, we blijven jullie in de gaten houden".
Oftewel: we hebben het zelf in de hand gewerkt en dat geldt voor veel kolonien.
Tsjechen zijn geen negers...quote:Op woensdag 17 december 2008 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah, als je bijvoorbeeld de oost-europese landen zien, die ook lang onder de duim gehouden zijn door een communistisch regime. Tsjechie is sinds ongeveer 1990 volgens mij niet meer communistisch, Apartheid is ook in die tijd afgeschaft. Nu heb ik het idee dat de Tsjechen best aardig 'dingen normaal oppakken'. Het kan dus wel.
In Tjechie is het inderdaad minder warm. Dan krijg je meer voor elkaarquote:
In Praag nog een keer een tour mogen doen in de brouwerij van Staropramen. Prima pils, hoewel pilsener urquell wat lekkerder is.quote:
Jaquote:Op woensdag 17 december 2008 21:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tsjechië had al iets meer industrie dan veel Afrikaanse landen, dat helpt denk ik ook
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:40 schreef MaJo het volgende:
Oeh is hier een foute discussie aan de ganghet probleem in afrika is dat we ze allemaal dingen hebben opgedrongen die naar onze maatstaven normaal waren, denk aan het bewerken van grond, dragen van westerse kleding, het geloof. Het is niet zo heel gek als dat allemaal instort als we ze opeens aan hun lot overlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |