Ik ben er een paar keer geweest, ze hebben daar een Colloseum en een Circus Maximus...quote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand hier Rome gezien eigenlijk? In het studieboek hebben ze het over een arena en ik heb wel weer es zin in wat groots opgezet Romeins gedoe
je wou toch ziek zijnquote:
quote:
jawel want zonder is het niet weg te krijgenquote:
God noquote:Op woensdag 17 december 2008 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ohoh, als dit nog lang doorgaat heeft FOK! er een nieuwe patat/friet-discussie bij
die ene keer dat ik denk: ja speel meteen maar afquote:Op woensdag 17 december 2008 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ff spammen:
http://kersthit.com
EIndexamenproject van een jongen van het conservatorium hier, en het refrein is ingezongen door mijn vriend plus nog wat koorgenoten
Ik had ook mee zullen doen ware het niet dat ik maandag echt te beroerd was
WTF, hoe komen dat soort gastjes er toch bij??quote:Op woensdag 17 december 2008 16:10 schreef Etcetera het volgende:
en ik kwam vanochtend wat gozertjes tegen die Sieg Heil riepen
en nee daar heb ik niets van gezegd, ik had niet echt de behoefte om in elkaar gerost te worden
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik was dus in m'n eentje, het regende vieze motregen, en ik was op weg naar de bushalte.
Dan zou ik ook even rustig aan doenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond trouwens net als gisteren echt belachelijk rustig aan doen. Heb deze week nog 3 concerten te zingen (waarvan 2 in de buitenlucht) en ben erg aan het kwakkelen
![]()
GIsteren "Maybe baby" gezien, Britse film met House in de hoofdrol en verder o.a. Rowan Atkinson, Joanna Lumley en Dawn FrenchDie waren echt getypecast maar de film was zelf best mooi
Sinterklaas suprise?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:40 schreef Soempie het volgende:
LB en Etcie![]()
M'n surprise is af.Nu moet ik voor morgen nog een opdracht maken.
Euh Perry? Bij de wandelafdeling.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:53 schreef LadyBlack het volgende:
AIaiai, ik moet ook nog cadeautjes kopen voor zondag...
Op mijn lootje stond:
- zwarte riem
- whiskey
- noorse sokken
- handschoenen
- strohrumen het budget is 15 euro....
Nu heb ik handschoenen gekocht voor 6 euro, en dacht makkelijk noorse sokken te kunnen vinden. Dat zijn toch gewoon geitenwollensokken?Ik dacht dat Xenos of de Tuinen dat wel zou hebben, maar nee hoor....
Iemand een tip??
Ah, nee daar was ik ook al geweest inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Euh Perry? Bij de wandelafdeling.
het gaat toch om het dessin, niet om het materiaal?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, nee daar was ik ook al geweest inderdaad.
De enige winkel waar ik wel 'Noorse' sokken vond was de Bristol, en die waren voor 80% polyester
Neuh, volgens mij bedoelt hij echt de gewone geitenwollensokken... en dan wil ik geen synthetische troep geven.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
het gaat toch om het dessin, niet om het materiaal?
Ik heb wel eens een riem gekocht, voor 8 euro. Weet niet meer waar
Een beetje fatsoenlijke riem ook niet... en je wilt toch ook niet aankomen met maar 1 cadeautje, dus dan worden het maar sokken en handschoenenquote:Op woensdag 17 december 2008 17:18 schreef Whiteguy het volgende:
15 euro, daar haal je geen whisky voor hoor.
Lange zit.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:16 schreef B.ertha het volgende:
Nou, ik was hier om 10 uur en het einde van de opdracht komt eindelijk in zicht
We zetten nu de puntjes op de i en straks gaan we het printen, ik hoop hier over een uur klaar te zijn. Rotopdracht
Oh, de dump, dat is geen slecht idee! Die is hier wel jaquote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef Soempie het volgende:
http://www.henkdehaas.nl/dumpshop/26/
Is er niet zo'n winkel in Groningen?
Ik bega even een halsmisdaad door de grap uit te leggen:quote:Op woensdag 17 december 2008 10:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Of ik snap em niet![]()
Of ik vind hem gewoon niet grappig
Leuk is het niet maar ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:10 schreef Etcetera het volgende:
en ik kwam vanochtend wat gozertjes tegen die Sieg Heil riepen
en nee daar heb ik niets van gezegd, ik had niet echt de behoefte om in elkaar gerost te worden
Ik dacht dat het een peuk was. En dat hij daardoor niet meer zou roken -hoe weet ik ook nietquote:Op woensdag 17 december 2008 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bega even een halsmisdaad door de grap uit te leggen:
De hoofdpersoon gaat naar de sportschool en er gespierd, stoer en lekker uit te zien.
Maar die vogel bijt zijn neus af. En het eerste waar mensen dan naar kijken is die neus die weg is.
Dus dat hele "jaren naar de sportschool gaan" heeft dan geen zin meer.
/dooddoenmodus
Whehehe eigenlijk niet eens zo gekquote:Op woensdag 17 december 2008 18:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een peuk was. En dat hij daardoor niet meer zou roken -hoe weet ik ook niet-, waardoor hij zou gaan snoepen en dik zou worden.
Don't ask
Krijg jij in dollars betaald dan ofzo?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
De dollar is in 3-4 werkdagen 13 cent gezakt
Ah.. in dat geval snapte ik hem wel maar vond ik hem gewoon niet grappigquote:Op woensdag 17 december 2008 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bega even een halsmisdaad door de grap uit te leggen:
De hoofdpersoon gaat naar de sportschool en er gespierd, stoer en lekker uit te zien.
Maar die vogel bijt zijn neus af. En het eerste waar mensen dan naar kijken is die neus die weg is.
Dus dat hele "jaren naar de sportschool gaan" heeft dan geen zin meer.
/dooddoenmodus
Ik ben nooit ziekquote:Op woensdag 17 december 2008 19:12 schreef Soempie het volgende:
Bijna iedereen in de SC is ziek.![]()
Kun je je niet ziekmelden voor morgen, MaJo?
Ja.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Krijg jij in dollars betaald dan ofzo?
Ik voel me net een hangende plaat maar je maakt jezelf alleen maar zieker door steeds maar door te gaan terwijl je je niet lekker voelt.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:10 schreef MaJo het volgende:
38 graden
en ben zo ontzettend moe, val bijna in slaapmaar ik moet ook zoveel doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |