Altruïsme ftw!quote:
Ik vind ze wel een goed idee, ook gezien alle meets die er al zijn geweestquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar wat vind iedereen van die extra categorieen dan?
wrom dan? Zijn leuke toevoegingen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat we het hier mar bij moeten laten.
Hoeft helemaal niet. Als we nou niet zo moeilijk doen, maar gewoon doen, komen we nog es ergensquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan wel een "deel II" of zo, het editten van alle stemmingen nu wordt een zooitje.
Gooi er een format in dan, ik vul wel inquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:01 schreef Slarioux het volgende:
Hoeft helemaal niet. Als we nou niet zo moeilijk doen, maar gewoon doen, komen we nog es ergens
Heb toevallig net een andere neergezet haha.. was een navelpiercing he.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:01 schreef Nielez het volgende:
[..]
LR, wtf hangt er aan haar buik?
Verder wel tof dat t niet weer een man is
QFTquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet. Als we nou niet zo moeilijk doen, maar gewoon doen, komen we nog es ergens
Zal straks es editenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gooi er een format in dan, ik vul wel in.
Deze is beterquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heb toevallig net een andere neergezet haha.. was een navelpiercing he.
Maar wat een onzin, ik heb volgens mij één keer een man gepost
Hij kan niet zonder je baggeren?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
welke extra categorieën?
Nah, ik ga maar 's Uniwaarts, IB kan niet zonder me![]()
Dat dus. Daar had ik ook al over nagedacht.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:04 schreef Mikkie het volgende:
Of een keer een gesloten stemming houden. Iedereen mag z'n nominaties naar mij sturen, en dan maak ik de eindlijst. Dan krijg je geen scheve gezichten en gaan mensen niet sociaal wenselijk posten
Ach er is toch volgens mij wel een H_M-iedereen rel hier geweest?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geniaal staaltje teruglees werkhet topic waarin de jetsertt is verzonnen
De grote Yashi-HM rel
Je mag je fans bedanken door ze een biertje te gevenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wanneer kan ik mijn awards eigenlijk in ontvangst nemen? Aankomende meet?
iddquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je mag je fans bedanken door ze een biertje te geven.
Ik win, ik krijg zo werkt dat! Zeker nooit aan sport gedaan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je mag je fans bedanken door ze een biertje te geven.
recht van de sterkste... zijn nu al 2 mensen die zeggen dat je n rondje meot geven als winnaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik win, ik krijg zo werkt dat! Zeker nooit aan sport gedaan?
Ik denk dat me maar even ga afmelden bij de meet danquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
recht van de sterkste... zijn nu al 2 mensen die zeggen dat je n rondje meot geven als winnaar
Felicitaties in ontvangst nemen? Ik verwacht heuse awards te mogen ontvangenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:51 schreef swarmahoer het volgende:
nee, want als awardwinnaar moet je wel aanwezig zijn voor de felicitaties natuurlijk
Ah je zit het boek te bazen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:35 schreef swarmahoer het volgende:
met google word je niet wijzer over de locatie.... hij heeft wel bestaan, maar t is niet zeker dat ie ooit in gebruik is genomen
gaat over die lebensborn huizen btw
ja heb die link van dk ff doorgelezenquote:
Done!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:15 schreef Slarioux het volgende:
Nijmegenawards 2008
Zo, twee categorieën toegevoegd.
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
22. Meest meevallende user IRL. swarmahoer (als hij praat maakt hij geen spelfouten)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:49 schreef Nielez het volgende:
21. Meest tegenvallende user IRL. D_K
22. Meest meevallende user IRL. Yashi
Sla,Moblo en IB kende ik al, dus die tellen niet.
quote:
Zo voor het weer verwijderd wordt uit het andere draadje!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is Nielez dan op een meet geweest waar ik ook was?![]()
Als dat zo is dan heeft ie bij dezen mijn nomininatie van de minst opvallende user IRL!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:52 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dat inderdaad
En bedankt voor je stem
Betekent dat dat de rest van de users die je wél hebt ontmoet tegenvallen?
Tijdens de intro een aantal keer maar toen was ik dronkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:59 schreef swarmahoer het volgende:
niels verklaar je post ff (Zie awardtopic)
pietje verklaar eensquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
21. Meest tegenvallende user IRL. De_Kardinaal
22. Meest meevallende user IRL. Motorbloempje
Moblo heeft een ontzettend grote bek op inet; relt, zeikt en kotst het liefste met / op alle users hier. Dat kan ik niet uitstaan, maar IRL is ze gewoon een tof wijfquote:
Tijdens de intro ook?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tijdens de intro een aantal keer maar toen was ik dronkenen hij wss ook..
En laatst op mijn verjaardag! toen ik nog even wat gng drinken met ze bij samson
Ik log net in op webmessengerquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ib je bent zeker niet thuiszit ik op msn te lullen
Ik ben erg benieuwd, want als Nielez me nog nooit gezien heeft en toch zo'n uitspraak doet dan ga ik mijn nominatie voor grootste randdebiel eens aanpassen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:59 schreef swarmahoer het volgende:
niels verklaar je post ff (Zie awardtopic) en nu hierboven
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
Terwijl ik bij LR dacht dat het een stereotiep tutje was, zag ze er niet zo uit
Al lang gedaan en als je dat niet meer herinnert pas ik het ook even aan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd, want als Nielez me nog nooit gezien heeft en toch zo'n uitspraak doet dan ga ik mijn nominatie voor grootste randdebiel eens aanpassen!
Je moet eigenlijk hier chatten jongeman!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd, want als Nielez me nog nooit gezien heeft en toch zo'n uitspraak doet dan ga ik mijn nominatie voor grootste randdebiel eens aanpassen!
Kan me niet herinneren en meer dan gezien heb je me niet! Wat een klapjostitosti ben jij zeg!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef Nielez het volgende:
[..]
Yash toen we met Moblo, Sander (en Hugo) bier gingen drinken voordat we zonder Yash ergens gingen poolen met studieverenigingen.
D_K Heeeeeeel even toen k wel was stappen maar met anderen dan de meet-mensen en toen hem met IB tegenkwam.
Was bij beiden niet lang, maar Yash viel meer mee dan D_K
Nooit geweten dat er zo'n projectdingetje was.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:21 schreef IrishBastard het volgende:
Dat Lebensborn project is wel apart trouwens...
Vooral lullig dat die kinderen achteraf zo ontzettend geleden hebben, terwijl ze er niets aan konden doen
Die heb je zelf al in de pocket.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
ff mijn nominatie voor grootste randdebiel wijzigen,
Picasaquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:01 schreef swarmahoer het volgende:
GODVERDOMME KANKER KUT TYFUS PICASSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ja, dat weet ikquote:
hij had het niet voor niets over ''jullie ''quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:26 schreef IrishBastard het volgende:
Als je de review schrijft wel ja...
En zonder spelfouten
Nicequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:29 schreef Slarioux het volgende:
Moblo zit hier naast me een beetje sappen te lekken
Is Freek zo geyl bezig?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:29 schreef Slarioux het volgende:
Moblo zit hier naast me een beetje sappen te lekken
niksquote:
verkapte was ik maar daar postquote:
verklaar je nader ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
21. Meest tegenvallende user IRL: Pietje![]()
22. Meest meevallende user IRL: Moblo
Via de site bedoel je? Picasaweb? Kijk eens op mn blogquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niksje kan niet eens een plaatje linken hoerenprogramma
Piet... ik heb eigenlijk nog nooit een goed gesprek met em gehadquote:
Beetje bijgekomen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, nu! Klaar met douchen en dan naar de uni!
De kots fase is voorbij nu!quote:
Lekkere volwassen bedoeling daar zegquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:45 schreef LastRequest het volgende:
Hmmm mensen persoonlijk aanvallen op dingen waar ze zelf al mee zitten, doorschreeuwen als iemand aan het janken is, absoluut niet luisteren en alleen maar schreeuwen, geen reet uitvoeren en dan zeggen dat anderen niks gedaan hebben, continu de docent erbij roepen en een lulverhaal ophangen over hoe zielig jij wel niet bent omdat de rest zo gemeen is?
Das één persoon he.
Nou jij wordt niet heel negatief "beoordeeld" in die verkiezingen, maar sommige mensen wel en het wordt er niet gezelliger op merk ik al.quote:
Valt serieus vandaag wel mee haha, ik ben juist heel rustig.. gisteren was ik over de zeik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lr zit in de stress, niet te veel op letten.
edit - te laat![]()
Los van Mikkie en Hosti's posts over tofste persoon trouwensquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:47 schreef LastRequest het volgende:
Maar ik meen het, vond de afgelopen paar pagina's niet bijzonder leuk om terug te lezen
Nie tom heel erg lullig te doen maar dat gezeik is dan ook al een tijdje bezig en volgens mij staat dat los van die nominaties... Is een beetje twee kampen die ontstaan en mensen die er tussenin hangenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Los van Mikkie en Hosti's posts over tofste persoon trouwens
dat dilemma sta ik dus ook voorquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:00 schreef LastRequest het volgende:
ik ben best benieuwd naar het hele verhaal maar ik zou zo'n boek nooit lezen haha..
Ik heb zo'n vermoeden dat ik alleen ergens sta met mijn tentje! Maar over welke twee kampen hebben we het dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:59 schreef LastRequest het volgende:
Hmm ben het wel met je eens Hosti dat de sfeer al langer raar is, maar de 2 kampen zie ik niet echt.. of ik moet onbewust in eentje zitten
Maar wil je em niet lezen omdat het je naar lijkt of omdat je geen zin hebt in lezen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat dilemma sta ik dus ook voor
Alleen sta je sowieso niet, want ik heb geen problemen met je. En als ik iets wel vervelend vind hoor je het wel (zoals over rechtengrapjes tegen Yasha).quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik alleen ergens sta met mijn tentje! Maar over welke twee kampen hebben we het dan?
Jij met je conspiracy theoriesquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
Zal dan wel mijn verbeelding zijn
Ja dat is wat ik doe, ik denk overal de meest leipe shit achterquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij met je conspiracy theories
Ouwe randdebiel!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik doe, ik denk overal de meest leipe shit achter
Misschien word ik gewoon para van wiet ofzo
Geen idee... Probeer het zou ik zeggenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ouwe randdebiel!
Ik dacht gister trouwens dat ik je zag ergens in de buurt van de HAN, en ik dacht als et em nou is, dan ga ik Hosti roepen want ik weet z'n naam niet meer(weet em nu weer)
Zou je daarnaar luisteren? Hé Hosti
Geen youtubelinkje?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rod stewart - Da ya think i am sexy
ik wil een dikke bankrekening en een privevliegtuigquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:34 schreef TheVotary het volgende:
Ik wil in het kamp met de knappe mensen!
ben jij knap?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wil een dikke bankrekening en een privevliegtuig
Te laat! Ik ben aan het afkicken! Nu moet je bij Hosti wezen. Kamp nummer 2, deurbel 5 meen ik!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:34 schreef TheVotary het volgende:
Ik wil in het kamp met de knappe mensen!
(en de kardinaal
zodat ie wat goeie dope voor me kan scoren)
Wijze woorden van een wijs man.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
doet er niet toeniet alles wat je wil gebeurt zomaar
bedoel ik
qftquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:38 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Wijze woorden van een wijs man.
in dat geval graag een welkomstpost met je tietenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja hallo, ik kom even zeggen dat jullie niet meer van me af komen ws.
Fotoboek krijg je al een beetje een idee. Maar in principe een redelijk eis.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in dat geval graag een welkomstpost met je tieten
Jij doet de volgende tietenfipoquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja hallo, ik kom even zeggen dat jullie niet meer van me af komen ws.
Potverdomme man, drie lange woorden goed gespeld!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
en de rest van de fokkers zou blij zijn met een automatische spellingschecker en verbeteraar voor mij
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
komt ze terug, is het de bedoeling dat ik hem wat geef
en heb er niet eens lang over moeten denkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Potverdomme man, drie lange woorden goed gespeld!
18 maar al bezetquote:
Ik denk niet dat je met de fiets last van files hebtquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:10 schreef swarmahoer het volgende:
trouwens, nu naar de stad gaan om iets op te halen is dat vragen om moeilijkheden? (spits)
welke van de picsquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het lijkt iig op het kind van mijn ex
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekkere volwassen bedoeling daar zeg
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Los van Mikkie en Hosti's posts over tofste persoon trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zie helemaal niets, aangezien ik hier pas net ben.
Ik zie alleen maar dat niet iedereen mijn vriendje aardig vindt
kijk maar naar mijquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, gewoon doordoen, en dan gaan ze je vanzelf grappig vinden, ofzo
Niet dat ik Amelie helemaal afgekeken heb maar goed.quote:Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain (2001, ook wel Amélie of Amelie From Montmartre genoemd) is een Frans/Duitse romantische komedie van Jean-Pierre Jeunet met Audrey Tautou in de hoofdrol. De film, geschreven door Jeunet en Guillaume Laurant is een geromantiseerde weergave van het leven in Montmartre te Parijs. De film werd een internationale kaskraker en werd internationaal bekroond met vier César Awards (waaronder beste film en beste regisseur) en kreeg vijf Academy Award-nominaties. De muziek werd gecomponeerd door Yann Tiersen.
Wat maakt mij t uit of iemand mij grappig vindtquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, gewoon doordoen, en dan gaan ze je vanzelf grappig vinden, ofzo
Snap ik je zin nu niet of maak je weer een fout?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:30 schreef swarmahoer het volgende:
altijd mooi als iemand die op de piano speelt
Is idd dezelfde componistquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm rue des cascades is toch niet de soundtrack blijkbaar, maar dan herkende ik gewoon de stijl
Jij snapt het niet... hij vindt het altijd mooi als iemand dat nummer op een piano kan spelen. En dat zijn best wel veel mensen, na Amélie wilde iedereen dat ineens lerenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:37 schreef Nielez het volgende:
[..]
Snap ik je zin nu niet of maak je weer een fout?
het frietfrontquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:39 schreef Mikkie het volgende:
Hee trouwens, wie zei er straks iets over twee kampen? Welke kampen?
Jij hebt nog niet gereageerd, was juist benieuwd naar jouw meningquote:
Precies! GMTA!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet gereageerd, was juist benieuwd naar jouw mening
En succes met iets te eten halen
Ik wilde vanmiddag reageren maar ik vond het verstandiger om maar gewoon mijn mond te houden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet gereageerd, was juist benieuwd naar jouw mening
En succes met iets te eten halen
Dat dus.. Dus ik wacht even tot dat gezakt is anders ga ik zodra ik langs een friettent kom voor de bijlquote:
Dat wordt dan dinsdag en woensdag friet, en donderdag en vrijdag pizza.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel #care, morgen is namelijk mijn favofriettent weer open en haal het liever daar
En ik ben toch 1 of 2x genoemd als geloofwaardigste user (waarvoor dank!) dus dan weet je genoegquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:57 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zei niets iig, ik was gewoon para van de wiet als ik LR mag geloven
denk je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:09 schreef swarmahoer het volgende:
jawel we zitten er al iets overheenmaar met de kerst zal het 2 dagen stilliggen, moeilijk om in te schatten
Alsof iedereen hier een leven heeftquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:09 schreef swarmahoer het volgende:
jawel we zitten er al iets overheenmaar met de kerst zal het 2 dagen stilliggen, moeilijk om in te schatten
M'n LR, wat doe je?!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:25 schreef LastRequest het volgende:
Is dit dan het goede moment om regelmaster swarma te melden dat ik vanaf maandag een week in het buitenland zit? Ik post iig niet mee dus
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kerst vier je in Engeland, zoals het hoort
Ik werk er mee op het werk, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:36 schreef Mikkie het volgende:
Iemand hier ervaring met de eee pc's? Die mini-dingen? Ik zit erover te denken om er eentje te kopen.
Als het nou een Rafael Nadal-shirt was geweest had ik je donderdag persoonlijk een kopje kleiner gemaaktquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het swarmaquotum.
Ik heb net een FOK!'er gemeet op Den Haaf HS [ afbeelding ]. Nu ben ik de trotse eigenaar van een Martin Verkerk t-shirt. Prijs van een spel
.
woord van t jaarquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:35 schreef Slarioux het volgende:
Idem, en ik ben nog niet eens begonnen
Ik zit er nu op te werken.. waar wil je em voor gebruiken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:36 schreef Mikkie het volgende:
Iemand hier ervaring met de eee pc's? Die mini-dingen? Ik zit erover te denken om er eentje te kopen.
Zit je weer in baggermodus?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat vraag ik me ook wel 's af als ik hier zo lees..
'waar gaat dat heen....'
Tsjah daar kan die jongen ook niks aan doen he, als je zo'n enorm ding hebt moeten je handen ook groot zijn, anders breek je iedere keer je vingers ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie je hebt vee lte dikke vingers voor een mini pc
Lost is de beste serie ooitquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:45 schreef Nielez het volgende:
Oee.
Heroes nu helemaal bij (duurt weer minstens een week voordat de volgende aflevering komt).
Ben nu maar begonnen aan Lost. Kan vast een seizoen afkrijgen binnen een week.
Volgt iemand dat? Is het de moeite om te blijven kijken?
Ik kan er mee werken en ik ben een dubbele mikkie ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie je hebt vee lte dikke vingers voor een mini pc
Wel teruglezen he, ik noemde je een tof wijf, dus niet getreurdquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat vraag ik me ook wel 's af als ik hier zo lees..
'waar gaat dat heen....'
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik werk er mee op het werk, wat wil je weten?
Werkt het een beetje? Ik heb gelezen dat je er een uitgeklede XP bij hebt, dat vind ik wel fijn. Maar vervolgens, is het allemaal een beetje vlot, kun je er je standaard dingen mee doen (internetten via draadloze netwerken, filmpje kijken etc), en hoe werkt zo'n superklein toetsenbord? Daar vrees ik namelijk een beetje voor. En hoe zit het met de batterijduur? In V&A staat een EEE 900 voor 200 euro, maar de batterijduur is in sommige gevallen erg kort?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zit er nu op te werken.. waar wil je em voor gebruiken?
Volgens mij gebruikten wij dat woord in de brugklas al? Das niet nieuw lijkt me..quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel teruglezen he, ik noemde je een tof wijf, dus niet getreurd.
nee idd maar: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_jaar__.html?p=27,1quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikten wij dat woord in de brugklas al? Das niet nieuw lijkt me..
Ow sorryquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
nee idd maar: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_jaar__.html?p=27,1
Brugklaskamp jeweetquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR werd in de brugklas al geswaffeld, boefje.
Vond ik ook al jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ow sorry
Maar wat een onzin dan dus...
Eigen TT's zijn zo lamequote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
"Waar Pietje MoBlo een tof wijf vindten andersom
"
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
"Waar Pietje MoBlo een tof wijf vindten andersom
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |