denk je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:09 schreef swarmahoer het volgende:
jawel we zitten er al iets overheenmaar met de kerst zal het 2 dagen stilliggen, moeilijk om in te schatten
Alsof iedereen hier een leven heeftquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:09 schreef swarmahoer het volgende:
jawel we zitten er al iets overheenmaar met de kerst zal het 2 dagen stilliggen, moeilijk om in te schatten
M'n LR, wat doe je?!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:25 schreef LastRequest het volgende:
Is dit dan het goede moment om regelmaster swarma te melden dat ik vanaf maandag een week in het buitenland zit? Ik post iig niet mee dus
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kerst vier je in Engeland, zoals het hoort
Ik werk er mee op het werk, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:36 schreef Mikkie het volgende:
Iemand hier ervaring met de eee pc's? Die mini-dingen? Ik zit erover te denken om er eentje te kopen.
Als het nou een Rafael Nadal-shirt was geweest had ik je donderdag persoonlijk een kopje kleiner gemaaktquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het swarmaquotum.
Ik heb net een FOK!'er gemeet op Den Haaf HS [ afbeelding ]. Nu ben ik de trotse eigenaar van een Martin Verkerk t-shirt. Prijs van een spel
.
woord van t jaarquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:35 schreef Slarioux het volgende:
Idem, en ik ben nog niet eens begonnen
Ik zit er nu op te werken.. waar wil je em voor gebruiken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:36 schreef Mikkie het volgende:
Iemand hier ervaring met de eee pc's? Die mini-dingen? Ik zit erover te denken om er eentje te kopen.
Zit je weer in baggermodus?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat vraag ik me ook wel 's af als ik hier zo lees..
'waar gaat dat heen....'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |