SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zie helemaal niets, aangezien ik hier pas net ben.
Ik zie alleen maar dat niet iedereen mijn vriendje aardig vindt
kijk maar naar mijquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, gewoon doordoen, en dan gaan ze je vanzelf grappig vinden, ofzo
Niet dat ik Amelie helemaal afgekeken heb maar goed.quote:Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain (2001, ook wel Amélie of Amelie From Montmartre genoemd) is een Frans/Duitse romantische komedie van Jean-Pierre Jeunet met Audrey Tautou in de hoofdrol. De film, geschreven door Jeunet en Guillaume Laurant is een geromantiseerde weergave van het leven in Montmartre te Parijs. De film werd een internationale kaskraker en werd internationaal bekroond met vier César Awards (waaronder beste film en beste regisseur) en kreeg vijf Academy Award-nominaties. De muziek werd gecomponeerd door Yann Tiersen.
Wat maakt mij t uit of iemand mij grappig vindtquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, gewoon doordoen, en dan gaan ze je vanzelf grappig vinden, ofzo
Snap ik je zin nu niet of maak je weer een fout?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:30 schreef swarmahoer het volgende:
altijd mooi als iemand die op de piano speelt
Is idd dezelfde componistquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm rue des cascades is toch niet de soundtrack blijkbaar, maar dan herkende ik gewoon de stijl
Jij snapt het niet... hij vindt het altijd mooi als iemand dat nummer op een piano kan spelen. En dat zijn best wel veel mensen, na Amélie wilde iedereen dat ineens lerenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:37 schreef Nielez het volgende:
[..]
Snap ik je zin nu niet of maak je weer een fout?
het frietfrontquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:39 schreef Mikkie het volgende:
Hee trouwens, wie zei er straks iets over twee kampen? Welke kampen?
Jij hebt nog niet gereageerd, was juist benieuwd naar jouw meningquote:
Precies! GMTA!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet gereageerd, was juist benieuwd naar jouw mening
En succes met iets te eten halen
Ik wilde vanmiddag reageren maar ik vond het verstandiger om maar gewoon mijn mond te houden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet gereageerd, was juist benieuwd naar jouw mening
En succes met iets te eten halen
Dat dus.. Dus ik wacht even tot dat gezakt is anders ga ik zodra ik langs een friettent kom voor de bijlquote:
Dat wordt dan dinsdag en woensdag friet, en donderdag en vrijdag pizza.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel #care, morgen is namelijk mijn favofriettent weer open en haal het liever daar
En ik ben toch 1 of 2x genoemd als geloofwaardigste user (waarvoor dank!) dus dan weet je genoegquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:57 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zei niets iig, ik was gewoon para van de wiet als ik LR mag geloven
denk je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:09 schreef swarmahoer het volgende:
jawel we zitten er al iets overheenmaar met de kerst zal het 2 dagen stilliggen, moeilijk om in te schatten
Alsof iedereen hier een leven heeftquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:09 schreef swarmahoer het volgende:
jawel we zitten er al iets overheenmaar met de kerst zal het 2 dagen stilliggen, moeilijk om in te schatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |