Hoeft helemaal niet. Als we nou niet zo moeilijk doen, maar gewoon doen, komen we nog es ergensquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan wel een "deel II" of zo, het editten van alle stemmingen nu wordt een zooitje.
Gooi er een format in dan, ik vul wel inquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:01 schreef Slarioux het volgende:
Hoeft helemaal niet. Als we nou niet zo moeilijk doen, maar gewoon doen, komen we nog es ergens
Heb toevallig net een andere neergezet haha.. was een navelpiercing he.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:01 schreef Nielez het volgende:
[..]
LR, wtf hangt er aan haar buik?
Verder wel tof dat t niet weer een man is
QFTquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet. Als we nou niet zo moeilijk doen, maar gewoon doen, komen we nog es ergens
Zal straks es editenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gooi er een format in dan, ik vul wel in.
Deze is beterquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heb toevallig net een andere neergezet haha.. was een navelpiercing he.
Maar wat een onzin, ik heb volgens mij één keer een man gepost
Hij kan niet zonder je baggeren?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
welke extra categorieën?
Nah, ik ga maar 's Uniwaarts, IB kan niet zonder me![]()
Dat dus. Daar had ik ook al over nagedacht.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:04 schreef Mikkie het volgende:
Of een keer een gesloten stemming houden. Iedereen mag z'n nominaties naar mij sturen, en dan maak ik de eindlijst. Dan krijg je geen scheve gezichten en gaan mensen niet sociaal wenselijk posten
Ach er is toch volgens mij wel een H_M-iedereen rel hier geweest?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geniaal staaltje teruglees werkhet topic waarin de jetsertt is verzonnen
De grote Yashi-HM rel
Je mag je fans bedanken door ze een biertje te gevenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wanneer kan ik mijn awards eigenlijk in ontvangst nemen? Aankomende meet?
iddquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je mag je fans bedanken door ze een biertje te geven.
Ik win, ik krijg zo werkt dat! Zeker nooit aan sport gedaan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je mag je fans bedanken door ze een biertje te geven.
recht van de sterkste... zijn nu al 2 mensen die zeggen dat je n rondje meot geven als winnaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik win, ik krijg zo werkt dat! Zeker nooit aan sport gedaan?
Ik denk dat me maar even ga afmelden bij de meet danquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
recht van de sterkste... zijn nu al 2 mensen die zeggen dat je n rondje meot geven als winnaar
Felicitaties in ontvangst nemen? Ik verwacht heuse awards te mogen ontvangenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:51 schreef swarmahoer het volgende:
nee, want als awardwinnaar moet je wel aanwezig zijn voor de felicitaties natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |