Beterquote:
Dan zal ik maar blijven kijken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lost is de beste serie ooit. Vooral S1 en S3 zijn briljant
.
Films zou ik via USB overzetten of gewoon op m'n USB-stick meenemen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:51 schreef LastRequest het volgende:
Uhmmm films kijken kan vast wel als je ze downloadt, hij heeft geen cd/dvd-lade iig.
Ik vind het toetsenbord altijd even wennen maar dan lukt het wel prima, ik heb ook vrij kleine handjes.
Verder kan ik er niet zulke zware programma's op draaien volgens mij, ik had laatst msn en word open, toen opende ik Firefox erbij en gaf ie aan te weinig werkgeheugen te hebben.. Batterijduur vind ik eigenlijk best wel goed! Zo dat was een hele hoop.
Ah tnx, ik zat namelijk ook een beetje te twijfelen gezien mijn handen niet echt klein zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
Nou eens denken, de EEE waar ik op werk daar zit een versie van linux op dus over windows kan ik niets zeggen... Typen gaat best aardig, zelfs met mijn worstenvingers, en de batterijduur is vergelijkbaar met mijn laptop toen die nieuw was, 4 uur ofzo
Zo makkelijk was dat heul niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
En er wordt voor het gemak maar even vergeten dat ik moblo lief noemde
Ach man, jij vindt alles dat blond is en een hartslag heeft al liefquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
En er wordt voor het gemak maar even vergeten dat ik moblo lief noemde
Nou moblo heeft goed haar best gedaan om dat ongedaan te makenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach man, jij vindt alles dat blond is en een hartslag heeft al lief
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach man, jij vindt alles dat blond is en een hartslag heeft al lief
Jij was er op een poolmeet pas vrij laat, en ik ging vroegquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:12 schreef Slarioux het volgende:
Zo, mijn stemlijstje eens aangepast. Cocktailprikker viel eigenlijk heul niet zo tegen op de meets. Ik sprak hem alleen helemaal niet, en da's wat anders
Ik zie 'm nu pas, maar hij is zéker een nominatie waard jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga mijn stem voor beste TT aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |