Beterquote:
Dan zal ik maar blijven kijken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lost is de beste serie ooit. Vooral S1 en S3 zijn briljant
.
Films zou ik via USB overzetten of gewoon op m'n USB-stick meenemen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:51 schreef LastRequest het volgende:
Uhmmm films kijken kan vast wel als je ze downloadt, hij heeft geen cd/dvd-lade iig.
Ik vind het toetsenbord altijd even wennen maar dan lukt het wel prima, ik heb ook vrij kleine handjes.
Verder kan ik er niet zulke zware programma's op draaien volgens mij, ik had laatst msn en word open, toen opende ik Firefox erbij en gaf ie aan te weinig werkgeheugen te hebben.. Batterijduur vind ik eigenlijk best wel goed! Zo dat was een hele hoop.
Ah tnx, ik zat namelijk ook een beetje te twijfelen gezien mijn handen niet echt klein zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
Nou eens denken, de EEE waar ik op werk daar zit een versie van linux op dus over windows kan ik niets zeggen... Typen gaat best aardig, zelfs met mijn worstenvingers, en de batterijduur is vergelijkbaar met mijn laptop toen die nieuw was, 4 uur ofzo
Zo makkelijk was dat heul niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
En er wordt voor het gemak maar even vergeten dat ik moblo lief noemde
Ach man, jij vindt alles dat blond is en een hartslag heeft al liefquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
En er wordt voor het gemak maar even vergeten dat ik moblo lief noemde
Nou moblo heeft goed haar best gedaan om dat ongedaan te makenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach man, jij vindt alles dat blond is en een hartslag heeft al lief
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach man, jij vindt alles dat blond is en een hartslag heeft al lief
Jij was er op een poolmeet pas vrij laat, en ik ging vroegquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:12 schreef Slarioux het volgende:
Zo, mijn stemlijstje eens aangepast. Cocktailprikker viel eigenlijk heul niet zo tegen op de meets. Ik sprak hem alleen helemaal niet, en da's wat anders
Ik zie 'm nu pas, maar hij is zéker een nominatie waard jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga mijn stem voor beste TT aanpassen
Jij klikt blind op links?quote:
Ik zie 'Nijmegen #..." staan en dan kijk ik vaak amper naar de rest van de TTquote:
Was er bij allebei iddquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jij was er op een poolmeet pas vrij laat, en ik ging vroegwas sowieso toen vrij stil... En verder
was jij er ook op de camelot meet?
![]()
mijn geheugen laat me op dit moment nogal in de steek
Jij bent altijd stilquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jij was er op een poolmeet pas vrij laat, en ik ging vroegwas sowieso toen vrij stil... En verder
was jij er ook op de camelot meet?
![]()
mijn geheugen laat me op dit moment nogal in de steek
Ik ben graag negatief over mensen maar bij de vakjes waar ik niks heb ingevuld is er blijkbaar niemand die bij mij daarvoor in aanmerking komt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind trouwens de mensen die veel dingen niet ingevuld hebben best wel lame. Net alsof je geen mening hebt.
Dat ontken ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij bent altijd stilDaarom vond ik je nominatie voor Pietje zo frapant
Ik? Ik zeg nooit wat! Laat staan tegen andere mensenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sla stil? Sla ben je schizofreen
? Dan heb ik vast de niet-stille helft gezien
.
Was dus vanmiddag verhuizen... kwam zon stoel tegen, inc gespreide beenhoudersquote:
Wat voor pandje was dat?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Was dus vanmiddag verhuizen... kwam zon stoel tegen, inc gespreide beenhouders
Nou ja, Nielez kan op het forum soms best stompzinnig uit de hoek komen maar IRL is'ie wel weer tofquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch weet ik nog steeds niet of die meest meevallende user nu positief is.. Want eigenlijk hebben mensen dan een fucked up beeld van je maar irl ben je wel tof ofzo
Naja irl tof zijn is natuurlijk belangrijker dan op een forum
Jij hebt op het forum altijd zo'n grote bek (en dat bedoel ik ook positiefquote:
Mijn oom werkte daar, maar het is allemaal veranderd ofzo dus kweet niet meer precies waar die nu zitquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
willem 1 college, locatie verzorging
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jij hebt op het forum altijd zo'n grote bek (en dat bedoel ik ook positief) maar IRL ben je best lief
.
geldt voor de meesten hier overigensquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jij hebt op het forum altijd zo'n grote bek (en dat bedoel ik ook positief) maar IRL ben je best lief
.
Over sommige dingen HEB je toch ook gewoon geen mening?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind trouwens de mensen die veel dingen niet ingevuld hebben best wel lame. Net alsof je geen mening hebt.
Whehehequote:Op dinsdag 16 december 2008 20:35 schreef HostiMeister het volgende:
Dus irl ben ik ook gewoon een fuck up?
Niemand durft jou om uitleg te vragen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:34 schreef Mikkie het volgende:
Oh echt hè... is het knuffeltijd ofzo? Alle negatieve nominaties moeten ineens positief geïnterpreteerd worden
ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:35 schreef HostiMeister het volgende:
Dus irl ben ik ook gewoon een fuck up?
Ik had jou alleen maar positief genomineerd, ff aanpassen danquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:34 schreef Mikkie het volgende:
Oh echt hè... is het knuffeltijd ofzo? Alle negatieve nominaties moeten ineens positief geïnterpreteerd worden
Daarna heb je erop zitten stampen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oe, net jailbait voor de deurtoch maar 50 ct gegeven voor die reclamezooi
ben ook jong geweest en toen vond ik het ook leuk om wat te krijgen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oe, net jailbait voor de deurtoch maar 50 ct gegeven voor die reclamezooi
ben ook jong geweest en toen vond ik het ook leuk om wat te krijgen
Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niemand durft jou om uitleg te vragen.
Ja we moeten de negativiteit uit dit topic jagen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:34 schreef Mikkie het volgende:
Kijk jij kan tenminste met complimentjes omgaan, moblo schiet gelijk in de verdedigingquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]dat hoor ik van meer mensen de laatste tijd, dat ik lief ben
Dat dus, en de meeste mensen hier kennen elkaar al wat langer dus dan heb je heus wel een mening over wie je niet echt iets vind toevoegen aant topic bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Over sommige dingen HEB je toch ook gewoon geen mening?
Of ben jij iemand die WEL overal een mening over heeft?
Sowieso, ik ken de mensen in het topic niet, maar kan me best voorstellen dat het moeilijk is om te kiezen soms, en als je niemand echt irritant vindt, hoe kies je dan een irritantste user? Moet je dan zomaar wat zeggen?
Lijkt mij eerlijker als je dan gewoon je mond houdt.
neuh meteen in de kliko gegooidquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarna heb je erop zitten stampen?
Dan is elkaar niet de waarheid vertellen inderdaad wel een goede optiequote:Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja we moeten de negativiteit uit dit topic jagen!![]()
Waar is LR? Allemaal haar schuldquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef Slarioux het volgende:
Ja we moeten de negativiteit uit dit topic jagen!![]()
Ja, echt hequote:Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kijk jij kan tenminste met complimentjes omgaan, moblo schiet gelijk in de verdediging.
Pcies, gewoon eerlijk, hard en geen gelulquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is elkaar niet de waarheid vertellen inderdaad wel een goede optie![]()
.
Vrouwen met een eigen meningquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus, en de meeste mensen hier kennen elkaar al wat langer dus dan heb je heus wel een mening over wie je niet echt iets vind toevoegen aant topic bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |