M'n LR, wat doe je?!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:25 schreef LastRequest het volgende:
Is dit dan het goede moment om regelmaster swarma te melden dat ik vanaf maandag een week in het buitenland zit? Ik post iig niet mee dus
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kerst vier je in Engeland, zoals het hoort
Ik werk er mee op het werk, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:36 schreef Mikkie het volgende:
Iemand hier ervaring met de eee pc's? Die mini-dingen? Ik zit erover te denken om er eentje te kopen.
Als het nou een Rafael Nadal-shirt was geweest had ik je donderdag persoonlijk een kopje kleiner gemaaktquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het swarmaquotum.
Ik heb net een FOK!'er gemeet op Den Haaf HS [ afbeelding ]. Nu ben ik de trotse eigenaar van een Martin Verkerk t-shirt. Prijs van een spel
.
woord van t jaarquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:35 schreef Slarioux het volgende:
Idem, en ik ben nog niet eens begonnen
Ik zit er nu op te werken.. waar wil je em voor gebruiken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:36 schreef Mikkie het volgende:
Iemand hier ervaring met de eee pc's? Die mini-dingen? Ik zit erover te denken om er eentje te kopen.
Zit je weer in baggermodus?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat vraag ik me ook wel 's af als ik hier zo lees..
'waar gaat dat heen....'
Tsjah daar kan die jongen ook niks aan doen he, als je zo'n enorm ding hebt moeten je handen ook groot zijn, anders breek je iedere keer je vingers ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie je hebt vee lte dikke vingers voor een mini pc
Lost is de beste serie ooitquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:45 schreef Nielez het volgende:
Oee.
Heroes nu helemaal bij (duurt weer minstens een week voordat de volgende aflevering komt).
Ben nu maar begonnen aan Lost. Kan vast een seizoen afkrijgen binnen een week.
Volgt iemand dat? Is het de moeite om te blijven kijken?
Ik kan er mee werken en ik ben een dubbele mikkie ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie je hebt vee lte dikke vingers voor een mini pc
Wel teruglezen he, ik noemde je een tof wijf, dus niet getreurdquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat vraag ik me ook wel 's af als ik hier zo lees..
'waar gaat dat heen....'
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik werk er mee op het werk, wat wil je weten?
Werkt het een beetje? Ik heb gelezen dat je er een uitgeklede XP bij hebt, dat vind ik wel fijn. Maar vervolgens, is het allemaal een beetje vlot, kun je er je standaard dingen mee doen (internetten via draadloze netwerken, filmpje kijken etc), en hoe werkt zo'n superklein toetsenbord? Daar vrees ik namelijk een beetje voor. En hoe zit het met de batterijduur? In V&A staat een EEE 900 voor 200 euro, maar de batterijduur is in sommige gevallen erg kort?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zit er nu op te werken.. waar wil je em voor gebruiken?
Volgens mij gebruikten wij dat woord in de brugklas al? Das niet nieuw lijkt me..quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel teruglezen he, ik noemde je een tof wijf, dus niet getreurd.
nee idd maar: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_jaar__.html?p=27,1quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikten wij dat woord in de brugklas al? Das niet nieuw lijkt me..
Ow sorryquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
nee idd maar: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_jaar__.html?p=27,1
Brugklaskamp jeweetquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR werd in de brugklas al geswaffeld, boefje.
Vond ik ook al jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ow sorry
Maar wat een onzin dan dus...
Eigen TT's zijn zo lamequote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
"Waar Pietje MoBlo een tof wijf vindten andersom
"
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
"Waar Pietje MoBlo een tof wijf vindten andersom
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |