Jij met je conspiracy theoriesquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
Zal dan wel mijn verbeelding zijn
Ja dat is wat ik doe, ik denk overal de meest leipe shit achterquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij met je conspiracy theories
Ouwe randdebiel!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik doe, ik denk overal de meest leipe shit achter
Misschien word ik gewoon para van wiet ofzo
Geen idee... Probeer het zou ik zeggenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ouwe randdebiel!
Ik dacht gister trouwens dat ik je zag ergens in de buurt van de HAN, en ik dacht als et em nou is, dan ga ik Hosti roepen want ik weet z'n naam niet meer(weet em nu weer)
Zou je daarnaar luisteren? Hé Hosti
Geen youtubelinkje?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rod stewart - Da ya think i am sexy
ik wil een dikke bankrekening en een privevliegtuigquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:34 schreef TheVotary het volgende:
Ik wil in het kamp met de knappe mensen!
ben jij knap?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wil een dikke bankrekening en een privevliegtuig
Te laat! Ik ben aan het afkicken! Nu moet je bij Hosti wezen. Kamp nummer 2, deurbel 5 meen ik!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:34 schreef TheVotary het volgende:
Ik wil in het kamp met de knappe mensen!
(en de kardinaal
zodat ie wat goeie dope voor me kan scoren)
Wijze woorden van een wijs man.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
doet er niet toeniet alles wat je wil gebeurt zomaar
bedoel ik
qftquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:38 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Wijze woorden van een wijs man.
in dat geval graag een welkomstpost met je tietenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja hallo, ik kom even zeggen dat jullie niet meer van me af komen ws.
Fotoboek krijg je al een beetje een idee. Maar in principe een redelijk eis.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in dat geval graag een welkomstpost met je tieten
Jij doet de volgende tietenfipoquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja hallo, ik kom even zeggen dat jullie niet meer van me af komen ws.
Potverdomme man, drie lange woorden goed gespeld!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
en de rest van de fokkers zou blij zijn met een automatische spellingschecker en verbeteraar voor mij
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
komt ze terug, is het de bedoeling dat ik hem wat geef
en heb er niet eens lang over moeten denkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Potverdomme man, drie lange woorden goed gespeld!
18 maar al bezetquote:
Ik denk niet dat je met de fiets last van files hebtquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:10 schreef swarmahoer het volgende:
trouwens, nu naar de stad gaan om iets op te halen is dat vragen om moeilijkheden? (spits)
welke van de picsquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het lijkt iig op het kind van mijn ex
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekkere volwassen bedoeling daar zeg
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Los van Mikkie en Hosti's posts over tofste persoon trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |