Picasaquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:01 schreef swarmahoer het volgende:
GODVERDOMME KANKER KUT TYFUS PICASSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ja, dat weet ikquote:
hij had het niet voor niets over ''jullie ''quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:26 schreef IrishBastard het volgende:
Als je de review schrijft wel ja...
En zonder spelfouten
Nicequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:29 schreef Slarioux het volgende:
Moblo zit hier naast me een beetje sappen te lekken
Is Freek zo geyl bezig?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:29 schreef Slarioux het volgende:
Moblo zit hier naast me een beetje sappen te lekken
niksquote:
verkapte was ik maar daar postquote:
verklaar je nader ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
21. Meest tegenvallende user IRL: Pietje![]()
22. Meest meevallende user IRL: Moblo
Via de site bedoel je? Picasaweb? Kijk eens op mn blogquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niksje kan niet eens een plaatje linken hoerenprogramma
Piet... ik heb eigenlijk nog nooit een goed gesprek met em gehadquote:
Beetje bijgekomen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, nu! Klaar met douchen en dan naar de uni!
De kots fase is voorbij nu!quote:
Lekkere volwassen bedoeling daar zegquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:45 schreef LastRequest het volgende:
Hmmm mensen persoonlijk aanvallen op dingen waar ze zelf al mee zitten, doorschreeuwen als iemand aan het janken is, absoluut niet luisteren en alleen maar schreeuwen, geen reet uitvoeren en dan zeggen dat anderen niks gedaan hebben, continu de docent erbij roepen en een lulverhaal ophangen over hoe zielig jij wel niet bent omdat de rest zo gemeen is?
Das één persoon he.
Nou jij wordt niet heel negatief "beoordeeld" in die verkiezingen, maar sommige mensen wel en het wordt er niet gezelliger op merk ik al.quote:
Valt serieus vandaag wel mee haha, ik ben juist heel rustig.. gisteren was ik over de zeik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lr zit in de stress, niet te veel op letten.
edit - te laat![]()
Los van Mikkie en Hosti's posts over tofste persoon trouwensquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:47 schreef LastRequest het volgende:
Maar ik meen het, vond de afgelopen paar pagina's niet bijzonder leuk om terug te lezen
Nie tom heel erg lullig te doen maar dat gezeik is dan ook al een tijdje bezig en volgens mij staat dat los van die nominaties... Is een beetje twee kampen die ontstaan en mensen die er tussenin hangenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Los van Mikkie en Hosti's posts over tofste persoon trouwens
dat dilemma sta ik dus ook voorquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:00 schreef LastRequest het volgende:
ik ben best benieuwd naar het hele verhaal maar ik zou zo'n boek nooit lezen haha..
Ik heb zo'n vermoeden dat ik alleen ergens sta met mijn tentje! Maar over welke twee kampen hebben we het dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:59 schreef LastRequest het volgende:
Hmm ben het wel met je eens Hosti dat de sfeer al langer raar is, maar de 2 kampen zie ik niet echt.. of ik moet onbewust in eentje zitten
Maar wil je em niet lezen omdat het je naar lijkt of omdat je geen zin hebt in lezen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat dilemma sta ik dus ook voor
Alleen sta je sowieso niet, want ik heb geen problemen met je. En als ik iets wel vervelend vind hoor je het wel (zoals over rechtengrapjes tegen Yasha).quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik alleen ergens sta met mijn tentje! Maar over welke twee kampen hebben we het dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |