PMS?quote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kloten OP, maar sommige mensen vinden het nodig iets te gaan verkloten en denken dan dat ze grappig zijn
Wedden dattie gaat zeggen: "Sterrufff jonguh!11!!111quote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kloten OP, maar sommige mensen vinden het nodig iets te gaan verkloten en denken dan dat ze grappig zijn
Ach weer es wat andersquote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ikke welquote:
Ik vorige week, maar ik had er zomaar een keer amper last vanquote:
Ik had er vorige week heel veel last vanquote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vorige week, maar ik had er zomaar een keer amper last van.
Ben vrij mild .. snap er niks van of de kerstsfeer of overgangquote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vorige week, maar ik had er zomaar een keer amper last van.
Sorry.quote:Op maandag 15 december 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik had er vorige week heel veel last van
Doe's niet zo eng!quote:Op maandag 15 december 2008 20:22 schreef Soury het volgende:
Ben vrij mild .. snap er niks van of de kerstsfeer of overgang
Een gezellige musical doet wonderen ..quote:Op maandag 15 december 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had er vorige week heel veel last van
Prima hoor laat maar komen dat gedoequote:
Cool he?quote:
quote:
quote:
Dan ga je toch eerst enorm nachtzweten enzo?quote:Op maandag 15 december 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima hoor laat maar komen dat gedoe
Ohw, is het weer voetbalavond?quote:Op maandag 15 december 2008 20:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]Holland Sport en Voetbal International worden vanavond uitgezonden
vrijdag vrij en 5 januari weer aan de bak en van dit jaar nog 5 verlofdagen overquote:Op maandag 15 december 2008 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen nog werken, en dan volgende week maandag en dinsdag en dan 2 januari pas weer!![]()
Dat doe ik al jarenquote:Op maandag 15 december 2008 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan ga je toch eerst enorm nachtzweten enzo?
Nog 30 dagen overquote:Op maandag 15 december 2008 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
vrijdag vrij en 5 januari weer aan de bak en van dit jaar nog 5 verlofdagen over
maar ook overdagquote:Op maandag 15 december 2008 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan ga je toch eerst enorm nachtzweten enzo?
quote:Op maandag 15 december 2008 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
vrijdag vrij en 5 januari weer aan de bak en van dit jaar nog 5 verlofdagen over
Hoe bevalt je nieuwe bed eigenlijk?quote:
Altijd baas boven baas, maar 1 januari staan er bij weer iets van 56quote:
En wat gaat erop ?? Eieren met spek en bloedworstquote:Op maandag 15 december 2008 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En afgelopen weekend 1.5 kilo aangekomen van al dat Bourgondische geneuzel, dus vandaag brooddag
Bloedworst!quote:Op maandag 15 december 2008 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat gaat erop ?? Eieren met spek en bloedworst
Twee beschuiten met vier minuten gekookt ei. Twee donkerbruine boterhammen met daarop een ui (iets aanbakken) gemengd met Tonijn en een flink glas bananenmelkquote:Op maandag 15 december 2008 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat gaat erop ?? Eieren met spek en bloedworst
of een bipolaire stoornisquote:Op maandag 15 december 2008 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben vrij mild .. snap er niks van of de kerstsfeer of overgang
quote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Twee beschuiten met vier minuten gekookt ei. Twee donkerbruine boterhammen met daarop een ui (iets aanbakken) gemengd met Tonijn en een flink glas bananenmelk
Bed is super !! Mag ook welquote:Op maandag 15 december 2008 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe bed eigenlijk?
[..]
Altijd baas boven baas, maar 1 januari staan er bij weer iets van 56
Echt he? Ik vind het zoooo ranzig! Heb het 1x gegeten, maar was geen succes.quote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mèn, da's zo lekker.....vet druipend langs je kin
quote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
of een bipolaire stoornis?
wat moet jij nou eigenlijk met deze o.p.? eerst zeiken in f.b. over wie er 'n nieuwe opent, dan 'gezellig' brainstormen over de o.p. en de lay-outom vervolgens met zoiets te komen, he!?
![]()
![]()
jij verdient een trap onder je hol!!![]()
ondankbaar kreng
![]()
en als je eenmaal op je knieen ligt nog een knietje in je smiel
Ik vind het lekker .. paar plakjes appel erop .. jammiequote:Op maandag 15 december 2008 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt he? Ik vind het zoooo ranzig! Heb het 1x gegeten, maar was geen succes.
Ah de kloon van ontmaskerdquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het lekker .. paar plakjes appel erop .. jammie
oe... dat soort gedachtes verdring ik altijd het liefste......quote:Op maandag 15 december 2008 20:58 schreef hondjes het volgende:
dat is waar,,twee jaar nadat mijn broer was overleden, dacht ik...wat gek,,heb hem overleefd, terwijl hij twee jaar ouder was,
dat is dan raar, ineens ben je ouder dan je oudere broer...
Dat gaat vanzelluf, nog even en ik ben aan de beurt.........quote:Op maandag 15 december 2008 20:58 schreef hondjes het volgende:
dat is waar,,twee jaar nadat mijn broer was overleden, dacht ik...wat gek,,heb hem overleefd, terwijl hij twee jaar ouder was,
quote:
Ja zuipschuit, jij verdrinkt allesquote:Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oe... dat soort gedachtes verdring ik altijd het liefste......
Honda.........
quote:Op maandag 15 december 2008 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah...... dát gaat me nou net effe te ver........
![]()
daar hebben we écht Mark voor nodig......... dit was een ode voor Mark
niemand kan zijn plaats innemen dus als Mark er niet is moet je het zelf pakken Lies.....
tis niet anders.......![]()
jij aan de cola trouwens?zijn we niet van je gewend.......
pffffffffquote:Op maandag 15 december 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelluf, nog even en ik ben aan de beurt.........
Dan val je wel lekker snel af, dat dan weer wel
quote:Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oe... dat soort gedachtes verdring ik altijd het liefste......
Honda.........
quote:
Zet 'm dan ook niet op trillenquote:Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o fuck telefoon..... strakkies terug.........
Ohhh ja das maf.. en raar . Ik heb daar ooit een mooi verhaal over gelezen. Ging over vader en zoon. Je gaat door met je leven zeg maar . Zoon vond vader in het ijs en keek recht in zijn gezicht . Vader was jonger dan zijn zoon op dat moment toen hij stierf. Dat is raar. Waar en wat ik heb gelezen weet ik niet maar maakte indrukquote:Op maandag 15 december 2008 20:58 schreef hondjes het volgende:
Waarom jaag jij Soury weg lomperikquote:Op maandag 15 december 2008 21:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FAN!!!!
tot laters, nog een rondje rennen
quote:Op maandag 15 december 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelluf, nog even en ik ben aan de beurt.........
Dan val je wel lekker snel af, dat dan weer wel
Ben heul niet wegquote:Op maandag 15 december 2008 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom jaag jij Soury weg lomperik![]()
En neem maar een voorbeeld met dat lopen aan hem hieronder![]()
Heeft ze nou net zo lang haar onder haar oksel als op hoofdquote:
en nu?quote:Op maandag 15 december 2008 21:15 schreef Dementor het volgende:
Oh de deurbel gaat...
Verkopersquote:
Mag ik dat zwart op witquote:Op maandag 15 december 2008 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal wat onderdelen als "spare" voor jou achterlaten
Wat hij zegt!quote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, moet je natuurlijk wel even vertellen wie het was
Nou!quote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Dementor het volgende:
Oh het was de buurvrouw die haar pakketje kwam ophalen.
Nah, was dat nu......je weet niet wat weigertquote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ik dat zwart op witAlhoewel laat sommige delen maar zitten
Dolle pretquote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Dementor het volgende:
Oh het was de buurvrouw die haar pakketje kwam ophalen.
mooi nummert, ouwe. dank.quote:
Tuurlijk mag je terugkomen.......tot over een jaar of drie makkerquote:Op maandag 15 december 2008 21:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi nummert, ouwe. dank.
ik heb er een tiroler-dansje bij gedaan. goeie combi, 'n aanrader.
[ afbeelding ]
moet nog ff weg, maar kom (als het mag) nog terug
Omdat ik een beetje kan lezen, en hij zei dat Dementor moest zeggen wie het was?quote:Op maandag 15 december 2008 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan en hoe weet jij dat dan weer![]()
Dronken Huubje die je de kalender van Amanda probeert te verkopenquote:
Ja geen idee, maar de buurvrouw viel gewoon een beetje tegen, je had de spanning niet zo op moeten bouwen.quote:
Heb jij wel een donorcodicilquote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juud zal wel open doen
Ik heb de goeie gelukkig in wordquote:Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef blomst het volgende:
Nergens niet om, en het zal mij een zorg zijn hoe de OP eruit ziet, maar om dan nu de OP die een ander gemaakt heeft leeg te gooien vind ik dan weer iets te ver gaan.
Dacht dat iedereen hier de puberleeftijd wel achter zich had gelaten.
Is goed kerel..... tot zo.....quote:
Dat iemand anders met jou organen rondloopt?quote:Op maandag 15 december 2008 21:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn god ik moet er niet aan denken!
quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat iemand anders met jou organen rondloopt?
Ach, merk je niets van
Nee dat je de organen krijgt van een ander figuur.quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat iemand anders met jou organen rondloopt?
Ach, merk je niets van
Behalve als je zelf iets nodig hebtquote:Op maandag 15 december 2008 21:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn god ik moet er niet aan denken!
Ian IS een puberquote:Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef blomst het volgende:
Nergens niet om, en het zal mij een zorg zijn hoe de OP eruit ziet, maar om dan nu de OP die een ander gemaakt heeft leeg te gooien vind ik dan weer iets te ver gaan.
Dacht dat iedereen hier de puberleeftijd wel achter zich had gelaten.
Tja, soms is dat de enige mogenlijkheid, lijkt me.quote:Op maandag 15 december 2008 21:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee dat je de organen krijgt van een ander figuur.
Ze zeggen wel eens dat je karaktereigenschappen kunt overnemen van de donor indien je bijvoorbeeld een nieuw hart krijgt.
Ja, ik ben er weerquote:Op maandag 15 december 2008 21:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Is goed kerel..... tot zo.....
Ik weet nog een mooi verhaal over een man die met vuursteentjes en DHL pakketjes jarenlang op een eiland heeft geleefd....
....ben je er al weer?
Heb je een vuurtje voor me?quote:Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn zippo doet het weer op en top nu...
quote:Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn zippo doet het weer op en top nu...
Hieroquote:
of heb je hem er zelf uitgegooid?quote:Op maandag 15 december 2008 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb de goeie gelukkig in word
En zijn nogal vrijgevig, zolang het niet over geld gaat. Een klein kistje zal genoeg zijnquote:Op maandag 15 december 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, nabestaanden mogen beslissen
Thx, ik dacht meer aan..quote:
Mijn moeder zei altijd Dirkquote:Op maandag 15 december 2008 21:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:is Derrick tot.......? of het hele topic?
komt ook door al die kwaliteitsposten die verpesten de zaak
Wie had je aan de telefoon, waarom was het gesprek maar zo kortquote:Op maandag 15 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
sowwy.... ik stop al........ straks heb ik een ban aan mijn reet
quote:Op maandag 15 december 2008 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd DirkEn viel in slaap voor het einde .. Moest ik het uitleggen
Hoe krijg je zo'n "ban"?quote:Op maandag 15 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
sowwy.... ik stop al........ straks heb ik een ban aan mijn reet
Jaja ja je bent de Jesus van fok ..quote:Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n "ban"?
Ik heb er veel over gehoord maar nog nooit één in het echt gezien
Ik heb nog ergens een leuke paintz met jezoes.quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja ja je bent de Jesus van fok ..
één van mijn zussen, gewoon hoe leuk het allemaal was..... dat feest enzo.....quote:Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie had je aan de telefoon, waarom was het gesprek maar zo kort
quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een leuke paintz met jezoes.
Dan issie binnen veertien dagen zo dood als een pierquote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja ja je bent de Jesus van fok ..
Pic'squote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een leuke paintz met jezoes.
Ik wou 'm net terugzetten.quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, om te vervangen door de goeie.
kweetniet.......quote:Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n "ban"?
Zo lang duurt het toch nietquote:Op maandag 15 december 2008 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan issie binnen veertien dagen zo dood als een pier
En na drie dagen weer terug om de copyrights voor de film te claimen, jewaids.quote:Op maandag 15 december 2008 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan issie binnen veertien dagen zo dood als een pier
quote:Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n "ban"?
Mijn eigen?quote:Op maandag 15 december 2008 21:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kweetniet.......heb er ook nog geen gehad, maar ik geloof als je je tetten post ofzo
met kerstmis werd die knakker toch geboren zeggen ''ze'' .........quote:
Das waar ook Fan, ik was in de war met al die schapen en konijnen en zulks, die wel het loodje leggenquote:Op maandag 15 december 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
met kerstmis werd die knakker toch geboren zeggen ''ze'' .........
of heb ik de bijbel ook verdrongen![]()
volgens mij gaat ie met Pasen TOT ........
Flappiequote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das waar ook Fan, ik was in de war met al die schapen en konijnen en zulks, die wel het loodje leggen
Ik zal het even aan de 2-jaar-terug-buufje-jarig-IaN vragenquote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
laat dat bord eens zakken als je durft.........
We worden al meer dan 2007 jaar voor de gek gehouden...quote:Op maandag 15 december 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2008 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We worden al meer dan 2007 jaar voor de gek gehouden...
Jezus is jarig op 17 juni
doe je rustig aan ?quote:Op maandag 15 december 2008 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohja, morgen vrij dus bier.
Later mensen
Geen bierquote:Op maandag 15 december 2008 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohja, morgen vrij dus bier.
quote:Op maandag 15 december 2008 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OMFG Je hebt je tepels onder je oksels zitten
drink jij dat Manu ?quote:
1 glaasje vandaag voor het slapen gaanquote:Op maandag 15 december 2008 22:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
drink jij dat Manu ?
ik schatte jou meer op een glaasje melk ofzo.....![]()
of heb ik een ''te lief'' beeld van jou........?
ah...... jah........ half Fok schijnt al griep te hebben heb ik begrepen......quote:Op maandag 15 december 2008 22:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
1 glaasje vandaag voor het slapen gaan
Schijnt goed te zijn voor je keel
Ook voor je weerstandquote:Op maandag 15 december 2008 22:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
1 glaasje vandaag voor het slapen gaan
Schijnt goed te zijn voor je keel
Hier nog één die er regelmatig last van heeft hoor.......quote:Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef Soury het volgende:
Kut zat te f5-en op de vorig blz.
Lies je bent niet aleen
quote:Op maandag 15 december 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lekker dit, dan komt Manu er nog goed van af!
Braakvirus teistert Engeland
LONDEN - Britse ziekenhuizen zijn gedwongen enkele tientallen zalen te sluiten omdat een groot deel van de patiënten een besmettelijk - en voor sommigen dodelijk - griepvirus onder de leden hebben.
Miljoenen mensen zijn getroffen door het braakvirus. Gezondheidexperts adviseren de slachtoffers thuis te blijven om verdere verspreiding van het zogenaamde norovirus een halt toe te roepen.
Relatief goed, ja hoor, niet echtquote:Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoe is de toestand nu bij jou Hidi?
gaat het een beetje? weet je al waar je naar toe kan?
F5'en op een volle pagina....quote:Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef Soury het volgende:
Lies je bent niet aleen
Oh ja .. Nou ja gelukkig heeft dementor het eeuwig leven .. Dat gaan we vierenquote:Op maandag 15 december 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Misschien dat ik het daarom niet hebquote:Op maandag 15 december 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lekker dit, dan komt Manu er nog goed van af!
Braakvirus teistert Engeland
LONDEN - Britse ziekenhuizen zijn gedwongen enkele tientallen zalen te sluiten omdat een groot deel van de patiënten een besmettelijk - en voor sommigen dodelijk - griepvirus onder de leden hebben.
Miljoenen mensen zijn getroffen door het braakvirus. Gezondheidexperts adviseren de slachtoffers thuis te blijven om verdere verspreiding van het zogenaamde norovirus een halt toe te roepen.
oké joh.. in ieder geval sterkte.....quote:Op maandag 15 december 2008 22:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Relatief goed, ja hoor, niet echt![]()
Is het ook zo koud bij jullie?
quote:Op maandag 15 december 2008 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja .. Nou ja gelukkig heeft dementor het eeuwig leven .. Dat gaan we vieren[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en tja ik denk dat het in heel nederland wel koud is Hidi......
Snert jongquote:Op maandag 15 december 2008 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
F5'en op een volle pagina....... dan pas ben je echt dom
Ooooops ik ben dus ook dom, want overkomt mij ook geregeld![]()
Das kut voor de nabestaanden, die erven dan nooit watquote:Op maandag 15 december 2008 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja .. Nou ja gelukkig heeft dementor het eeuwig leven .. Dat gaan we vieren[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef Soury het volgende:
Lies je bent niet aleen
Je moet straks toch die dijk over Heidi......je woont dan wel lekker dichtbij. Gaan we een keer een bakkie doen. Jij trakteertquote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien dat ik het daarom niet heb![]()
Bij mij is het geregeld, maar Fan heeft het regelmatig.quote:
Wij hebben wel verwarming!quote:Op maandag 15 december 2008 22:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja toch?
bij jou niet dan?
quote:Op maandag 15 december 2008 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das kut voor de nabestaanden, die erven dan nooit wat![]()
Arme Juud
Die krijgt toch niks.quote:Op maandag 15 december 2008 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das kut voor de nabestaanden, die erven dan nooit wat![]()
Arme Juud
Gaan we samen in de supermarkt een bakkie doenquote:Op maandag 15 december 2008 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet straks toch die dijk over Heidi......je woont dan wel lekker dichtbij. Gaan we een keer een bakkie doen. Jij trakteert![]()
ligt eraan........ één - twee of drie roseetjesquote:Op maandag 15 december 2008 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij mij is het geregeld, maar Fan heeft het regelmatig.
Ben ik wel benieuwd om de hoeveel keer zij er last van heeft.
quote:Op maandag 15 december 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
F5-en op een volle pagina: *Meldt!
Gemiddeld eens in de vijf dagen?
Niks mis met een bakkie in de supermarkt. Trouwens, Lelystad is echt niet zo fout in de zomer. Lekker aan de dijk lummelen met ruim zicht over het Marker- of IJsselmeer. Mooi uitzicht op Urk, een leuke bruine vloot, helemaal geen fout winkelcentrum, goedkope huizen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gaan we samen in de supermarkt een bakkie doen![]()
![]()
Staan die er niet nu al niet opquote:Op maandag 15 december 2008 22:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
bij mij gaat alles naar goede doelen.........
alléén mijn schilderijen worden verdeeld.......als ik niet uitkijk plakken die etters
van broers en zusses er alvast een sticker op met hun naam ......
quote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga nog effe lekker bankhangen......... misschien tot later nog en voor de slapers alvast welterusten
Slaap lekker straks Fanquote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga nog effe lekker bankhangen......... misschien tot later nog en voor de slapers alvast welterusten
Om ze letterlijk door een ringetje te halenquote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Staan die er niet nu al niet op![]()
Oh Fan je moest es weten. Ben juweliers dochter wat een drama's we soms hadden met erfenissen.
Diep triest echt waar ...
quote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Staan die er niet nu al niet op![]()
Oh Fan je moest es weten. Ben juweliers dochter wat een drama's we soms hadden met erfenissen.
Diep triest echt waar ...
Kielhalen is beter.. Ennuh meestal niet de minst bedeelde die liepen te zeiken om het ringetje van oma te laten keuren op waarde. Gadver wat een volkquote:Op maandag 15 december 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om ze letterlijk door een ringetje te halen
Ik heb er ook zo eentje in de familie, dat ie in z'n graf mag zakken met de hele meukquote:Op maandag 15 december 2008 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Kielhalen is beter.. Ennuh meestal niet de minst bedeelde die liepen te zeiken om het ringetje van oma te laten keuren op waarde. Gadver wat een volk
quote:Op maandag 15 december 2008 22:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah er zit niemand op mijn geld te wachten hoor..... dat is trouwens niet zoveel dus dan zijn ze snel klaar,
eerst natuurlijk naar die Griek maar mochten we samen neerstorten met het vliegtuig dan alles naar goede doelen
ben je gelijk klaar,
er is niemand die het echt nodig heeft gelukkig.........
maar nu ben ik effe weg.......![]()
Is toch gratisquote:Op maandag 15 december 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niks mis met een bakkie in de supermarkt. Trouwens, Lelystad is echt niet zo fout in de zomer. Lekker aan de dijk lummelen met ruim zicht over het Marker- of IJsselmeer. Mooi uitzicht op Urk, een leuke bruine vloot, helemaal geen fout winkelcentrum, goedkope huizen.
Maar ja, in de winter.....
Ff wennen vanuit de metropool waar je vadaan komtquote:Op maandag 15 december 2008 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is toch gratis![]()
Wat ik gezien heb, is dat het ruim opgezet is met veel groen. Maar ik zou er nooit aan kunnen wennen denk ik.
Nou heb ik ook niet zoveel gezien moet ik toegeven.
't Maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit waar ik woon, als het maar rustig en comfortabel is. De rest maakt mij geen moer uit.quote:Op maandag 15 december 2008 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is toch gratis![]()
Wat ik gezien heb, is dat het ruim opgezet is met veel groen. Maar ik zou er nooit aan kunnen wennen denk ik.
Nou heb ik ook niet zoveel gezien moet ik toegeven.
*heeft gehoort dat daar geen coffeeshop isquote:Op maandag 15 december 2008 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ff wennen vauit de metropool waar je vadaan komt
Tuurlijk wel ..quote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*heeft gehoort dat daar geen coffeeshop is![]()
Allicht niet, je zei het al "Ruim opgezet en veel groen"quote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*heeft gehoort dat daar geen coffeeshop is![]()
mja, in amsterdam moet ik steeds opletten of mijn portemonee niet in mijn achterzak zitquote:Op maandag 15 december 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit waar ik woon, als het maar rustig en comfortabel is. De rest maakt mij geen moer uit.
Bedoel je niet WELquote:Op maandag 15 december 2008 22:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mja, in amsterdam moet ik steeds opletten of mijn portemonee niet in mijn achterzak zit
Het leek me ook al sterk en anders is er wel iets anders idd.quote:
nee, ik moet opletten dat ie er niet in zit (dus ergens anders, terwijl ik hem normaal in mijn achterzak heb)quote:
Joh, als je flink van je af piest dan raak je ze aan de overkant. 't Is hartstikke dichtbij.quote:Op maandag 15 december 2008 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het leek me ook al sterk en anders is er wel iets anders idd.
Niet dat dat veel uit zou maken, ik moet er toch niet teveel komen.
Verder heb ik er ook geen familie in de buurt terwijl hier mijn ouder en 3 ooms en tantes wonen.
Portemonneequote:Op maandag 15 december 2008 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee, ik moet opletten dat ie er niet in zit (dus ergens anders, terwijl ik hem normaal in mijn achterzak heb)
Met jou uitstraling proberen ze het niet eensquote:Op maandag 15 december 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
Heeft iemand mijn schoenen gezien?![]()
Heidi, kleingeld in m'n rechter broekzak, papiergeld in m'n rechter kontzak.
Knappe jongen die dat er uit krijgt.
Toch ben ik ook wel eens beroofd met een pistool op m'n hoofd.quote:Op maandag 15 december 2008 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met jou uitstraling proberen ze het niet eens
43quote:Op maandag 15 december 2008 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
Maat 44 ?
tja, dat probleem is dan ook opgelostquote:Op maandag 15 december 2008 22:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Portemonnee![]()
Dan ben je maar gelijk ALLES kwijt wou je zeggen.
Voor meer tips ga naar coos.nlquote:Op maandag 15 december 2008 22:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja, dat probleem is dan ook opgelost
close enoughquote:
Het waren ook schoenen met maat 43, want Bush zei dat het maat 10 was en dat is 43...quote:
damnquote:Op maandag 15 december 2008 22:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Toch ben ik ook wel eens beroofd met een pistool op m'n hoofd.
Nee, niet in mijn huis maar in de auto op een parkeerplaats. Zat een paf te draaien met binnenlicht aan en plots ging de rechterdeur open met een gassie met een gun. Er lag een scanner op de passagiersstoel en die greep hij en toen gaf ik een dot gas waardoor hij met zin pistool en scanner in zijn andere hand omviel. Daarna probeerde ik over hem heen te rijden maar dat mislukte stukkie doorgereden en de politie gebeld. Die hadden 'mquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het waren ook schoenen met maat 43, want Bush zei dat het maat 10 was en dat is 43...
Amerika Europa
7½ =41
8 =41
8½= 42
9 =42
9½= 43
10 =43
10½= 44
11= 44
Bron
Gelukkig is het goed afgelopen(en niet in je huis), maar je hebt er geen nachtmerries aan overgehouden?quote:Op maandag 15 december 2008 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, niet in mijn huis maar in de auto op een parkeerplaats. Zat een paf te draaien met binnenlicht aan en plots ging de rechterdeur open met een gassie met een gun. Er lag een scanner op de passagiersstoel en die greep hij en toen gaf ik een dot gas waardoor hij met zin pistool en scanner in zijn andere hand omviel. Daarna probeerde ik over hem heen te rijden maar dat mislukte stukkie doorgereden en de politie gebeld. Die hadden 'm
Je sloft hem maar weerquote:
maar dan stop je toch niet?quote:Op maandag 15 december 2008 23:11 schreef hondjes het volgende:
zaten vorig jaar bij Barcelona in een car-jack.
was ook niet erg prettig..gooiden een steen tegen de auto en dwongen ons tot stoppen
toen wilden ze mij eruit hebben, en ik maar aan de deur trekken
alles lag in de auto, toen kwam een tweede erbij en ik schreeuwen en tekeer gaan
toen vluchten ze, en wij ook maar weer verder, neen, geen politie, tijdverspilling.
waren zigeuners , zei mijn schoonzoon.
en die gozer ging op de stoel liggen en zocht iets,,,misschien had hij door , dat er zo een alarm ding inzit, die gelijk de auto opspoort.
Heb je de rechter nog niet gezienquote:
Slaap lekker Liesjequote:Op maandag 15 december 2008 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, morgen weer werken...![]()
Slaap lekker Fok!
Sloft die hem ook? of lap je die aan je laarsquote:
Jullie zullen wel flink geschrokken zijn,, verder niet wakker gelegen?quote:Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef hondjes het volgende:
neen, maar je denkt, wat gebeurt met de auto, je hebt het eerst niet door.
en dan ga je kijken..ja,,nu weten we het,,en stoppen nooit meer...
Heb er lak aanquote:Op maandag 15 december 2008 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sloft die hem ook? of lap je die aan je laars
Dus die sloft hem eigenlijk meer?quote:
Ik snap dat sloffen nietquote:
Een jaar of vier dacht ik. Ja via slachtofferhulp krijg je dat te horen. Hij had een hele reeks misdrijven gepleegd dus wat ie exact voor die beroving van mij kreeg weet je natuurlijk niet. Het was geen lieve jongen zeiden ze er nog bij.quote:Op maandag 15 december 2008 23:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig is het goed afgelopen(en niet in je huis), maar je hebt er geen nachtmerries aan overgehouden?
Weet je toevallig ook welke straf ie kreeg of houden ze je daarover niet op de hoogte?
Ik kan de betekenis niet zo snel vinden, maar ik dacht dat het oa betekend dat je mazzel hebt.quote:
Laksloffen?quote:
kloptquote:Op maandag 15 december 2008 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan de betekenis niet zo snel vinden, maar ik dacht dat het oa betekend dat je mazzel hebt.
Dat dacht ik vanochtend ookquote:Op maandag 15 december 2008 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Fan zien we de eerste tijd ook niet meer denk ik...
Joling bedreigd door fan
ik was het nietquote:Op maandag 15 december 2008 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Fan zien we de eerste tijd ook niet meer denk ik...
Joling bedreigd door fan
Nu je dat weet hou je toch je deuren voortaan op slot. En Barcelona Salou gaat héél goed over de N340quote:Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef hondjes het volgende:
neen, maar je denkt, wat gebeurt met de auto, je hebt het eerst niet door.
en dan ga je kijken..ja,,nu weten we het,,en stoppen nooit meer...
quote:Op maandag 15 december 2008 23:39 schreef hondjes het volgende:
ze hebben ook al drie keer bij me ingebroken.
een keer was ik er niet, de andere twee keren sliepen we ..
politie vroeg ook of we slachtoffer hulp wilden,,maar wat moet je ermee..
nu is mijn huis beveiligd met alarm etc...
quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 23:42 schreef Coos het volgende:
Ha ha ha die schoenen weer in de Zappservice
Het mooiste zou zijn geweest dat ze door de drank in de sloot zouden zijn geraakt met een bevroren broop op hun hoofd.quote:Op maandag 15 december 2008 23:49 schreef hondjes het volgende:
trouwens de tweede keer, hadden ze enkel bevroren brood en drank meegenomen.
de flessen lagen in de sloot
Het zou kunnen hoor, maar ik denk het toch niet. Als ze dit vaker doen en ze zoeken 'iets', weten ze ook het draadje van dat alarm los te maken. Zo'n systeem werkt alleen als ze 'hem' niet kunnen vinden.quote:Op maandag 15 december 2008 23:44 schreef hondjes het volgende:
wat zo stom is,,de deuren gaan vanzelf dicht.
maar mijn man stond buiten de auto,,en ik wist niet hoe ik ze op slot kreeg..
dus ik dacht ,,ga gewoon schreeuwen en gillen en aandacht trekken...
maar denk echt dat ze het alarm systeem zagen,
je laptopquote:Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef hondjes het volgende:
ja, maar je hebt wel schade van 5000 gulden...was het toen..de schuifpui helemaal kapot , en nog meer dingen..
de laatste keer was ik mijn laptop kwijt en sigaretten...
Oh ja, een gewoon alarm wel....ik dacht dat het zo'n sateliet tracking device was, dat je op internet kunt kijken waar je auto is.quote:Op maandag 15 december 2008 23:59 schreef hondjes het volgende:
voor ze bij het alarm zijn, is hij al afgegaan...
en we kunnen dit weten, want gebeurt ons regelmatig, wat een rot herrie...
Wanneer komt die?quote:Op maandag 15 december 2008 23:58 schreef Coos het volgende:
Ik denk wel dat ik de oudejaarsshow van Youp ga kijken of opnemen.
Erg is dat.. Ik heb echt met een honkbal knuppel achter de deur gestaan. Ik hoorde ze !!! B.s natuurlijk maar ik was zo opgefoktquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef hondjes het volgende:
soury ,,dat deden wij ook
en hadden afgesproken,,niet naar beneden
een paar dagen later,,,geluid en we stonden alledrie beneden met hamer...en sikkel...
bleek een poes op dak te zijn....
nu vindt ik het veel veiliger met alarm in huis,,,en nog meer dingen...
Precies, het gevoel is meestal erger dan de gestolen waar, al is dat in jou geval iets speciaal dat ze hebben meegenomen dat niet te vervangen is. Bij mijn vriendin hadden ze ook ingebroken(waar ik regelmatig sliep), haar slaapkamer helemaal overhoop, niets gestolen, slot kapot. Maar toch vond ik het niet echt prettig meer daar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:08 schreef Soury het volgende:
Nou sorry maar inbraak was voor mij erg dat gasten in mijn huis hebben geneusd. Ze hebben ook dingen meegenomen . Spelcomputer en een horloge (dat vond ik erg gekregen van mijn ouders met inscriptie dus ze hadden er geen ruk aan) Maar het idee dat ze in mijn spullen hebben lopen zoeken deed me gruwelen..
Heb me ook nooit echt meer veilig gevoeld daar ..De eerste paar nachten sliep ik met een gereedschapkist voor de deur met lege flessen erop (slot was nog niet gefikst)
Ik denk dat dat een goeie omschrijving is. Helemaal hyper en dan ben ik in staat om z'n kop eraf te slaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Erg is dat.. Ik heb echt met een honkbal knuppel achter de deur gestaan. Ik hoorde ze !!! B.s natuurlijk maar ik was zo opgefokt
Ik was meloen snijdenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
Coos, al tijd voor een weduwe?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:21 schreef hondjes het volgende:
ga slapen..trusten
Is dat nieuwquote:
Nee Heidi, ome Coos eet iedere dag gezond.quote:
Weltrustenquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee Heidi, ome Coos eet iedere dag gezond.![]()
1 dag per week junkfood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |