quote:
Zet 'm dan ook niet op trillenquote:Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o fuck telefoon..... strakkies terug.........
Ohhh ja das maf.. en raar . Ik heb daar ooit een mooi verhaal over gelezen. Ging over vader en zoon. Je gaat door met je leven zeg maar . Zoon vond vader in het ijs en keek recht in zijn gezicht . Vader was jonger dan zijn zoon op dat moment toen hij stierf. Dat is raar. Waar en wat ik heb gelezen weet ik niet maar maakte indrukquote:Op maandag 15 december 2008 20:58 schreef hondjes het volgende:
dat is waar,,twee jaar nadat mijn broer was overleden, dacht ik...wat gek,,heb hem overleefd, terwijl hij twee jaar ouder was,
dat is dan raar, ineens ben je ouder dan je oudere broer...
Waarom jaag jij Soury weg lomperikquote:Op maandag 15 december 2008 21:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FAN!!!!
tot laters, nog een rondje rennen
quote:Op maandag 15 december 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelluf, nog even en ik ben aan de beurt.........
Dan val je wel lekker snel af, dat dan weer wel
Ben heul niet wegquote:Op maandag 15 december 2008 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom jaag jij Soury weg lomperik![]()
En neem maar een voorbeeld met dat lopen aan hem hieronder![]()
Heeft ze nou net zo lang haar onder haar oksel als op hoofdquote:
en nu?quote:Op maandag 15 december 2008 21:15 schreef Dementor het volgende:
Oh de deurbel gaat...
Verkopersquote:
Mag ik dat zwart op witquote:Op maandag 15 december 2008 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal wat onderdelen als "spare" voor jou achterlaten
Wat hij zegt!quote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, moet je natuurlijk wel even vertellen wie het was
Nou!quote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Dementor het volgende:
Oh het was de buurvrouw die haar pakketje kwam ophalen.
Nah, was dat nu......je weet niet wat weigertquote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ik dat zwart op witAlhoewel laat sommige delen maar zitten
Dolle pretquote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Dementor het volgende:
Oh het was de buurvrouw die haar pakketje kwam ophalen.
mooi nummert, ouwe. dank.quote:
Tuurlijk mag je terugkomen.......tot over een jaar of drie makkerquote:Op maandag 15 december 2008 21:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi nummert, ouwe. dank.
ik heb er een tiroler-dansje bij gedaan. goeie combi, 'n aanrader.
[ afbeelding ]
moet nog ff weg, maar kom (als het mag) nog terug
Omdat ik een beetje kan lezen, en hij zei dat Dementor moest zeggen wie het was?quote:Op maandag 15 december 2008 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan en hoe weet jij dat dan weer![]()
Dronken Huubje die je de kalender van Amanda probeert te verkopenquote:
Ja geen idee, maar de buurvrouw viel gewoon een beetje tegen, je had de spanning niet zo op moeten bouwen.quote:
Heb jij wel een donorcodicilquote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juud zal wel open doen
Ik heb de goeie gelukkig in wordquote:Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef blomst het volgende:
Nergens niet om, en het zal mij een zorg zijn hoe de OP eruit ziet, maar om dan nu de OP die een ander gemaakt heeft leeg te gooien vind ik dan weer iets te ver gaan.
Dacht dat iedereen hier de puberleeftijd wel achter zich had gelaten.
Is goed kerel..... tot zo.....quote:
Dat iemand anders met jou organen rondloopt?quote:Op maandag 15 december 2008 21:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn god ik moet er niet aan denken!
quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat iemand anders met jou organen rondloopt?
Ach, merk je niets van
Nee dat je de organen krijgt van een ander figuur.quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat iemand anders met jou organen rondloopt?
Ach, merk je niets van
Behalve als je zelf iets nodig hebtquote:Op maandag 15 december 2008 21:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn god ik moet er niet aan denken!
Ian IS een puberquote:Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef blomst het volgende:
Nergens niet om, en het zal mij een zorg zijn hoe de OP eruit ziet, maar om dan nu de OP die een ander gemaakt heeft leeg te gooien vind ik dan weer iets te ver gaan.
Dacht dat iedereen hier de puberleeftijd wel achter zich had gelaten.
Tja, soms is dat de enige mogenlijkheid, lijkt me.quote:Op maandag 15 december 2008 21:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee dat je de organen krijgt van een ander figuur.
Ze zeggen wel eens dat je karaktereigenschappen kunt overnemen van de donor indien je bijvoorbeeld een nieuw hart krijgt.
Ja, ik ben er weerquote:Op maandag 15 december 2008 21:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Is goed kerel..... tot zo.....
Ik weet nog een mooi verhaal over een man die met vuursteentjes en DHL pakketjes jarenlang op een eiland heeft geleefd....
....ben je er al weer?
Heb je een vuurtje voor me?quote:Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn zippo doet het weer op en top nu...
quote:Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn zippo doet het weer op en top nu...
Hieroquote:
of heb je hem er zelf uitgegooid?quote:Op maandag 15 december 2008 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb de goeie gelukkig in word
En zijn nogal vrijgevig, zolang het niet over geld gaat. Een klein kistje zal genoeg zijnquote:Op maandag 15 december 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, nabestaanden mogen beslissen
Thx, ik dacht meer aan..quote:
Mijn moeder zei altijd Dirkquote:Op maandag 15 december 2008 21:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:is Derrick tot.......? of het hele topic?
komt ook door al die kwaliteitsposten die verpesten de zaak
Wie had je aan de telefoon, waarom was het gesprek maar zo kortquote:Op maandag 15 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
sowwy.... ik stop al........ straks heb ik een ban aan mijn reet
quote:Op maandag 15 december 2008 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd DirkEn viel in slaap voor het einde .. Moest ik het uitleggen
Hoe krijg je zo'n "ban"?quote:Op maandag 15 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
sowwy.... ik stop al........ straks heb ik een ban aan mijn reet
Jaja ja je bent de Jesus van fok ..quote:Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n "ban"?
Ik heb er veel over gehoord maar nog nooit één in het echt gezien
Ik heb nog ergens een leuke paintz met jezoes.quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja ja je bent de Jesus van fok ..
één van mijn zussen, gewoon hoe leuk het allemaal was..... dat feest enzo.....quote:Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie had je aan de telefoon, waarom was het gesprek maar zo kort
quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een leuke paintz met jezoes.
Dan issie binnen veertien dagen zo dood als een pierquote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja ja je bent de Jesus van fok ..
Pic'squote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een leuke paintz met jezoes.
Ik wou 'm net terugzetten.quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, om te vervangen door de goeie.
kweetniet.......quote:Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n "ban"?
Ik heb er veel over gehoord maar nog nooit één in het echt gezien
Zo lang duurt het toch nietquote:Op maandag 15 december 2008 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan issie binnen veertien dagen zo dood als een pier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |