Tuurlijk mag je terugkomen.......tot over een jaar of drie makkerquote:Op maandag 15 december 2008 21:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi nummert, ouwe. dank.
ik heb er een tiroler-dansje bij gedaan. goeie combi, 'n aanrader.
[ afbeelding ]
moet nog ff weg, maar kom (als het mag) nog terug
Omdat ik een beetje kan lezen, en hij zei dat Dementor moest zeggen wie het was?quote:Op maandag 15 december 2008 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan en hoe weet jij dat dan weer![]()
Dronken Huubje die je de kalender van Amanda probeert te verkopenquote:
Ja geen idee, maar de buurvrouw viel gewoon een beetje tegen, je had de spanning niet zo op moeten bouwen.quote:
Heb jij wel een donorcodicilquote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juud zal wel open doen
Ik heb de goeie gelukkig in wordquote:Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef blomst het volgende:
Nergens niet om, en het zal mij een zorg zijn hoe de OP eruit ziet, maar om dan nu de OP die een ander gemaakt heeft leeg te gooien vind ik dan weer iets te ver gaan.
Dacht dat iedereen hier de puberleeftijd wel achter zich had gelaten.
Is goed kerel..... tot zo.....quote:
Dat iemand anders met jou organen rondloopt?quote:Op maandag 15 december 2008 21:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn god ik moet er niet aan denken!
quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat iemand anders met jou organen rondloopt?
Ach, merk je niets van
Nee dat je de organen krijgt van een ander figuur.quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat iemand anders met jou organen rondloopt?
Ach, merk je niets van
Behalve als je zelf iets nodig hebtquote:Op maandag 15 december 2008 21:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn god ik moet er niet aan denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |