Heb je een vuurtje voor me?quote:Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn zippo doet het weer op en top nu...
quote:Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn zippo doet het weer op en top nu...
Hieroquote:
of heb je hem er zelf uitgegooid?quote:Op maandag 15 december 2008 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb de goeie gelukkig in word
En zijn nogal vrijgevig, zolang het niet over geld gaat. Een klein kistje zal genoeg zijnquote:Op maandag 15 december 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, nabestaanden mogen beslissen
Thx, ik dacht meer aan..quote:
Mijn moeder zei altijd Dirkquote:Op maandag 15 december 2008 21:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:is Derrick tot.......? of het hele topic?
komt ook door al die kwaliteitsposten die verpesten de zaak
Wie had je aan de telefoon, waarom was het gesprek maar zo kortquote:Op maandag 15 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
sowwy.... ik stop al........ straks heb ik een ban aan mijn reet
quote:Op maandag 15 december 2008 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd DirkEn viel in slaap voor het einde .. Moest ik het uitleggen
Hoe krijg je zo'n "ban"?quote:Op maandag 15 december 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
sowwy.... ik stop al........ straks heb ik een ban aan mijn reet
Jaja ja je bent de Jesus van fok ..quote:Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n "ban"?
Ik heb er veel over gehoord maar nog nooit één in het echt gezien
Ik heb nog ergens een leuke paintz met jezoes.quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja ja je bent de Jesus van fok ..
één van mijn zussen, gewoon hoe leuk het allemaal was..... dat feest enzo.....quote:Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie had je aan de telefoon, waarom was het gesprek maar zo kort
quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een leuke paintz met jezoes.
Dan issie binnen veertien dagen zo dood als een pierquote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja ja je bent de Jesus van fok ..
Pic'squote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een leuke paintz met jezoes.
Ik wou 'm net terugzetten.quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, om te vervangen door de goeie.
kweetniet.......quote:Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n "ban"?
Ik heb er veel over gehoord maar nog nooit één in het echt gezien
Zo lang duurt het toch nietquote:Op maandag 15 december 2008 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan issie binnen veertien dagen zo dood als een pier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |