je laptopquote:Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef hondjes het volgende:
ja, maar je hebt wel schade van 5000 gulden...was het toen..de schuifpui helemaal kapot , en nog meer dingen..
de laatste keer was ik mijn laptop kwijt en sigaretten...
Oh ja, een gewoon alarm wel....ik dacht dat het zo'n sateliet tracking device was, dat je op internet kunt kijken waar je auto is.quote:Op maandag 15 december 2008 23:59 schreef hondjes het volgende:
voor ze bij het alarm zijn, is hij al afgegaan...
en we kunnen dit weten, want gebeurt ons regelmatig, wat een rot herrie...
Wanneer komt die?quote:Op maandag 15 december 2008 23:58 schreef Coos het volgende:
Ik denk wel dat ik de oudejaarsshow van Youp ga kijken of opnemen.
Erg is dat.. Ik heb echt met een honkbal knuppel achter de deur gestaan. Ik hoorde ze !!! B.s natuurlijk maar ik was zo opgefoktquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef hondjes het volgende:
soury ,,dat deden wij ook
en hadden afgesproken,,niet naar beneden
een paar dagen later,,,geluid en we stonden alledrie beneden met hamer...en sikkel...
bleek een poes op dak te zijn....
nu vindt ik het veel veiliger met alarm in huis,,,en nog meer dingen...
Precies, het gevoel is meestal erger dan de gestolen waar, al is dat in jou geval iets speciaal dat ze hebben meegenomen dat niet te vervangen is. Bij mijn vriendin hadden ze ook ingebroken(waar ik regelmatig sliep), haar slaapkamer helemaal overhoop, niets gestolen, slot kapot. Maar toch vond ik het niet echt prettig meer daar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:08 schreef Soury het volgende:
Nou sorry maar inbraak was voor mij erg dat gasten in mijn huis hebben geneusd. Ze hebben ook dingen meegenomen . Spelcomputer en een horloge (dat vond ik erg gekregen van mijn ouders met inscriptie dus ze hadden er geen ruk aan) Maar het idee dat ze in mijn spullen hebben lopen zoeken deed me gruwelen..
Heb me ook nooit echt meer veilig gevoeld daar ..De eerste paar nachten sliep ik met een gereedschapkist voor de deur met lege flessen erop (slot was nog niet gefikst)
Ik denk dat dat een goeie omschrijving is. Helemaal hyper en dan ben ik in staat om z'n kop eraf te slaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Erg is dat.. Ik heb echt met een honkbal knuppel achter de deur gestaan. Ik hoorde ze !!! B.s natuurlijk maar ik was zo opgefokt
Ik was meloen snijdenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
Coos, al tijd voor een weduwe?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:21 schreef hondjes het volgende:
ga slapen..trusten
Is dat nieuwquote:
Nee Heidi, ome Coos eet iedere dag gezond.quote:
Weltrustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |