maar dan stop je toch niet?quote:Op maandag 15 december 2008 23:11 schreef hondjes het volgende:
zaten vorig jaar bij Barcelona in een car-jack.
was ook niet erg prettig..gooiden een steen tegen de auto en dwongen ons tot stoppen
toen wilden ze mij eruit hebben, en ik maar aan de deur trekken
alles lag in de auto, toen kwam een tweede erbij en ik schreeuwen en tekeer gaan
toen vluchten ze, en wij ook maar weer verder, neen, geen politie, tijdverspilling.
waren zigeuners , zei mijn schoonzoon.
en die gozer ging op de stoel liggen en zocht iets,,,misschien had hij door , dat er zo een alarm ding inzit, die gelijk de auto opspoort.
Heb je de rechter nog niet gezienquote:
Slaap lekker Liesjequote:Op maandag 15 december 2008 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, morgen weer werken...![]()
Slaap lekker Fok!
Sloft die hem ook? of lap je die aan je laarsquote:
Jullie zullen wel flink geschrokken zijn,, verder niet wakker gelegen?quote:Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef hondjes het volgende:
neen, maar je denkt, wat gebeurt met de auto, je hebt het eerst niet door.
en dan ga je kijken..ja,,nu weten we het,,en stoppen nooit meer...
Heb er lak aanquote:Op maandag 15 december 2008 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sloft die hem ook? of lap je die aan je laars
Dus die sloft hem eigenlijk meer?quote:
Ik snap dat sloffen nietquote:
Een jaar of vier dacht ik. Ja via slachtofferhulp krijg je dat te horen. Hij had een hele reeks misdrijven gepleegd dus wat ie exact voor die beroving van mij kreeg weet je natuurlijk niet. Het was geen lieve jongen zeiden ze er nog bij.quote:Op maandag 15 december 2008 23:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig is het goed afgelopen(en niet in je huis), maar je hebt er geen nachtmerries aan overgehouden?
Weet je toevallig ook welke straf ie kreeg of houden ze je daarover niet op de hoogte?
Ik kan de betekenis niet zo snel vinden, maar ik dacht dat het oa betekend dat je mazzel hebt.quote:
Laksloffen?quote:
kloptquote:Op maandag 15 december 2008 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan de betekenis niet zo snel vinden, maar ik dacht dat het oa betekend dat je mazzel hebt.
Dat dacht ik vanochtend ookquote:Op maandag 15 december 2008 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Fan zien we de eerste tijd ook niet meer denk ik...
Joling bedreigd door fan
ik was het nietquote:Op maandag 15 december 2008 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Fan zien we de eerste tijd ook niet meer denk ik...
Joling bedreigd door fan
Nu je dat weet hou je toch je deuren voortaan op slot. En Barcelona Salou gaat héél goed over de N340quote:Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef hondjes het volgende:
neen, maar je denkt, wat gebeurt met de auto, je hebt het eerst niet door.
en dan ga je kijken..ja,,nu weten we het,,en stoppen nooit meer...
quote:Op maandag 15 december 2008 23:39 schreef hondjes het volgende:
ze hebben ook al drie keer bij me ingebroken.
een keer was ik er niet, de andere twee keren sliepen we ..
politie vroeg ook of we slachtoffer hulp wilden,,maar wat moet je ermee..
nu is mijn huis beveiligd met alarm etc...
quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 23:42 schreef Coos het volgende:
Ha ha ha die schoenen weer in de Zappservice
Het mooiste zou zijn geweest dat ze door de drank in de sloot zouden zijn geraakt met een bevroren broop op hun hoofd.quote:Op maandag 15 december 2008 23:49 schreef hondjes het volgende:
trouwens de tweede keer, hadden ze enkel bevroren brood en drank meegenomen.
de flessen lagen in de sloot
Het zou kunnen hoor, maar ik denk het toch niet. Als ze dit vaker doen en ze zoeken 'iets', weten ze ook het draadje van dat alarm los te maken. Zo'n systeem werkt alleen als ze 'hem' niet kunnen vinden.quote:Op maandag 15 december 2008 23:44 schreef hondjes het volgende:
wat zo stom is,,de deuren gaan vanzelf dicht.
maar mijn man stond buiten de auto,,en ik wist niet hoe ik ze op slot kreeg..
dus ik dacht ,,ga gewoon schreeuwen en gillen en aandacht trekken...
maar denk echt dat ze het alarm systeem zagen,
je laptopquote:Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef hondjes het volgende:
ja, maar je hebt wel schade van 5000 gulden...was het toen..de schuifpui helemaal kapot , en nog meer dingen..
de laatste keer was ik mijn laptop kwijt en sigaretten...
Oh ja, een gewoon alarm wel....ik dacht dat het zo'n sateliet tracking device was, dat je op internet kunt kijken waar je auto is.quote:Op maandag 15 december 2008 23:59 schreef hondjes het volgende:
voor ze bij het alarm zijn, is hij al afgegaan...
en we kunnen dit weten, want gebeurt ons regelmatig, wat een rot herrie...
Wanneer komt die?quote:Op maandag 15 december 2008 23:58 schreef Coos het volgende:
Ik denk wel dat ik de oudejaarsshow van Youp ga kijken of opnemen.
Erg is dat.. Ik heb echt met een honkbal knuppel achter de deur gestaan. Ik hoorde ze !!! B.s natuurlijk maar ik was zo opgefoktquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef hondjes het volgende:
soury ,,dat deden wij ook
en hadden afgesproken,,niet naar beneden
een paar dagen later,,,geluid en we stonden alledrie beneden met hamer...en sikkel...
bleek een poes op dak te zijn....
nu vindt ik het veel veiliger met alarm in huis,,,en nog meer dingen...
Precies, het gevoel is meestal erger dan de gestolen waar, al is dat in jou geval iets speciaal dat ze hebben meegenomen dat niet te vervangen is. Bij mijn vriendin hadden ze ook ingebroken(waar ik regelmatig sliep), haar slaapkamer helemaal overhoop, niets gestolen, slot kapot. Maar toch vond ik het niet echt prettig meer daar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:08 schreef Soury het volgende:
Nou sorry maar inbraak was voor mij erg dat gasten in mijn huis hebben geneusd. Ze hebben ook dingen meegenomen . Spelcomputer en een horloge (dat vond ik erg gekregen van mijn ouders met inscriptie dus ze hadden er geen ruk aan) Maar het idee dat ze in mijn spullen hebben lopen zoeken deed me gruwelen..
Heb me ook nooit echt meer veilig gevoeld daar ..De eerste paar nachten sliep ik met een gereedschapkist voor de deur met lege flessen erop (slot was nog niet gefikst)
Ik denk dat dat een goeie omschrijving is. Helemaal hyper en dan ben ik in staat om z'n kop eraf te slaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Erg is dat.. Ik heb echt met een honkbal knuppel achter de deur gestaan. Ik hoorde ze !!! B.s natuurlijk maar ik was zo opgefokt
Ik was meloen snijdenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
Coos, al tijd voor een weduwe?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:21 schreef hondjes het volgende:
ga slapen..trusten
Is dat nieuwquote:
Nee Heidi, ome Coos eet iedere dag gezond.quote:
Weltrustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |