Het waren ook schoenen met maat 43, want Bush zei dat het maat 10 was en dat is 43...quote:

damnquote:Op maandag 15 december 2008 22:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Toch ben ik ook wel eens beroofd met een pistool op m'n hoofd.

Nee, niet in mijn huis maar in de auto op een parkeerplaats. Zat een paf te draaien met binnenlicht aan en plots ging de rechterdeur open met een gassie met een gun. Er lag een scanner op de passagiersstoel en die greep hij en toen gaf ik een dot gas waardoor hij met zin pistool en scanner in zijn andere hand omviel. Daarna probeerde ik over hem heen te rijden maar dat mislukte stukkie doorgereden en de politie gebeld. Die hadden 'mquote:

quote:Op maandag 15 december 2008 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het waren ook schoenen met maat 43, want Bush zei dat het maat 10 was en dat is 43...
Amerika Europa
7½ =41
8 =41
8½= 42
9 =42
9½= 43
10 =43
10½= 44
11= 44
Bron

Gelukkig is het goed afgelopen(en niet in je huis), maar je hebt er geen nachtmerries aan overgehouden?quote:Op maandag 15 december 2008 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, niet in mijn huis maar in de auto op een parkeerplaats. Zat een paf te draaien met binnenlicht aan en plots ging de rechterdeur open met een gassie met een gun. Er lag een scanner op de passagiersstoel en die greep hij en toen gaf ik een dot gas waardoor hij met zin pistool en scanner in zijn andere hand omviel. Daarna probeerde ik over hem heen te rijden maar dat mislukte stukkie doorgereden en de politie gebeld. Die hadden 'm

Je sloft hem maar weerquote:

maar dan stop je toch niet?quote:Op maandag 15 december 2008 23:11 schreef hondjes het volgende:
zaten vorig jaar bij Barcelona in een car-jack.
was ook niet erg prettig..gooiden een steen tegen de auto en dwongen ons tot stoppen
toen wilden ze mij eruit hebben, en ik maar aan de deur trekken
alles lag in de auto, toen kwam een tweede erbij en ik schreeuwen en tekeer gaan
toen vluchten ze, en wij ook maar weer verder, neen, geen politie, tijdverspilling.
waren zigeuners , zei mijn schoonzoon.
en die gozer ging op de stoel liggen en zocht iets,,,misschien had hij door , dat er zo een alarm ding inzit, die gelijk de auto opspoort.

Heb je de rechter nog niet gezienquote:

Slaap lekker Liesjequote:Op maandag 15 december 2008 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, morgen weer werken...![]()
Slaap lekker Fok!

Sloft die hem ook? of lap je die aan je laarsquote:

Jullie zullen wel flink geschrokken zijn,, verder niet wakker gelegen?quote:Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef hondjes het volgende:
neen, maar je denkt, wat gebeurt met de auto, je hebt het eerst niet door.
en dan ga je kijken..ja,,nu weten we het,,en stoppen nooit meer...

Heb er lak aanquote:Op maandag 15 december 2008 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sloft die hem ook? of lap je die aan je laars

Dus die sloft hem eigenlijk meer?quote:

Ik snap dat sloffen nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |