't Maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit waar ik woon, als het maar rustig en comfortabel is. De rest maakt mij geen moer uit.quote:Op maandag 15 december 2008 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is toch gratis![]()
Wat ik gezien heb, is dat het ruim opgezet is met veel groen. Maar ik zou er nooit aan kunnen wennen denk ik.
Nou heb ik ook niet zoveel gezien moet ik toegeven.
*heeft gehoort dat daar geen coffeeshop isquote:Op maandag 15 december 2008 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ff wennen vauit de metropool waar je vadaan komt
Tuurlijk wel ..quote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*heeft gehoort dat daar geen coffeeshop is![]()
Allicht niet, je zei het al "Ruim opgezet en veel groen"quote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*heeft gehoort dat daar geen coffeeshop is![]()
mja, in amsterdam moet ik steeds opletten of mijn portemonee niet in mijn achterzak zitquote:Op maandag 15 december 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit waar ik woon, als het maar rustig en comfortabel is. De rest maakt mij geen moer uit.
Bedoel je niet WELquote:Op maandag 15 december 2008 22:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mja, in amsterdam moet ik steeds opletten of mijn portemonee niet in mijn achterzak zit
Het leek me ook al sterk en anders is er wel iets anders idd.quote:
nee, ik moet opletten dat ie er niet in zit (dus ergens anders, terwijl ik hem normaal in mijn achterzak heb)quote:
Joh, als je flink van je af piest dan raak je ze aan de overkant. 't Is hartstikke dichtbij.quote:Op maandag 15 december 2008 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het leek me ook al sterk en anders is er wel iets anders idd.
Niet dat dat veel uit zou maken, ik moet er toch niet teveel komen.
Verder heb ik er ook geen familie in de buurt terwijl hier mijn ouder en 3 ooms en tantes wonen.
Portemonneequote:Op maandag 15 december 2008 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee, ik moet opletten dat ie er niet in zit (dus ergens anders, terwijl ik hem normaal in mijn achterzak heb)
Met jou uitstraling proberen ze het niet eensquote:Op maandag 15 december 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
Heeft iemand mijn schoenen gezien?![]()
Heidi, kleingeld in m'n rechter broekzak, papiergeld in m'n rechter kontzak.
Knappe jongen die dat er uit krijgt.
Toch ben ik ook wel eens beroofd met een pistool op m'n hoofd.quote:Op maandag 15 december 2008 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met jou uitstraling proberen ze het niet eens
43quote:Op maandag 15 december 2008 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
Maat 44 ?
tja, dat probleem is dan ook opgelostquote:Op maandag 15 december 2008 22:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Portemonnee![]()
Dan ben je maar gelijk ALLES kwijt wou je zeggen.
Voor meer tips ga naar coos.nlquote:Op maandag 15 december 2008 22:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja, dat probleem is dan ook opgelost
close enoughquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |