Niks mis met een bakkie in de supermarkt. Trouwens, Lelystad is echt niet zo fout in de zomer. Lekker aan de dijk lummelen met ruim zicht over het Marker- of IJsselmeer. Mooi uitzicht op Urk, een leuke bruine vloot, helemaal geen fout winkelcentrum, goedkope huizen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gaan we samen in de supermarkt een bakkie doen![]()
![]()
Staan die er niet nu al niet opquote:Op maandag 15 december 2008 22:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
bij mij gaat alles naar goede doelen.........
alléén mijn schilderijen worden verdeeld.......als ik niet uitkijk plakken die etters
van broers en zusses er alvast een sticker op met hun naam ......
quote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga nog effe lekker bankhangen......... misschien tot later nog en voor de slapers alvast welterusten
Slaap lekker straks Fanquote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga nog effe lekker bankhangen......... misschien tot later nog en voor de slapers alvast welterusten
Om ze letterlijk door een ringetje te halenquote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Staan die er niet nu al niet op![]()
Oh Fan je moest es weten. Ben juweliers dochter wat een drama's we soms hadden met erfenissen.
Diep triest echt waar ...
quote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Staan die er niet nu al niet op![]()
Oh Fan je moest es weten. Ben juweliers dochter wat een drama's we soms hadden met erfenissen.
Diep triest echt waar ...
Kielhalen is beter.. Ennuh meestal niet de minst bedeelde die liepen te zeiken om het ringetje van oma te laten keuren op waarde. Gadver wat een volkquote:Op maandag 15 december 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om ze letterlijk door een ringetje te halen
Ik heb er ook zo eentje in de familie, dat ie in z'n graf mag zakken met de hele meukquote:Op maandag 15 december 2008 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Kielhalen is beter.. Ennuh meestal niet de minst bedeelde die liepen te zeiken om het ringetje van oma te laten keuren op waarde. Gadver wat een volk
quote:Op maandag 15 december 2008 22:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah er zit niemand op mijn geld te wachten hoor..... dat is trouwens niet zoveel dus dan zijn ze snel klaar,
eerst natuurlijk naar die Griek maar mochten we samen neerstorten met het vliegtuig dan alles naar goede doelen
ben je gelijk klaar,
er is niemand die het echt nodig heeft gelukkig.........
maar nu ben ik effe weg.......![]()
Is toch gratisquote:Op maandag 15 december 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niks mis met een bakkie in de supermarkt. Trouwens, Lelystad is echt niet zo fout in de zomer. Lekker aan de dijk lummelen met ruim zicht over het Marker- of IJsselmeer. Mooi uitzicht op Urk, een leuke bruine vloot, helemaal geen fout winkelcentrum, goedkope huizen.
Maar ja, in de winter.....
Ff wennen vanuit de metropool waar je vadaan komtquote:Op maandag 15 december 2008 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is toch gratis![]()
Wat ik gezien heb, is dat het ruim opgezet is met veel groen. Maar ik zou er nooit aan kunnen wennen denk ik.
Nou heb ik ook niet zoveel gezien moet ik toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |