En na drie dagen weer terug om de copyrights voor de film te claimen, jewaids.quote:Op maandag 15 december 2008 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan issie binnen veertien dagen zo dood als een pier
quote:Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n "ban"?
Ik heb er veel over gehoord maar nog nooit één in het echt gezien
Mijn eigen?quote:Op maandag 15 december 2008 21:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kweetniet.......heb er ook nog geen gehad, maar ik geloof als je je tetten post ofzo
met kerstmis werd die knakker toch geboren zeggen ''ze'' .........quote:
Das waar ook Fan, ik was in de war met al die schapen en konijnen en zulks, die wel het loodje leggenquote:Op maandag 15 december 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
met kerstmis werd die knakker toch geboren zeggen ''ze'' .........
of heb ik de bijbel ook verdrongen![]()
volgens mij gaat ie met Pasen TOT ........
Flappiequote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das waar ook Fan, ik was in de war met al die schapen en konijnen en zulks, die wel het loodje leggen
Ik zal het even aan de 2-jaar-terug-buufje-jarig-IaN vragenquote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
laat dat bord eens zakken als je durft.........
We worden al meer dan 2007 jaar voor de gek gehouden...quote:Op maandag 15 december 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2008 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We worden al meer dan 2007 jaar voor de gek gehouden...
Jezus is jarig op 17 juni
doe je rustig aan ?quote:Op maandag 15 december 2008 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohja, morgen vrij dus bier.
Later mensen
Geen bierquote:Op maandag 15 december 2008 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohja, morgen vrij dus bier.
quote:Op maandag 15 december 2008 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OMFG Je hebt je tepels onder je oksels zitten
drink jij dat Manu ?quote:
1 glaasje vandaag voor het slapen gaanquote:Op maandag 15 december 2008 22:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
drink jij dat Manu ?
ik schatte jou meer op een glaasje melk ofzo.....![]()
of heb ik een ''te lief'' beeld van jou........?
ah...... jah........ half Fok schijnt al griep te hebben heb ik begrepen......quote:Op maandag 15 december 2008 22:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
1 glaasje vandaag voor het slapen gaan
Schijnt goed te zijn voor je keel
Ook voor je weerstandquote:Op maandag 15 december 2008 22:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
1 glaasje vandaag voor het slapen gaan
Schijnt goed te zijn voor je keel
Hier nog één die er regelmatig last van heeft hoor.......quote:Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef Soury het volgende:
Kut zat te f5-en op de vorig blz.
Lies je bent niet aleen
quote:Op maandag 15 december 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lekker dit, dan komt Manu er nog goed van af!
Braakvirus teistert Engeland
LONDEN - Britse ziekenhuizen zijn gedwongen enkele tientallen zalen te sluiten omdat een groot deel van de patiënten een besmettelijk - en voor sommigen dodelijk - griepvirus onder de leden hebben.
Miljoenen mensen zijn getroffen door het braakvirus. Gezondheidexperts adviseren de slachtoffers thuis te blijven om verdere verspreiding van het zogenaamde norovirus een halt toe te roepen.
Relatief goed, ja hoor, niet echtquote:Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoe is de toestand nu bij jou Hidi?
gaat het een beetje? weet je al waar je naar toe kan?
F5'en op een volle pagina....quote:Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef Soury het volgende:
Lies je bent niet aleen
Oh ja .. Nou ja gelukkig heeft dementor het eeuwig leven .. Dat gaan we vierenquote:Op maandag 15 december 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Misschien dat ik het daarom niet hebquote:Op maandag 15 december 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lekker dit, dan komt Manu er nog goed van af!
Braakvirus teistert Engeland
LONDEN - Britse ziekenhuizen zijn gedwongen enkele tientallen zalen te sluiten omdat een groot deel van de patiënten een besmettelijk - en voor sommigen dodelijk - griepvirus onder de leden hebben.
Miljoenen mensen zijn getroffen door het braakvirus. Gezondheidexperts adviseren de slachtoffers thuis te blijven om verdere verspreiding van het zogenaamde norovirus een halt toe te roepen.
oké joh.. in ieder geval sterkte.....quote:Op maandag 15 december 2008 22:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Relatief goed, ja hoor, niet echt![]()
Is het ook zo koud bij jullie?
quote:Op maandag 15 december 2008 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja .. Nou ja gelukkig heeft dementor het eeuwig leven .. Dat gaan we vieren[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en tja ik denk dat het in heel nederland wel koud is Hidi......
Snert jongquote:Op maandag 15 december 2008 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
F5'en op een volle pagina....... dan pas ben je echt dom
Ooooops ik ben dus ook dom, want overkomt mij ook geregeld![]()
Das kut voor de nabestaanden, die erven dan nooit watquote:Op maandag 15 december 2008 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja .. Nou ja gelukkig heeft dementor het eeuwig leven .. Dat gaan we vieren[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef Soury het volgende:
Lies je bent niet aleen
Je moet straks toch die dijk over Heidi......je woont dan wel lekker dichtbij. Gaan we een keer een bakkie doen. Jij trakteertquote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien dat ik het daarom niet heb![]()
Bij mij is het geregeld, maar Fan heeft het regelmatig.quote:
Wij hebben wel verwarming!quote:Op maandag 15 december 2008 22:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja toch?
bij jou niet dan?
quote:Op maandag 15 december 2008 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das kut voor de nabestaanden, die erven dan nooit wat![]()
Arme Juud
Die krijgt toch niks.quote:Op maandag 15 december 2008 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das kut voor de nabestaanden, die erven dan nooit wat![]()
Arme Juud
Gaan we samen in de supermarkt een bakkie doenquote:Op maandag 15 december 2008 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet straks toch die dijk over Heidi......je woont dan wel lekker dichtbij. Gaan we een keer een bakkie doen. Jij trakteert![]()
ligt eraan........ één - twee of drie roseetjesquote:Op maandag 15 december 2008 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij mij is het geregeld, maar Fan heeft het regelmatig.
Ben ik wel benieuwd om de hoeveel keer zij er last van heeft.
quote:Op maandag 15 december 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
F5-en op een volle pagina: *Meldt!
Gemiddeld eens in de vijf dagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |