SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach valt best mee.......
hoe gaat ie bij jou.........?
is die vuige blonde nog langs geweest
Welke musical was hetquote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nou ja, eigenlijk nee. Ik ben bij haar langs geweest. Ik had een aanbieding van een leverancier voor een musical en zou haar meenemen. Op de valreep kreeg ik gistermiddag laat te horen dat wij cadeautjes van leveranciers boven de ¤ 50,- niet mogen aannemen. Nu wist ik dat wel, maar ik dacht dat zo'n kaartje een euri of 25 was maar het schijnt nogal wat meer te zijn.
Anyway, als troost voor d'r PMS week en mij aangedaan leed mocht ik van haar een Bistro naar keuze aanwijzen. We hebben dus heerlijk gegeten(en gedronken
)
PS. Dit is 'm, de mijne kan dicht
Je had niet gewoon kunnen gaan, stiekem enzo?quote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nou ja, eigenlijk nee. Ik ben bij haar langs geweest. Ik had een aanbieding van een leverancier voor een musical en zou haar meenemen. Op de valreep kreeg ik gistermiddag laat te horen dat wij cadeautjes van leveranciers boven de ¤ 50,- niet mogen aannemen. Nu wist ik dat wel, maar ik dacht dat zo'n kaartje een euri of 25 was maar het schijnt nogal wat meer te zijn.
Anyway, als troost voor d'r PMS week en mij aangedaan leed mocht ik van haar een Bistro naar keuze aanwijzen. We hebben dus heerlijk gegeten(en gedronken
)
PS. Dit is 'm, de mijne kan dicht
Echt waarquote:
Nah Tarzan ofzoquote:
Had gekund, maar ik ga geen heibel maken voor zoiets (mocht het toch uitkomen)quote:Op zondag 14 december 2008 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had niet gewoon kunnen gaan, stiekem enzo?
Ja.....quote:
Verwarme terrasjes zijn top!quote:Op zondag 14 december 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja.....![]()
Nou ja, de weg er naar toe is leuk, het naborrelen was vast aangenaam geweest, de weg terug is leuk....maar het alternatief was gisteren aangenaam, de Hollandse biefstuk was fantastisch klaar gemaakt![]()
Goeie Bistro en buiten een rookgelegenheid onder terraswarmers waar je zonder jas kon zitten met zweet op je voorhoofd.
Ik ben sinds de rookverbod niet meer in een kroeg geweest. Al was dat al mimimaal maar toch !!quote:Op zondag 14 december 2008 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verwarme terrasjes zijn top!![]()
In de winter dan
Dacht dat je gestopt was. Ik had daar plannen toe met steun in gedachten van een medefokkert, maar die was toen ineens wegquote:Op zondag 14 december 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja.....![]()
Nou ja, de weg er naar toe is leuk, het naborrelen was vast aangenaam geweest, de weg terug is leuk....maar het alternatief was gisteren aangenaam, de Hollandse biefstuk was fantastisch klaar gemaakt![]()
Goeie Bistro en buiten een rookgelegenheid onder terraswarmers waar je zonder jas kon zitten met zweet op je voorhoofd.
volgens mij gaan straks al die café's en kroegen failliet........ daar komt geen hond meerquote:Op zondag 14 december 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben sinds de rookverbod niet meer in een kroeg geweest. Al was dat al mimimaal maar toch !!
In Parijs zaten we gewoon op het terras, heerlijk, de hele avond roken!quote:Op zondag 14 december 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben sinds de rookverbod niet meer in een kroeg geweest. Al was dat al mimimaal maar toch !!
Ik was gestopt idd. Maar ook te vroeg gestopt met die medicijnen, daarna iemand in mijn huis die zat te paffen en daarna ging ik weer nat. Volgende poging (binnenkort). Ik zit nog te twijfelen over die medicijnen (wel of niet meer nemen), ze zijn erg goed, maar hebben vervelende bijwerkingen in het beginquote:Op zondag 14 december 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dacht dat je gestopt was. Ik had daar plannen toe met steun in gedachten van een medefokkert, maar die was toen ineens weg![]()
En ik vind het roken nog steeds lekker![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga vanavond eens vroeg mijn mandje in........ heeft er toch wel ingehakt gisteren al die drukte.....
ik ben tenslotte ook geen 18 meer
![]()
ik ben écht harstikke moeik zit hier half te slapen ......
sorry jongens.......... TRUSTE ALLEMAAL SLAAP LEKKER
![]()
![]()
![]()
enne.........Muis....... vergeet het lijstje niet in te vullen .........
Hier (zoals inmiddels op zoveel plaatsen) is in ongeveer 80 procent van de kroegen roken weer toegestaan. Je betaald bij sommige kroegen 2 euro voor de bonnenpot (bij binnenkomst en als roker), en dan mag zoveel roken als je wil.quote:Op zondag 14 december 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga vanavond eens vroeg mijn mandje in........ heeft er toch wel ingehakt gisteren al die drukte.....
ik ben tenslotte ook geen 18 meer
![]()
ik ben écht harstikke moeik zit hier half te slapen ......
sorry jongens.......... TRUSTE ALLEMAAL SLAAP LEKKER
![]()
![]()
![]()
enne.........Muis....... vergeet het lijstje niet in te vullen .........
Dat is beter, ik zou er ook wel wat extra voor betalen, als ik dan mag roken bij mijn drankje!quote:Op zondag 14 december 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier (zoals inmiddels op zoveel plaatsen) is in ongeveer 80 procent van de kroegen roken weer toegestaan. Je betaald bij sommige kroegen 2 euro voor de bonnenpot (bij binnenkomst en als roker), en dan mag zoveel roken als je wil.
De overwegingen om ermee te kappen worden hier van financiële aard. Pakje van 22 voor ¤5.00quote:Op zondag 14 december 2008 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was gestopt idd. Maar ook te vroeg gestopt met die medicijnen, daarna iemand in mijn huis die zat te paffen en daarna ging ik weer nat. Volgende poging (binnenkort). Ik zit nog te twijfelen over die medicijnen (wel of niet meer nemen), ze zijn erg goed, maar hebben vervelende bijwerkingen in het begin
Ik heb er echt wat voor over .. Ga dus niet zitten te bieren zonder sigaret ... Heb al een website met tenten waar het magquote:Op zondag 14 december 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier (zoals inmiddels op zoveel plaatsen) is in ongeveer 80 procent van de kroegen roken weer toegestaan. Je betaald bij sommige kroegen 2 euro voor de bonnenpot (bij binnenkomst en als roker), en dan mag zoveel roken als je wil.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er echt wat voor over .. Ga dus niet zitten te bieren zonder sigaret ... Heb al een website met tenten waar het maghttp://www.hiermaghetwel.nl/
Niets misdaan, viel me alleen op dat je erg bezig was met de kwestie Huub.quote:Op zondag 14 december 2008 22:44 schreef lies1958 het volgende:
waarom moet in in de op staan welke reden wat heb ik misdaan
Wat bedoel je Liesquote:Op zondag 14 december 2008 22:44 schreef lies1958 het volgende:
heb je die ook voor Frankrijk...quote:Op zondag 14 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er echt wat voor over .. Ga dus niet zitten te bieren zonder sigaret ... Heb al een website met tenten waar het maghttp://www.hiermaghetwel.nl/
Oh dacht omdat ik gelijk met jou het bericht had geplaatst vandaar. Oke beschouw het dan maar als een eer. En inderdaad heb me daar vanavond lekker mee bezig gehouden. Had even niets anders te doen en geen recht op de afstandbediening vandaag dus lekker achter laptop bezig met de fantastische berichtgeving van de telegraaf die later dus niet helemaal juist is.quote:Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niets misdaan, viel me alleen op dat je erg bezig was met de kwestie Huub.
Je kan een naamtopic het beste als een eer beschouwen.
Je bent de moeite waard ofzoquote:Op zondag 14 december 2008 22:44 schreef lies1958 het volgende:
Lies en liesje zijn niet dezelfde Peterquote:Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niets misdaan, viel me alleen op dat je erg bezig was met de kwestie Huub.
Je kan een naamtopic het beste als een eer beschouwen.
Nee klopt maar is niet erg hoor als je in de war raakt van de namen.quote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lies en liesje zijn niet dezelfde Peter
http://pasdeproblem.icipeukie.frquote:Op zondag 14 december 2008 22:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb je die ook voor Frankrijk...![]()
zie het alweer voor me...rijden ,
eten en dan in de vrieskou roken.
dan doodmoe in hotel aankomen,,hangt er weer zo een klereding in de kamer
sta je stiekem uit het raam te roken...
Als dat echt zo`n punt is plaats ik wel een TR.quote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat hier over Lies, dat is duidelijk toch?quote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen punt hoor. Liesje is een leuk mens volgens mij dus niet erg om daar mee te worden verwisseld.quote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat echt zo`n punt is plaats ik wel een TR.
Nieuw account aanmaken en de oude laten vervallen. Wel even melden dan wie je WAS, dan weten we allemaal wie we voor ons hebben.quote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee klopt maar is niet erg hoor als je in de war raakt van de namen.
Zou eigenlijk mijn nickname moeten veranderen alleen weet niet hoe dat moet.
Nee joh!quote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee klopt maar is niet erg hoor als je in de war raakt van de namen.
Zou eigenlijk mijn nickname moeten veranderen alleen weet niet hoe dat moet.
Frankrijk gewoon roken joh !! Die gasten zijn niet zo moeilijkquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De overwegingen om ermee te kappen worden hier van financiële aard. Pakje van 22 voor ¤5.00
Ik heb er nu al een TR tegenaan gegooid.quote:Op zondag 14 december 2008 22:53 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen punt hoor. Liesje is een leuk mens volgens mij dus niet erg om daar mee te worden verwisseld.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb er nu al een TR tegenaan gegooid.
En ik had er nog wel speciaal een jaartal achter gezet om verwarring te voorkomen.
Ik vraag me af wat een TR is?quote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb er nu al een TR tegenaan gegooid.
En ik had er nog wel speciaal een jaartal achter gezet om verwarring te voorkomen.
Ik vind er ook geen ruk aan als je niet een peuk kunt opsteken. Begrijp er ook helemaal niets van. Laat die kroegbazen het zelf uitmaken, 't is hun toko.quote:Op zondag 14 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een speciaal knopje waarmee je mensen kan verklikken als ze zich misdragen.quote:
Trrrrrrrrrrrrrrrr is een ladie's ding ... Krijg je remlof in je uh nekquote:
Ohwja, daar las ik laatst iets over, dan komt er een mod toch?quote:Op zondag 14 december 2008 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is een speciaal knopje waarmee je mensen kan verklikken als ze zich misdragen.
Het is dat driehoekje bovenaan.
Ja die zitten met broek open te wachtenquote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja, daar las ik laatst iets over, dan komt er een mod toch?
Ja, of MarkvanRinsum met:quote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja, daar las ik laatst iets over, dan komt er een mod toch?
Brandx ook?quote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zitten met broek open te wachten
Loopt dat sneller door de topics heenquote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zitten met broek open te wachten
Jemig wat een groot biertje!quote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, of MarkvanRinsum met:![]()
[ afbeelding ]
Nee sommige stoten zich pijnlijk heen met dat derde beenquote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loopt dat sneller door de topics heen
quote:Op zondag 14 december 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zit LS toch, hij zal toch niet in z'n pan met soep gevallen zijn.....en verdronken?
Ik ram wel even op die TR knop, wilt er nog iemand anders iets drinken?quote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ram wel even op die TR knop, wilt er nog iemand anders iets drinken?
Neuh doe ze de groetenquote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af van wie Van Rinsum mij geen biertje meer mocht bezorgen.quote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Bavaria. per favore.quote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:
Dus 2 bier en de groeten van Soury?quote:
Cola!quote:Op zondag 14 december 2008 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus 2 bier en de groeten van Soury?
Mag Mark geen drank meer verstrekken in de SC?quote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af van wie Van Rinsum mij geen biertje meer mocht bezorgen.
Er bestaat een uitdrukking: dikke lul, drie bier . Doe mij die maar dan, en toch een kusje voor Souryquote:Op zondag 14 december 2008 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus 2 bier en de groeten van Soury?
Slaap lekker Hondjes!quote:Op zondag 14 december 2008 23:12 schreef hondjes het volgende:
ga zo mijn bed in..fok is zo lekker langzaam, wordt er kriebelig van.
Ik begreep die ban van Mark helemaal nietquote:Op zondag 14 december 2008 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag Mark geen drank meer verstrekken in de SC?
Mocht hij hier wel hoor. Gert en Noekje hadden er geen problemen mee, alleen Soury hikte regelmatig tegen die hoeveelheid drank aan.....quote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af van wie Van Rinsum mij geen biertje meer mocht bezorgen.
Heeft ie een ban danquote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begreep die ban van Mark helemaal niet
quote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgen met vette letters op pagina één van de Telegraaf:
Zutphenaar komt om in pan soep.
Met pollepel in de ene hand en zware shag in de andere hoorde Zutphenaar LS gekreun in de slaapkamer van belendend pand.
In z'n haast om een helpend handje hulp te bieden struikelde dhr. LS over een loslopende (t)egel en viel voorover in z'n vers gemaakte wintervoorraad groentesoep. De hond van betreffend figuur sloeg alarm maar het mocht niet meer baten. Het leven was inmiddels uit LS gevloeid.
Tot aan de tewaterbestelling hebben zestien buurvrouwen in gezamenlijkheid besloten een dag- en nachtwake te houden voor LS, die regelmatig betrapt getapt was in de diverse slaapkamers in wijk alwaar hij hand en spandiensten verrichte.
Ik weet het ook niet, maar ik neem aan de mods welquote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begreep die ban van Mark helemaal niet
Ja ik vond het irritant echtquote:Op zondag 14 december 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mocht hij hier wel hoor. Gert en Noekje hadden er geen problemen mee, alleen Soury hikte regelmatig tegen die hoeveelheid drank aan.....
quote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgen met vette letters op pagina één van de Telegraaf:
Zutphenaar komt om in pan soep.
Met pollepel in de ene hand en zware shag in de andere hoorde Zutphenaar LS gekreun in de slaapkamer van belendend pand.
In z'n haast om een helpend handje hulp te bieden struikelde dhr. LS over een loslopende (t)egel en viel voorover in z'n vers gemaakte wintervoorraad groentesoep. De hond van betreffend figuur sloeg alarm maar het mocht niet meer baten. Het leven was inmiddels uit LS gevloeid.
Tot aan de tewaterbestelling hebben zestien buurvrouwen in gezamenlijkheid besloten een dag- en nachtwake te houden voor LS, die regelmatig betrapt getapt was in de diverse slaapkamers in wijk alwaar hij hand en spandiensten verrichte.
Mmwahh viel wel mee toch .. Heb iig niet het knopje ingedrukt en het lang aangekekenquote:Op zondag 14 december 2008 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig liet je dat redelijk genuanceerd merken
Nee, dat ging zoquote:
Volgens mij heeft hij geen ban hoor, hij kwam laatst nog even buigen!quote:Op zondag 14 december 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nu weet ik het niet , maar dat was eens
Als de soep maar lekker is. Snert nu hèquote:Op zondag 14 december 2008 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben heul niet verdronken in de soep...
Ik was gewoon ff een spelletje aan het spelen op internet.
Hij heeft ook geen ban. Maar ik vind hem leuker als ie meedoet ipv die kut smile's en drankjes Zeg es wat ofzo.quote:Op zondag 14 december 2008 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen ban hoor, hij kwam laatst nog even buigen!
Ja, ik ken hem alleen op die manier!quote:Op zondag 14 december 2008 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen ban. Maar ik vind hem leuker als ie meedoet ipv die kut smile's en drankjes Zeg es wat ofzo.
Soms zegt ie wat .. Maar ja kan ook een gebrek zijn en zit ik foutquote:Op zondag 14 december 2008 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik ken hem alleen op die manier!
Latersquote:Op zondag 14 december 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lavoro domani mattina.![]()
Buenas noches e buona notte
Caio
Tja, ik weet het ook niet!quote:Op zondag 14 december 2008 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms zegt ie wat .. Maar ja kan ook een gebrek zijn en zit ik fout
quote:Op zondag 14 december 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lavoro domani mattina.![]()
Buenas noches e buona notte
Ciao
Hij is alweer opgestaanquote:
quote:
Slaap lekker Souryquote:
Ik vraag maar niet hoe je auto in de bosjes terecht komtquote:Op maandag 15 december 2008 00:52 schreef Soury het volgende:
Ja LS.. beter !! Ik ga ook maar richting bed . Moet er vroeg uit omdat mijn auto in de bosjes staat .. Illegaal dus.
Parkeer dat ding dus morgen vroeg legaal. Godver de godver![]()
Op mijn sloffen de deur uit
Exactoquote:Op maandag 15 december 2008 00:42 schreef Soury het volgende:
Meest serieuse user .. Ikke WTF![]()
Maar bedankt
Had geen keus simpelquote:Op maandag 15 december 2008 00:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vraag maar niet hoe je auto in de bosjes terecht komt![]()
![]()
En swiet dreams voor strakkies
Oei ik heb het wel es bont gemaakt. Erg bont .quote:Op maandag 15 december 2008 00:59 schreef Coos het volgende:
Je kan natuurlijk niet met een kegel bij je tandarts komen en het gevaar zit er ook in als ik niet op tijd naar bed ga dat ik gewoon met m'n klus open op die stoel ga liggen en dat ie me na controle niet meer wakker krijgt.
O, je ben er nog.quote:Op maandag 15 december 2008 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oei ik heb het wel es bont gemaakt. Erg bont .Ik was volgens mij nog vet bezopen. Sjesus wat had ik een pijn
Met de weduwe.....quote:Op maandag 15 december 2008 01:06 schreef Soury het volgende:
Hummmmmm half uurtje voorbereiden op morgen
Bijlezenquote:Op maandag 15 december 2008 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rustige avond. Scheelt bijlezen.
Met een baksteen erin zeker?quote:Op maandag 15 december 2008 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet zo brutaal he? Anders sla ik je met mijn handtasje...
Nu nog even niet.quote:Op maandag 15 december 2008 06:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik heel goed, slaap lekker dan maar!
Mogguh muppet, ook een zwaar donkerbruin bammetje?quote:Op maandag 15 december 2008 06:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ook dat is zeer herkenbaar![]()
Mogge NMNS!
thee! En nee, ik eet nog even niet!quote:Op maandag 15 december 2008 06:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh muppet, ook een zwaar donkerbruin bammetje?![]()
Of gewoon een stuk ontbijtkoek bij de koffie
Vroeg op of laat wakker?quote:Op maandag 15 december 2008 06:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ook dat is zeer herkenbaar![]()
Mogge NMNS!
Ook geen beschuitje met aardbeien:?quote:Op maandag 15 december 2008 06:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
thee! En nee, ik eet nog even niet!
Nee hoor, 't zal bij mij wel volgende week toeslaan, als ik vrij ben. Vooralsnog heb ik een gang als een kogelquote:Op maandag 15 december 2008 07:51 schreef Kaat38 het volgende:
Begin nu langzamerhand te denken dat iedereen voor pampus ligt.![]()
Dan ga je rapper dan ik!quote:Op maandag 15 december 2008 08:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, 't zal bij mij wel volgende week toeslaan, als ik vrij ben. Vooralsnog heb ik een gang als een kogel
Thanksquote:Op maandag 15 december 2008 09:04 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen..
Manu nog in bed, en Lies ook al verkouden, beterschap alletwee
en de rest gaat bezig met de laatste week van dit jaar, en dan vakantie.....
nu eerst koffie.
Redelijk, gisteravond tot 1 uur geslapen en daarna om 5 uur weer naar bed gegaan en nog paar uur geslapen. Straks even een salade maken en dan kijken of ik het nu wel binnen kan houdenquote:Op maandag 15 december 2008 10:59 schreef Copycat het volgende:
Hoe gaat ie met je, Manu?
yepquote:Op maandag 15 december 2008 10:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks
Nog 5 dagen en dan ga je al weg toch?
Mooi zo.quote:Op maandag 15 december 2008 11:02 schreef Manu82 het volgende:
Redelijk, gisteravond tot 1 uur geslapen en daarna om 5 uur weer naar bed gegaan en nog paar uur geslapen. Straks even een salade maken en dan kijken of ik het nu wel binnen kan houdenIig geen koorts meer
Je doet er verstandig aan om eerst een kopje thee met een beschuitje te nemen Manu. Dat lijkt mij net iets rustiger voor je maag dan gelijk rauwkost. Of ehm, wat dacht je van een mok kippenbouillon.quote:Op maandag 15 december 2008 11:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Redelijk, gisteravond tot 1 uur geslapen en daarna om 5 uur weer naar bed gegaan en nog paar uur geslapen. Straks even een salade maken en dan kijken of ik het nu wel binnen kan houdenIig geen koorts meer
Geen idee, zag het vannacht ook, ze lijken wel bijna stil te liggenquote:Op maandag 15 december 2008 11:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi zo.Btw, DL bakt er helemaal niks van, wat zou er aan de hand zijn, enig idee? Op de site kan ik niks bijzonders vinden.
Bouillon al gehad, en zo'n ramp is het nu ook weer niet als het er weer uitkomt. Gewoon heel de tijd door eten vandaag en dan hoop ik dat het gedonder woensdag over isquote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet er verstandig aan om eerst een kopje thee met een beschuitje te nemen Manu. Dat lijkt mij net iets rustiger voor je maag dan gelijk rauwkost. Of ehm, wat dacht je van een mok kippenbouillon.
quote:Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
yep)
![]()
![]()
en jij even goed uitzieken, voordat je ook gaat...
Koorts is meestal in de ochtend wat lager of weg, kan in de namiddag terugkomen,quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je doet er verstandig aan om eerst een kopje thee met een beschuitje te nemen Manu. Dat lijkt mij net iets rustiger voor je maag dan gelijk rauwkost. Of ehm, wat dacht je van een mok kippenbouillon.
Haal een fles Coca Cola (de echte). Kleine slokjes nemen (een uur doen over een glas). Dat is een bewezen en probaat middel tegen overgeven bij griep......quote:Op maandag 15 december 2008 11:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bouillon al gehad, en zo'n ramp is het nu ook weer niet als het er weer uitkomt. Gewoon heel de tijd door eten vandaag en dan hoop ik dat het gedonder woensdag over is
Ik las in eerste instantie Dom Perignon en dacht: 'Dat is een decadent anti maagpijn bruismiddel!'.quote:Op maandag 15 december 2008 11:53 schreef hondjes het volgende:
Daarna thuisgekomen, verder gegaan met Domperidon ..tegen maagpijn, van kruidvat.
quote:Op maandag 15 december 2008 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie Dom Perignon en dacht: 'Dat is een decadent anti maagpijn bruismiddel!'.
[ afbeelding ]
Hitler Jugendmeister? Die Oostenrijkers ook, hè, leren het nooit af.quote:Op maandag 15 december 2008 12:01 schreef hondjes het volgende:
![]()
in Oostenrijk gaven ze ,in hotel zo een soort..Jugendmeister of zo..zo een kruidenbitter.,
wel, door hoeveelheid alcohol, kan je wel slapen, tenminste ik, want drink nooit.
maar helpen deed het niet.
Jij wilt ook altijd een buitenbeentje zijnquote:Op maandag 15 december 2008 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben niet verkouden, heb geen keelpijn en al helemaal geen griep.
Heb je mazzel maar komt vast nog wel je kant op deze winterquote:Op maandag 15 december 2008 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben niet verkouden, heb geen keelpijn en al helemaal geen griep.
Was van plan vandaag naar m'n ouders te gaan voor verjaardag, maar vind het niet echt verstandig om die kinderen ook nog griep te laten oplopenquote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef lies1958 het volgende:
Ben gelukkig vrij vandaag. Want om met zo een snotkop op mijn werk te zitten valt niet mee.
Ach bij mij ligt het ook aan mijzelf. Ik heb een hekel aan een jas dragen dus doe dat ook heel weinig. Dan vat je wel eens kou.quote:
Het zou weer eens een ander soort cadeautje zijn ...quote:Op maandag 15 december 2008 12:43 schreef Manu82 het volgende:
Was van plan vandaag naar m'n ouders te gaan voor verjaardag, maar vind het niet echt verstandig om die kinderen ook nog griep te laten oplopen
hebben de ouders wel een rustige kerstvakantie als ze op bed liggen hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 12:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was van plan vandaag naar m'n ouders te gaan voor verjaardag, maar vind het niet echt verstandig om die kinderen ook nog griep te laten oplopen
nouja, denk dat m'n zus dan iets minder blij zal zijnquote:Op maandag 15 december 2008 12:46 schreef lies1958 het volgende:
[..]
hebben de ouders wel een rustige kerstvakantie als ze op bed liggen hoor.
Waarom wil je ziek worden dan?quote:Op maandag 15 december 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
Manu, hoest eens mijn kant op.
Het zal wel druk zijn op het werk denk ikquote:
Geeft ie de euro niet weer? €quote:Op maandag 15 december 2008 14:18 schreef Manu82 het volgende:
Neem aan dat je of de ¤ of de $ bedoeld?
Nee, je krijgt een vraagteken in een wiebertje.quote:
Vaag, mijn eigen post geeft ie goed weer, maar in een quote is het idd een vierkantje of een ruitjequote:
Ik wil in mijn waterbedje liggen met de dekens over me heen. Gewoon omdat het dan mag en kan.quote:
Whehe, ik zie straks genoeg van de wereld/zonquote:
je weet niet wat je wenst, hier al een week niet fit, ene dag ziek op bed, andere dag denk ik dat ik het ergste wel gehad heb.quote:Op maandag 15 december 2008 14:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil in mijn waterbedje liggen met de dekens over me heen. Gewoon omdat het dan mag en kan.
Oh, dan kan ik Schervengericht ook uitlezen want dat lezen voor het slapen. dat is geen succes.
Dus kuch eens, je mag spetteren.
Join the clubquote:Op maandag 15 december 2008 14:47 schreef blomst het volgende:
[..]
je weet niet wat je wenst, hier al een week niet fit, ene dag ziek op bed, andere dag denk ik dat ik het ergste wel gehad heb.
Vandaag weer helemaal ziek
Waar gaat de reis naartoe Heidi, heb ik dat nou helemaal gemist?quote:Op maandag 15 december 2008 14:46 schreef HiDiHo het volgende:
Whehe, ik zie straks genoeg van de wereld/zon
*moet eigenlijk inpakken![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe Heidi, heb ik dat nou helemaal gemist?![]()
Nog een zieke, sterkte blommeke.
dat zal het zijn, vooral de kippensoep schijnt goed voor de griep te zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 14:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet wel waarom sommigen een beetje grieperig zijn.
Die hebben geen gezonde en overheerlijk kippen- groentensoep of snert in de vriezer![]()
Zijn die pakken van unox of ah dan niet gezond. Is toch eerst ook gewoon versgemaakt door een mijnheer of mevrouw.quote:Op maandag 15 december 2008 14:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die hebben geen gezonde en overheerlijk kippen- groentensoep of snert in de vriezer![]()
Of heb jij ze stieken wat gegeven?quote:Op maandag 15 december 2008 14:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker Gertquote:Op maandag 15 december 2008 14:58 schreef Gert het volgende:
Allemaal beterschap hier, en mocht dat onverhoopt niet lukken: RIP aan de nabestaanden.![]()
[ afbeelding ]
Oh kut, natuurlijk. Weet je al waar je naartoe gaat?quote:
Jejum ga echt bijna over mijn nek wel even waarschuwen van te vorenquote:Op maandag 15 december 2008 14:58 schreef Gert het volgende:
Allemaal beterschap hier, en mocht dat onverhoopt niet lukken: RIP aan de nabestaanden.![]()
[ afbeelding ]
Lelystadquote:Op maandag 15 december 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh kut, natuurlijk. Weet je al waar je naartoe gaat?
Kan niet, want dan waren ze niet ziekjes geweest.quote:Op maandag 15 december 2008 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of heb jij ze stieken wat gegeven?
Jij hebt zelf gewoon imuniteit opgebouwd voor je eigen soep, niet iedereen heeft datquote:Op maandag 15 december 2008 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan niet, want dan waren ze niet ziekjes geweest.
Nou ja, je hebt iig onderdak. Iets voor jezelf of bij vrienden?quote:
Ik vind het wel schattig.quote:Op maandag 15 december 2008 15:01 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jejum ga echt bijna over mijn nek wel even waarschuwen van te voren
Echt vreselijk kut om te lezen, daarom denk ik ook altijd maar; het kan altijd slechterquote:Op maandag 15 december 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
Ik kreeg vanochtend een telefoontje van een nicht. Haar zus, dus ook een nicht van mij, heeft longkanker. Overal uitzaaiingen, niks meer aan te doen. 55 jaar en een zoon van 17 jaar. Mij hoor je voorlopig niet klagen over griep.
Ik ben de hele dag al van slag.
Je hebt ook niets meegekregen héquote:Op maandag 15 december 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt iig onderdak. Iets voor jezelf of bij vrienden?
Zo is dat. Maar het is en blijft een kutziekte, zo mensonterend.quote:Op maandag 15 december 2008 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
Echt vreselijk kut om te lezen, daarom denk ik ook altijd maar; het kan altijd slechter![]()
Mijn Pa en Ma hebben ook hartklachten en kanker gehad, dan ga je andere dingen waarderen![]()
Sterkte
Hee: zolang ze er ansichtkaarten van maken, kan het nooit zó erg zijn.quote:
Ik lees het meeste wel terug maar er ontgaat me soms het een en ander blijkbaar, sorry.quote:Op maandag 15 december 2008 15:12 schreef HiDiHo het volgende:
Je hebt ook niets meegekregen hé![]()
Het is nog maar de vraag of ik daar onderdak heb, en zo ja heb ik daar toch geen leven
dat zijn minder leuke berichten.quote:Op maandag 15 december 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
Ik kreeg vanochtend een telefoontje van een nicht. Haar zus, dus ook een nicht van mij, heeft longkanker. Overal uitzaaiingen, niks meer aan te doen. 55 jaar en een zoon van 17 jaar. Mij hoor je voorlopig niet klagen over griep.
Ik ben de hele dag al van slag.
Heidi zegt: grillquote:Op maandag 15 december 2008 15:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wholy shit!!!!
Ben kippendrumsticks aan het braden in eigengemaakte marinade. Die is nogal explosief. Ik draaide de boutjes om em en plofte iets. Allemaal hete vet in mijn gezicht.
Gelukkig is je oogspier de snelste van je lichaam en had die op tijd dicht. En ik loop er ongeschoren bij, dus gelukkig ook amper iets op de huid gekregen.
Ik heb er ook een spatgeval overheen, alleen als je de sticks moet omdraaien, moet ie er ff vanaf he? Anders is het zo moeilijk draaien.quote:Op maandag 15 december 2008 15:24 schreef lies1958 het volgende:
LS daar zijn spatschermen voor om te gebruiken. Je hebt geluk gehad. Trouwens ik zit nu aan de kippenbouillon. Helpt dat ook tegen griep?
no commentquote:Op maandag 15 december 2008 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee: zolang ze er ansichtkaarten van maken, kan het nooit zó erg zijn.
[ afbeelding ]
Horst Tappert dood? Mijn jeugd, wat doe je?quote:Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef Gert het volgende:
Ik krijg net een sms dat Derrick is overleden.
Zie het nog niet in de kranten staan, maar: RIP aan Herr Tampert.
Harry, hol mal den Wagen.
[ afbeelding ]
Is het erg dat ik daar dan weer minder wakker van ligquote:Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef Gert het volgende:
Ik krijg net een sms dat Derrick is overleden.
Zie het nog niet in de kranten staan, maar: RIP aan Herr Tampert.
Harry, hol mal den Wagen.
[ afbeelding ]
Er stond eerst een ansichtkaart!quote:
Die Welt trauert und ich, ich trauer mit! So etwas darf doch nicht war sein?quote:Die Welt trauert um „Derrick“ Schauspieler Horst Tappert (†85) ist tot
Er war das Gesicht der erfolgreichsten deutschen Krimi-Serie aller Zeiten, in der Rolle des Oberinspektors Stephan Derrick wurde er einem Millionenpublikum bekannt.
Jetzt ist Horst Tappert tot. Der Schauspieler starb nach BILD-Informationen am vergangenen Samstag im Alter von 85 Jahren in München-Planegg.
Die TV-Welt trauert um einen ihrer ganz großen Stars.
25 Jahre lang, von 1973 bis 1998, spielte Tappert in der Krimi-Serie „Derrick“, an seiner Seite: Fritz Wepper in der Rolle seines Assistenten Harry Klein.
„Harry, hol schon mal den Wagen" – ein Satz, der sich in die Köpfe der TV-Zuschauer gebrannt hat und schnell zum geflügelten Wort wurde.
Neben zahlreicher TV-Rollen spielte der gelernte Im-und Export-Kaufmann in über 30 Kinoproduktionen mit, wurde 1979 mit dem Bambi ausgezeichnet.
2003 zog sich der Schauspieler ins Privatleben zurück, seit 1957 war er mit der gebürtigen Hamburgerin Ursula verheiratet.
Horst Tappert – mit seinem Tode verliert die deutsche TV-Welt einen ihrer größten Charakterköpfe, nicht nur in seiner Rolle als Stephan Derrick wird er unvergessen bleiben.
Ik kan mij nog herinneren dat je mij vergeleek met Derrickquote:Op maandag 15 december 2008 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Er stond eerst een ansichtkaart!
Nu een wause smiley.
En inderdaad Cc, der Horst ist nicht mehr da. Het staat al wél in de Bildzeitung zie ik.
Maar hij was 85, dus een doorstart van Derrick zat er toch al niet meer in.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
Het overlijden van Horst staat wel op nu.nl. Nou, dat worden weer veel herhalingen van Derrick.
Dat dus, maar breng dat mensen maar eens aan hun verstandquote:Op maandag 15 december 2008 15:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat je mij vergeleek met Derrick![]()
en verkoudheid en griep loop je niet op door kou maar door een virus![]()
Dokter LekkerSimpel heeft gelijk. Kippensoep verhoogd je weerstand.
Och.. op die stropdas na dan.quote:Op maandag 15 december 2008 15:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat je mij vergeleek met Derrick![]()
Geen gaatjesquote:Op maandag 15 december 2008 15:54 schreef hondjes het volgende:
hoe was het bij de tandarts ..COOS
goed idee, even in Reus eten..leuke stad, niemand kent het.quote:Op maandag 15 december 2008 15:58 schreef Coos het volgende:
Wanneer ga je weg Hondjes?
Je moet echt eens in Reus gaan eten bij restaurant Bella Italia.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben hun best gedaan bij de tandarts...
[ afbeelding ]
Zeg dat wel, komt toch niet op een centimeter aan.quote:Op maandag 15 december 2008 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
Heb ik weer, wordt ik gewoon uitgescholden door een vuilnisman, omdat ik mijn bak niet 30 cm uit elkaar heb staan aan de weg. Teringlijer
Lief inderdaad, dat ze even wilde poseren zodat wij ook kunnen meegenieten.quote:Op maandag 15 december 2008 16:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een lekker ding loopt er nu rond daar
Lelystad....., ik ken mensen die er nooit meer vandaan willen. Het zou niet mijn favo woonplaats zijn, maar Lelystad is de afgelopen vijftien jaar wel opgeknapt en het is er wat beter toeven geworden.quote:
en dan slapen..ben je weer een paar uur verder,quote:Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef Manu82 het volgende:
Denk dat het vanavond Bouillon met een Jagermeister er achteraan wordt
quote:Op maandag 15 december 2008 17:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
en dan slapen..ben je weer een paar uur verder,
yup, dead negroes and retardsquote:Op maandag 15 december 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lelystad....., ik ken mensen die er nooit meer vandaan willen.
quote:Op maandag 15 december 2008 17:45 schreef willem-jozef het volgende:
ik eet dioxine-zalm met (kort) gebakken prei; tomaat; viel garlick; rode peper enneh, dan d'r bijhij een paar gechopte zwarte olijven; kappers;creme fraiche gewikkeld in beeldig pakketje bladerdeeg en dan in de ovuh. in combi met fijngemalen wortels en een ons peterselie und viel zitron met een droge weisswein an die seite. (gerecht van die ene ex![]()
)
hooi bro! het wordt een latertje, eerst nog ff rondje hardlopen, douchie pakkuh en honingmaskertje en dan komt gert om een uur of half negen, dus denk een uurtje of 9 hier voor jou. gedraag je je welquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 17:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi bro! het wordt een latertje, eerst nog ff rondje hardlopen, douchie pakkuh en honingmaskertje en dan komt gert om een uur of half negen, dus denk een uurtje of 9 hier voor jou. gedraag je je weltot straks
Jammer van dat nieuwe album.quote:Op maandag 15 december 2008 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uitgaanstip voor WJ en APK:
AC/DC in juni naar Amsterdam
AMSTERDAM - De rockformatie AC/DC geeft op 23 juni een concert in de Amsterdam ArenA. Dit optreden is een onderdeel van de Black Ice Tour, maakte organisator Mojo maandag bekend.
De kaartverkoop voor het concert van de Australische groep start vrijdag.
Het laatste Nederlandse optreden van AC/DC dateert uit 2000. Op 13 maart volgend jaar geeft de band ook al een show in Ahoy.
Inleveren die CDquote:Op maandag 15 december 2008 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik héb die cd.
Ik dacht nog een kans te maken toen ie snorloos wasquote:Op maandag 15 december 2008 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Puike plaat trouwens.
Al staat Freddy snorloos op de covert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |