SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach valt best mee.......
hoe gaat ie bij jou.........?
is die vuige blonde nog langs geweest
Welke musical was hetquote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nou ja, eigenlijk nee. Ik ben bij haar langs geweest. Ik had een aanbieding van een leverancier voor een musical en zou haar meenemen. Op de valreep kreeg ik gistermiddag laat te horen dat wij cadeautjes van leveranciers boven de ¤ 50,- niet mogen aannemen. Nu wist ik dat wel, maar ik dacht dat zo'n kaartje een euri of 25 was maar het schijnt nogal wat meer te zijn.
Anyway, als troost voor d'r PMS week en mij aangedaan leed mocht ik van haar een Bistro naar keuze aanwijzen. We hebben dus heerlijk gegeten(en gedronken
)
PS. Dit is 'm, de mijne kan dicht
Je had niet gewoon kunnen gaan, stiekem enzo?quote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nou ja, eigenlijk nee. Ik ben bij haar langs geweest. Ik had een aanbieding van een leverancier voor een musical en zou haar meenemen. Op de valreep kreeg ik gistermiddag laat te horen dat wij cadeautjes van leveranciers boven de ¤ 50,- niet mogen aannemen. Nu wist ik dat wel, maar ik dacht dat zo'n kaartje een euri of 25 was maar het schijnt nogal wat meer te zijn.
Anyway, als troost voor d'r PMS week en mij aangedaan leed mocht ik van haar een Bistro naar keuze aanwijzen. We hebben dus heerlijk gegeten(en gedronken
)
PS. Dit is 'm, de mijne kan dicht
Echt waarquote:
Nah Tarzan ofzoquote:
Had gekund, maar ik ga geen heibel maken voor zoiets (mocht het toch uitkomen)quote:Op zondag 14 december 2008 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had niet gewoon kunnen gaan, stiekem enzo?
Ja.....quote:
Verwarme terrasjes zijn top!quote:Op zondag 14 december 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja.....![]()
Nou ja, de weg er naar toe is leuk, het naborrelen was vast aangenaam geweest, de weg terug is leuk....maar het alternatief was gisteren aangenaam, de Hollandse biefstuk was fantastisch klaar gemaakt![]()
Goeie Bistro en buiten een rookgelegenheid onder terraswarmers waar je zonder jas kon zitten met zweet op je voorhoofd.
Ik ben sinds de rookverbod niet meer in een kroeg geweest. Al was dat al mimimaal maar toch !!quote:Op zondag 14 december 2008 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verwarme terrasjes zijn top!![]()
In de winter dan
Dacht dat je gestopt was. Ik had daar plannen toe met steun in gedachten van een medefokkert, maar die was toen ineens wegquote:Op zondag 14 december 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja.....![]()
Nou ja, de weg er naar toe is leuk, het naborrelen was vast aangenaam geweest, de weg terug is leuk....maar het alternatief was gisteren aangenaam, de Hollandse biefstuk was fantastisch klaar gemaakt![]()
Goeie Bistro en buiten een rookgelegenheid onder terraswarmers waar je zonder jas kon zitten met zweet op je voorhoofd.
volgens mij gaan straks al die café's en kroegen failliet........ daar komt geen hond meerquote:Op zondag 14 december 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben sinds de rookverbod niet meer in een kroeg geweest. Al was dat al mimimaal maar toch !!
In Parijs zaten we gewoon op het terras, heerlijk, de hele avond roken!quote:Op zondag 14 december 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben sinds de rookverbod niet meer in een kroeg geweest. Al was dat al mimimaal maar toch !!
Ik was gestopt idd. Maar ook te vroeg gestopt met die medicijnen, daarna iemand in mijn huis die zat te paffen en daarna ging ik weer nat. Volgende poging (binnenkort). Ik zit nog te twijfelen over die medicijnen (wel of niet meer nemen), ze zijn erg goed, maar hebben vervelende bijwerkingen in het beginquote:Op zondag 14 december 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dacht dat je gestopt was. Ik had daar plannen toe met steun in gedachten van een medefokkert, maar die was toen ineens weg![]()
En ik vind het roken nog steeds lekker![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga vanavond eens vroeg mijn mandje in........ heeft er toch wel ingehakt gisteren al die drukte.....
ik ben tenslotte ook geen 18 meer
![]()
ik ben écht harstikke moeik zit hier half te slapen ......
sorry jongens.......... TRUSTE ALLEMAAL SLAAP LEKKER
![]()
![]()
![]()
enne.........Muis....... vergeet het lijstje niet in te vullen .........
Hier (zoals inmiddels op zoveel plaatsen) is in ongeveer 80 procent van de kroegen roken weer toegestaan. Je betaald bij sommige kroegen 2 euro voor de bonnenpot (bij binnenkomst en als roker), en dan mag zoveel roken als je wil.quote:Op zondag 14 december 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga vanavond eens vroeg mijn mandje in........ heeft er toch wel ingehakt gisteren al die drukte.....
ik ben tenslotte ook geen 18 meer
![]()
ik ben écht harstikke moeik zit hier half te slapen ......
sorry jongens.......... TRUSTE ALLEMAAL SLAAP LEKKER
![]()
![]()
![]()
enne.........Muis....... vergeet het lijstje niet in te vullen .........
Dat is beter, ik zou er ook wel wat extra voor betalen, als ik dan mag roken bij mijn drankje!quote:Op zondag 14 december 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier (zoals inmiddels op zoveel plaatsen) is in ongeveer 80 procent van de kroegen roken weer toegestaan. Je betaald bij sommige kroegen 2 euro voor de bonnenpot (bij binnenkomst en als roker), en dan mag zoveel roken als je wil.
De overwegingen om ermee te kappen worden hier van financiële aard. Pakje van 22 voor ¤5.00quote:Op zondag 14 december 2008 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was gestopt idd. Maar ook te vroeg gestopt met die medicijnen, daarna iemand in mijn huis die zat te paffen en daarna ging ik weer nat. Volgende poging (binnenkort). Ik zit nog te twijfelen over die medicijnen (wel of niet meer nemen), ze zijn erg goed, maar hebben vervelende bijwerkingen in het begin
Ik heb er echt wat voor over .. Ga dus niet zitten te bieren zonder sigaret ... Heb al een website met tenten waar het magquote:Op zondag 14 december 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier (zoals inmiddels op zoveel plaatsen) is in ongeveer 80 procent van de kroegen roken weer toegestaan. Je betaald bij sommige kroegen 2 euro voor de bonnenpot (bij binnenkomst en als roker), en dan mag zoveel roken als je wil.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er echt wat voor over .. Ga dus niet zitten te bieren zonder sigaret ... Heb al een website met tenten waar het maghttp://www.hiermaghetwel.nl/
Niets misdaan, viel me alleen op dat je erg bezig was met de kwestie Huub.quote:Op zondag 14 december 2008 22:44 schreef lies1958 het volgende:
waarom moet in in de op staan welke reden wat heb ik misdaan
Wat bedoel je Liesquote:Op zondag 14 december 2008 22:44 schreef lies1958 het volgende:
heb je die ook voor Frankrijk...quote:Op zondag 14 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er echt wat voor over .. Ga dus niet zitten te bieren zonder sigaret ... Heb al een website met tenten waar het maghttp://www.hiermaghetwel.nl/
Oh dacht omdat ik gelijk met jou het bericht had geplaatst vandaar. Oke beschouw het dan maar als een eer. En inderdaad heb me daar vanavond lekker mee bezig gehouden. Had even niets anders te doen en geen recht op de afstandbediening vandaag dus lekker achter laptop bezig met de fantastische berichtgeving van de telegraaf die later dus niet helemaal juist is.quote:Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niets misdaan, viel me alleen op dat je erg bezig was met de kwestie Huub.
Je kan een naamtopic het beste als een eer beschouwen.
Je bent de moeite waard ofzoquote:Op zondag 14 december 2008 22:44 schreef lies1958 het volgende:
Lies en liesje zijn niet dezelfde Peterquote:Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niets misdaan, viel me alleen op dat je erg bezig was met de kwestie Huub.
Je kan een naamtopic het beste als een eer beschouwen.
Nee klopt maar is niet erg hoor als je in de war raakt van de namen.quote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lies en liesje zijn niet dezelfde Peter
http://pasdeproblem.icipeukie.frquote:Op zondag 14 december 2008 22:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb je die ook voor Frankrijk...![]()
zie het alweer voor me...rijden ,
eten en dan in de vrieskou roken.
dan doodmoe in hotel aankomen,,hangt er weer zo een klereding in de kamer
sta je stiekem uit het raam te roken...
Als dat echt zo`n punt is plaats ik wel een TR.quote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat hier over Lies, dat is duidelijk toch?quote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen punt hoor. Liesje is een leuk mens volgens mij dus niet erg om daar mee te worden verwisseld.quote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat echt zo`n punt is plaats ik wel een TR.
Nieuw account aanmaken en de oude laten vervallen. Wel even melden dan wie je WAS, dan weten we allemaal wie we voor ons hebben.quote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee klopt maar is niet erg hoor als je in de war raakt van de namen.
Zou eigenlijk mijn nickname moeten veranderen alleen weet niet hoe dat moet.
Nee joh!quote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee klopt maar is niet erg hoor als je in de war raakt van de namen.
Zou eigenlijk mijn nickname moeten veranderen alleen weet niet hoe dat moet.
Frankrijk gewoon roken joh !! Die gasten zijn niet zo moeilijkquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De overwegingen om ermee te kappen worden hier van financiële aard. Pakje van 22 voor ¤5.00
Ik heb er nu al een TR tegenaan gegooid.quote:Op zondag 14 december 2008 22:53 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen punt hoor. Liesje is een leuk mens volgens mij dus niet erg om daar mee te worden verwisseld.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb er nu al een TR tegenaan gegooid.
En ik had er nog wel speciaal een jaartal achter gezet om verwarring te voorkomen.
Ik vraag me af wat een TR is?quote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb er nu al een TR tegenaan gegooid.
En ik had er nog wel speciaal een jaartal achter gezet om verwarring te voorkomen.
Ik vind er ook geen ruk aan als je niet een peuk kunt opsteken. Begrijp er ook helemaal niets van. Laat die kroegbazen het zelf uitmaken, 't is hun toko.quote:Op zondag 14 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een speciaal knopje waarmee je mensen kan verklikken als ze zich misdragen.quote:
Trrrrrrrrrrrrrrrr is een ladie's ding ... Krijg je remlof in je uh nekquote:
Ohwja, daar las ik laatst iets over, dan komt er een mod toch?quote:Op zondag 14 december 2008 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is een speciaal knopje waarmee je mensen kan verklikken als ze zich misdragen.
Het is dat driehoekje bovenaan.
Ja die zitten met broek open te wachtenquote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja, daar las ik laatst iets over, dan komt er een mod toch?
Ja, of MarkvanRinsum met:quote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja, daar las ik laatst iets over, dan komt er een mod toch?
Brandx ook?quote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zitten met broek open te wachten
Loopt dat sneller door de topics heenquote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zitten met broek open te wachten
Jemig wat een groot biertje!quote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, of MarkvanRinsum met:![]()
[ afbeelding ]
Nee sommige stoten zich pijnlijk heen met dat derde beenquote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loopt dat sneller door de topics heen
quote:Op zondag 14 december 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zit LS toch, hij zal toch niet in z'n pan met soep gevallen zijn.....en verdronken?
Ik ram wel even op die TR knop, wilt er nog iemand anders iets drinken?quote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ram wel even op die TR knop, wilt er nog iemand anders iets drinken?
Neuh doe ze de groetenquote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af van wie Van Rinsum mij geen biertje meer mocht bezorgen.quote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Bavaria. per favore.quote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:
Dus 2 bier en de groeten van Soury?quote:
Cola!quote:Op zondag 14 december 2008 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus 2 bier en de groeten van Soury?
Mag Mark geen drank meer verstrekken in de SC?quote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af van wie Van Rinsum mij geen biertje meer mocht bezorgen.
Er bestaat een uitdrukking: dikke lul, drie bier . Doe mij die maar dan, en toch een kusje voor Souryquote:Op zondag 14 december 2008 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus 2 bier en de groeten van Soury?
Slaap lekker Hondjes!quote:Op zondag 14 december 2008 23:12 schreef hondjes het volgende:
ga zo mijn bed in..fok is zo lekker langzaam, wordt er kriebelig van.
Ik begreep die ban van Mark helemaal nietquote:Op zondag 14 december 2008 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag Mark geen drank meer verstrekken in de SC?
Mocht hij hier wel hoor. Gert en Noekje hadden er geen problemen mee, alleen Soury hikte regelmatig tegen die hoeveelheid drank aan.....quote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af van wie Van Rinsum mij geen biertje meer mocht bezorgen.
Heeft ie een ban danquote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begreep die ban van Mark helemaal niet
quote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgen met vette letters op pagina één van de Telegraaf:
Zutphenaar komt om in pan soep.
Met pollepel in de ene hand en zware shag in de andere hoorde Zutphenaar LS gekreun in de slaapkamer van belendend pand.
In z'n haast om een helpend handje hulp te bieden struikelde dhr. LS over een loslopende (t)egel en viel voorover in z'n vers gemaakte wintervoorraad groentesoep. De hond van betreffend figuur sloeg alarm maar het mocht niet meer baten. Het leven was inmiddels uit LS gevloeid.
Tot aan de tewaterbestelling hebben zestien buurvrouwen in gezamenlijkheid besloten een dag- en nachtwake te houden voor LS, die regelmatig betrapt getapt was in de diverse slaapkamers in wijk alwaar hij hand en spandiensten verrichte.
Ik weet het ook niet, maar ik neem aan de mods welquote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begreep die ban van Mark helemaal niet
Ja ik vond het irritant echtquote:Op zondag 14 december 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mocht hij hier wel hoor. Gert en Noekje hadden er geen problemen mee, alleen Soury hikte regelmatig tegen die hoeveelheid drank aan.....
quote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgen met vette letters op pagina één van de Telegraaf:
Zutphenaar komt om in pan soep.
Met pollepel in de ene hand en zware shag in de andere hoorde Zutphenaar LS gekreun in de slaapkamer van belendend pand.
In z'n haast om een helpend handje hulp te bieden struikelde dhr. LS over een loslopende (t)egel en viel voorover in z'n vers gemaakte wintervoorraad groentesoep. De hond van betreffend figuur sloeg alarm maar het mocht niet meer baten. Het leven was inmiddels uit LS gevloeid.
Tot aan de tewaterbestelling hebben zestien buurvrouwen in gezamenlijkheid besloten een dag- en nachtwake te houden voor LS, die regelmatig betrapt getapt was in de diverse slaapkamers in wijk alwaar hij hand en spandiensten verrichte.
Mmwahh viel wel mee toch .. Heb iig niet het knopje ingedrukt en het lang aangekekenquote:Op zondag 14 december 2008 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig liet je dat redelijk genuanceerd merken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |