Ja, of MarkvanRinsum met:quote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja, daar las ik laatst iets over, dan komt er een mod toch?
Brandx ook?quote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zitten met broek open te wachten
Loopt dat sneller door de topics heenquote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zitten met broek open te wachten
Jemig wat een groot biertje!quote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, of MarkvanRinsum met:![]()
[ afbeelding ]
Nee sommige stoten zich pijnlijk heen met dat derde beenquote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loopt dat sneller door de topics heen
quote:Op zondag 14 december 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zit LS toch, hij zal toch niet in z'n pan met soep gevallen zijn.....en verdronken?
Ik ram wel even op die TR knop, wilt er nog iemand anders iets drinken?quote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ram wel even op die TR knop, wilt er nog iemand anders iets drinken?
Neuh doe ze de groetenquote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af van wie Van Rinsum mij geen biertje meer mocht bezorgen.quote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Bavaria. per favore.quote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |