Cola!quote:Op zondag 14 december 2008 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus 2 bier en de groeten van Soury?
Mag Mark geen drank meer verstrekken in de SC?quote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af van wie Van Rinsum mij geen biertje meer mocht bezorgen.
Er bestaat een uitdrukking: dikke lul, drie bier . Doe mij die maar dan, en toch een kusje voor Souryquote:Op zondag 14 december 2008 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus 2 bier en de groeten van Soury?
Slaap lekker Hondjes!quote:Op zondag 14 december 2008 23:12 schreef hondjes het volgende:
ga zo mijn bed in..fok is zo lekker langzaam, wordt er kriebelig van.
Ik begreep die ban van Mark helemaal nietquote:Op zondag 14 december 2008 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag Mark geen drank meer verstrekken in de SC?
Mocht hij hier wel hoor. Gert en Noekje hadden er geen problemen mee, alleen Soury hikte regelmatig tegen die hoeveelheid drank aan.....quote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af van wie Van Rinsum mij geen biertje meer mocht bezorgen.
Heeft ie een ban danquote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begreep die ban van Mark helemaal niet
quote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgen met vette letters op pagina één van de Telegraaf:
Zutphenaar komt om in pan soep.
Met pollepel in de ene hand en zware shag in de andere hoorde Zutphenaar LS gekreun in de slaapkamer van belendend pand.
In z'n haast om een helpend handje hulp te bieden struikelde dhr. LS over een loslopende (t)egel en viel voorover in z'n vers gemaakte wintervoorraad groentesoep. De hond van betreffend figuur sloeg alarm maar het mocht niet meer baten. Het leven was inmiddels uit LS gevloeid.
Tot aan de tewaterbestelling hebben zestien buurvrouwen in gezamenlijkheid besloten een dag- en nachtwake te houden voor LS, die regelmatig betrapt getapt was in de diverse slaapkamers in wijk alwaar hij hand en spandiensten verrichte.
Ik weet het ook niet, maar ik neem aan de mods welquote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begreep die ban van Mark helemaal niet
Ja ik vond het irritant echtquote:Op zondag 14 december 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mocht hij hier wel hoor. Gert en Noekje hadden er geen problemen mee, alleen Soury hikte regelmatig tegen die hoeveelheid drank aan.....
quote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgen met vette letters op pagina één van de Telegraaf:
Zutphenaar komt om in pan soep.
Met pollepel in de ene hand en zware shag in de andere hoorde Zutphenaar LS gekreun in de slaapkamer van belendend pand.
In z'n haast om een helpend handje hulp te bieden struikelde dhr. LS over een loslopende (t)egel en viel voorover in z'n vers gemaakte wintervoorraad groentesoep. De hond van betreffend figuur sloeg alarm maar het mocht niet meer baten. Het leven was inmiddels uit LS gevloeid.
Tot aan de tewaterbestelling hebben zestien buurvrouwen in gezamenlijkheid besloten een dag- en nachtwake te houden voor LS, die regelmatig betrapt getapt was in de diverse slaapkamers in wijk alwaar hij hand en spandiensten verrichte.
Mmwahh viel wel mee toch .. Heb iig niet het knopje ingedrukt en het lang aangekekenquote:Op zondag 14 december 2008 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig liet je dat redelijk genuanceerd merken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |