en dan slapen..ben je weer een paar uur verder,quote:Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef Manu82 het volgende:
Denk dat het vanavond Bouillon met een Jagermeister er achteraan wordt
quote:Op maandag 15 december 2008 17:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
en dan slapen..ben je weer een paar uur verder,
yup, dead negroes and retardsquote:Op maandag 15 december 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lelystad....., ik ken mensen die er nooit meer vandaan willen.
quote:Op maandag 15 december 2008 17:45 schreef willem-jozef het volgende:
ik eet dioxine-zalm met (kort) gebakken prei; tomaat; viel garlick; rode peper enneh, dan d'r bijhij een paar gechopte zwarte olijven; kappers;creme fraiche gewikkeld in beeldig pakketje bladerdeeg en dan in de ovuh. in combi met fijngemalen wortels en een ons peterselie und viel zitron met een droge weisswein an die seite. (gerecht van die ene ex![]()
)
hooi bro! het wordt een latertje, eerst nog ff rondje hardlopen, douchie pakkuh en honingmaskertje en dan komt gert om een uur of half negen, dus denk een uurtje of 9 hier voor jou. gedraag je je welquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 17:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi bro! het wordt een latertje, eerst nog ff rondje hardlopen, douchie pakkuh en honingmaskertje en dan komt gert om een uur of half negen, dus denk een uurtje of 9 hier voor jou. gedraag je je weltot straks
Jammer van dat nieuwe album.quote:Op maandag 15 december 2008 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uitgaanstip voor WJ en APK:
AC/DC in juni naar Amsterdam
AMSTERDAM - De rockformatie AC/DC geeft op 23 juni een concert in de Amsterdam ArenA. Dit optreden is een onderdeel van de Black Ice Tour, maakte organisator Mojo maandag bekend.
De kaartverkoop voor het concert van de Australische groep start vrijdag.
Het laatste Nederlandse optreden van AC/DC dateert uit 2000. Op 13 maart volgend jaar geeft de band ook al een show in Ahoy.
Inleveren die CDquote:Op maandag 15 december 2008 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik héb die cd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |