Ik heb er ook een spatgeval overheen, alleen als je de sticks moet omdraaien, moet ie er ff vanaf he? Anders is het zo moeilijk draaien.quote:Op maandag 15 december 2008 15:24 schreef lies1958 het volgende:
LS daar zijn spatschermen voor om te gebruiken. Je hebt geluk gehad. Trouwens ik zit nu aan de kippenbouillon. Helpt dat ook tegen griep?
no commentquote:Op maandag 15 december 2008 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee: zolang ze er ansichtkaarten van maken, kan het nooit zó erg zijn.
[ afbeelding ]
Horst Tappert dood? Mijn jeugd, wat doe je?quote:Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef Gert het volgende:
Ik krijg net een sms dat Derrick is overleden.
Zie het nog niet in de kranten staan, maar: RIP aan Herr Tampert.
Harry, hol mal den Wagen.
[ afbeelding ]
Is het erg dat ik daar dan weer minder wakker van ligquote:Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef Gert het volgende:
Ik krijg net een sms dat Derrick is overleden.
Zie het nog niet in de kranten staan, maar: RIP aan Herr Tampert.
Harry, hol mal den Wagen.
[ afbeelding ]
Er stond eerst een ansichtkaart!quote:
Die Welt trauert und ich, ich trauer mit! So etwas darf doch nicht war sein?quote:Die Welt trauert um „Derrick“ Schauspieler Horst Tappert (†85) ist tot
Er war das Gesicht der erfolgreichsten deutschen Krimi-Serie aller Zeiten, in der Rolle des Oberinspektors Stephan Derrick wurde er einem Millionenpublikum bekannt.
Jetzt ist Horst Tappert tot. Der Schauspieler starb nach BILD-Informationen am vergangenen Samstag im Alter von 85 Jahren in München-Planegg.
Die TV-Welt trauert um einen ihrer ganz großen Stars.
25 Jahre lang, von 1973 bis 1998, spielte Tappert in der Krimi-Serie „Derrick“, an seiner Seite: Fritz Wepper in der Rolle seines Assistenten Harry Klein.
„Harry, hol schon mal den Wagen" – ein Satz, der sich in die Köpfe der TV-Zuschauer gebrannt hat und schnell zum geflügelten Wort wurde.
Neben zahlreicher TV-Rollen spielte der gelernte Im-und Export-Kaufmann in über 30 Kinoproduktionen mit, wurde 1979 mit dem Bambi ausgezeichnet.
2003 zog sich der Schauspieler ins Privatleben zurück, seit 1957 war er mit der gebürtigen Hamburgerin Ursula verheiratet.
Horst Tappert – mit seinem Tode verliert die deutsche TV-Welt einen ihrer größten Charakterköpfe, nicht nur in seiner Rolle als Stephan Derrick wird er unvergessen bleiben.
Ik kan mij nog herinneren dat je mij vergeleek met Derrickquote:Op maandag 15 december 2008 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Er stond eerst een ansichtkaart!
Nu een wause smiley.
En inderdaad Cc, der Horst ist nicht mehr da. Het staat al wél in de Bildzeitung zie ik.
Maar hij was 85, dus een doorstart van Derrick zat er toch al niet meer in.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
Het overlijden van Horst staat wel op nu.nl. Nou, dat worden weer veel herhalingen van Derrick.
Dat dus, maar breng dat mensen maar eens aan hun verstandquote:Op maandag 15 december 2008 15:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat je mij vergeleek met Derrick![]()
en verkoudheid en griep loop je niet op door kou maar door een virus![]()
Dokter LekkerSimpel heeft gelijk. Kippensoep verhoogd je weerstand.
Och.. op die stropdas na dan.quote:Op maandag 15 december 2008 15:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat je mij vergeleek met Derrick![]()
Geen gaatjesquote:Op maandag 15 december 2008 15:54 schreef hondjes het volgende:
hoe was het bij de tandarts ..COOS
goed idee, even in Reus eten..leuke stad, niemand kent het.quote:Op maandag 15 december 2008 15:58 schreef Coos het volgende:
Wanneer ga je weg Hondjes?
Je moet echt eens in Reus gaan eten bij restaurant Bella Italia.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben hun best gedaan bij de tandarts...
[ afbeelding ]
Zeg dat wel, komt toch niet op een centimeter aan.quote:Op maandag 15 december 2008 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
Heb ik weer, wordt ik gewoon uitgescholden door een vuilnisman, omdat ik mijn bak niet 30 cm uit elkaar heb staan aan de weg. Teringlijer
Lief inderdaad, dat ze even wilde poseren zodat wij ook kunnen meegenieten.quote:Op maandag 15 december 2008 16:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een lekker ding loopt er nu rond daar
Lelystad....., ik ken mensen die er nooit meer vandaan willen. Het zou niet mijn favo woonplaats zijn, maar Lelystad is de afgelopen vijftien jaar wel opgeknapt en het is er wat beter toeven geworden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |