Volgens mij heeft hij geen ban hoor, hij kwam laatst nog even buigen!quote:Op zondag 14 december 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nu weet ik het niet , maar dat was eens
Als de soep maar lekker is. Snert nu hèquote:Op zondag 14 december 2008 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben heul niet verdronken in de soep...
Ik was gewoon ff een spelletje aan het spelen op internet.
Hij heeft ook geen ban. Maar ik vind hem leuker als ie meedoet ipv die kut smile's en drankjes Zeg es wat ofzo.quote:Op zondag 14 december 2008 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen ban hoor, hij kwam laatst nog even buigen!
Ja, ik ken hem alleen op die manier!quote:Op zondag 14 december 2008 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen ban. Maar ik vind hem leuker als ie meedoet ipv die kut smile's en drankjes Zeg es wat ofzo.
Soms zegt ie wat .. Maar ja kan ook een gebrek zijn en zit ik foutquote:Op zondag 14 december 2008 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik ken hem alleen op die manier!
Latersquote:Op zondag 14 december 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lavoro domani mattina.![]()
Buenas noches e buona notte
Caio
Tja, ik weet het ook niet!quote:Op zondag 14 december 2008 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms zegt ie wat .. Maar ja kan ook een gebrek zijn en zit ik fout
quote:Op zondag 14 december 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lavoro domani mattina.![]()
Buenas noches e buona notte
Ciao
Hij is alweer opgestaanquote:
quote:
Slaap lekker Souryquote:
Ik vraag maar niet hoe je auto in de bosjes terecht komtquote:Op maandag 15 december 2008 00:52 schreef Soury het volgende:
Ja LS.. beter !! Ik ga ook maar richting bed . Moet er vroeg uit omdat mijn auto in de bosjes staat .. Illegaal dus.
Parkeer dat ding dus morgen vroeg legaal. Godver de godver![]()
Op mijn sloffen de deur uit
Exactoquote:Op maandag 15 december 2008 00:42 schreef Soury het volgende:
Meest serieuse user .. Ikke WTF![]()
Maar bedankt
Had geen keus simpelquote:Op maandag 15 december 2008 00:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vraag maar niet hoe je auto in de bosjes terecht komt![]()
![]()
En swiet dreams voor strakkies
Oei ik heb het wel es bont gemaakt. Erg bont .quote:Op maandag 15 december 2008 00:59 schreef Coos het volgende:
Je kan natuurlijk niet met een kegel bij je tandarts komen en het gevaar zit er ook in als ik niet op tijd naar bed ga dat ik gewoon met m'n klus open op die stoel ga liggen en dat ie me na controle niet meer wakker krijgt.
O, je ben er nog.quote:Op maandag 15 december 2008 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oei ik heb het wel es bont gemaakt. Erg bont .Ik was volgens mij nog vet bezopen. Sjesus wat had ik een pijn
Met de weduwe.....quote:Op maandag 15 december 2008 01:06 schreef Soury het volgende:
Hummmmmm half uurtje voorbereiden op morgen
Bijlezenquote:Op maandag 15 december 2008 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rustige avond. Scheelt bijlezen.
Met een baksteen erin zeker?quote:Op maandag 15 december 2008 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet zo brutaal he? Anders sla ik je met mijn handtasje...
Nu nog even niet.quote:Op maandag 15 december 2008 06:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik heel goed, slaap lekker dan maar!
Mogguh muppet, ook een zwaar donkerbruin bammetje?quote:Op maandag 15 december 2008 06:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ook dat is zeer herkenbaar![]()
Mogge NMNS!
thee! En nee, ik eet nog even niet!quote:Op maandag 15 december 2008 06:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh muppet, ook een zwaar donkerbruin bammetje?![]()
Of gewoon een stuk ontbijtkoek bij de koffie
Vroeg op of laat wakker?quote:Op maandag 15 december 2008 06:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ook dat is zeer herkenbaar![]()
Mogge NMNS!
Ook geen beschuitje met aardbeien:?quote:Op maandag 15 december 2008 06:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
thee! En nee, ik eet nog even niet!
Nee hoor, 't zal bij mij wel volgende week toeslaan, als ik vrij ben. Vooralsnog heb ik een gang als een kogelquote:Op maandag 15 december 2008 07:51 schreef Kaat38 het volgende:
Begin nu langzamerhand te denken dat iedereen voor pampus ligt.![]()
Dan ga je rapper dan ik!quote:Op maandag 15 december 2008 08:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, 't zal bij mij wel volgende week toeslaan, als ik vrij ben. Vooralsnog heb ik een gang als een kogel
Thanksquote:Op maandag 15 december 2008 09:04 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen..
Manu nog in bed, en Lies ook al verkouden, beterschap alletwee
en de rest gaat bezig met de laatste week van dit jaar, en dan vakantie.....
nu eerst koffie.
Redelijk, gisteravond tot 1 uur geslapen en daarna om 5 uur weer naar bed gegaan en nog paar uur geslapen. Straks even een salade maken en dan kijken of ik het nu wel binnen kan houdenquote:Op maandag 15 december 2008 10:59 schreef Copycat het volgende:
Hoe gaat ie met je, Manu?
yepquote:Op maandag 15 december 2008 10:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks
Nog 5 dagen en dan ga je al weg toch?
Mooi zo.quote:Op maandag 15 december 2008 11:02 schreef Manu82 het volgende:
Redelijk, gisteravond tot 1 uur geslapen en daarna om 5 uur weer naar bed gegaan en nog paar uur geslapen. Straks even een salade maken en dan kijken of ik het nu wel binnen kan houdenIig geen koorts meer
Je doet er verstandig aan om eerst een kopje thee met een beschuitje te nemen Manu. Dat lijkt mij net iets rustiger voor je maag dan gelijk rauwkost. Of ehm, wat dacht je van een mok kippenbouillon.quote:Op maandag 15 december 2008 11:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Redelijk, gisteravond tot 1 uur geslapen en daarna om 5 uur weer naar bed gegaan en nog paar uur geslapen. Straks even een salade maken en dan kijken of ik het nu wel binnen kan houdenIig geen koorts meer
Geen idee, zag het vannacht ook, ze lijken wel bijna stil te liggenquote:Op maandag 15 december 2008 11:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi zo.Btw, DL bakt er helemaal niks van, wat zou er aan de hand zijn, enig idee? Op de site kan ik niks bijzonders vinden.
Bouillon al gehad, en zo'n ramp is het nu ook weer niet als het er weer uitkomt. Gewoon heel de tijd door eten vandaag en dan hoop ik dat het gedonder woensdag over isquote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet er verstandig aan om eerst een kopje thee met een beschuitje te nemen Manu. Dat lijkt mij net iets rustiger voor je maag dan gelijk rauwkost. Of ehm, wat dacht je van een mok kippenbouillon.
quote:Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
yep)
![]()
![]()
en jij even goed uitzieken, voordat je ook gaat...
Koorts is meestal in de ochtend wat lager of weg, kan in de namiddag terugkomen,quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je doet er verstandig aan om eerst een kopje thee met een beschuitje te nemen Manu. Dat lijkt mij net iets rustiger voor je maag dan gelijk rauwkost. Of ehm, wat dacht je van een mok kippenbouillon.
Haal een fles Coca Cola (de echte). Kleine slokjes nemen (een uur doen over een glas). Dat is een bewezen en probaat middel tegen overgeven bij griep......quote:Op maandag 15 december 2008 11:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bouillon al gehad, en zo'n ramp is het nu ook weer niet als het er weer uitkomt. Gewoon heel de tijd door eten vandaag en dan hoop ik dat het gedonder woensdag over is
Ik las in eerste instantie Dom Perignon en dacht: 'Dat is een decadent anti maagpijn bruismiddel!'.quote:Op maandag 15 december 2008 11:53 schreef hondjes het volgende:
Daarna thuisgekomen, verder gegaan met Domperidon ..tegen maagpijn, van kruidvat.
quote:Op maandag 15 december 2008 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie Dom Perignon en dacht: 'Dat is een decadent anti maagpijn bruismiddel!'.
[ afbeelding ]
Hitler Jugendmeister? Die Oostenrijkers ook, hè, leren het nooit af.quote:Op maandag 15 december 2008 12:01 schreef hondjes het volgende:
![]()
in Oostenrijk gaven ze ,in hotel zo een soort..Jugendmeister of zo..zo een kruidenbitter.,
wel, door hoeveelheid alcohol, kan je wel slapen, tenminste ik, want drink nooit.
maar helpen deed het niet.
Jij wilt ook altijd een buitenbeentje zijnquote:Op maandag 15 december 2008 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben niet verkouden, heb geen keelpijn en al helemaal geen griep.
Heb je mazzel maar komt vast nog wel je kant op deze winterquote:Op maandag 15 december 2008 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben niet verkouden, heb geen keelpijn en al helemaal geen griep.
Was van plan vandaag naar m'n ouders te gaan voor verjaardag, maar vind het niet echt verstandig om die kinderen ook nog griep te laten oplopenquote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef lies1958 het volgende:
Ben gelukkig vrij vandaag. Want om met zo een snotkop op mijn werk te zitten valt niet mee.
Ach bij mij ligt het ook aan mijzelf. Ik heb een hekel aan een jas dragen dus doe dat ook heel weinig. Dan vat je wel eens kou.quote:
Het zou weer eens een ander soort cadeautje zijn ...quote:Op maandag 15 december 2008 12:43 schreef Manu82 het volgende:
Was van plan vandaag naar m'n ouders te gaan voor verjaardag, maar vind het niet echt verstandig om die kinderen ook nog griep te laten oplopen
hebben de ouders wel een rustige kerstvakantie als ze op bed liggen hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 12:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was van plan vandaag naar m'n ouders te gaan voor verjaardag, maar vind het niet echt verstandig om die kinderen ook nog griep te laten oplopen
nouja, denk dat m'n zus dan iets minder blij zal zijnquote:Op maandag 15 december 2008 12:46 schreef lies1958 het volgende:
[..]
hebben de ouders wel een rustige kerstvakantie als ze op bed liggen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |