Ik vraag maar niet hoe je auto in de bosjes terecht komtquote:Op maandag 15 december 2008 00:52 schreef Soury het volgende:
Ja LS.. beter !! Ik ga ook maar richting bed . Moet er vroeg uit omdat mijn auto in de bosjes staat .. Illegaal dus.
Parkeer dat ding dus morgen vroeg legaal. Godver de godver![]()
Op mijn sloffen de deur uit
Exactoquote:Op maandag 15 december 2008 00:42 schreef Soury het volgende:
Meest serieuse user .. Ikke WTF![]()
Maar bedankt
Had geen keus simpelquote:Op maandag 15 december 2008 00:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vraag maar niet hoe je auto in de bosjes terecht komt![]()
![]()
En swiet dreams voor strakkies
Oei ik heb het wel es bont gemaakt. Erg bont .quote:Op maandag 15 december 2008 00:59 schreef Coos het volgende:
Je kan natuurlijk niet met een kegel bij je tandarts komen en het gevaar zit er ook in als ik niet op tijd naar bed ga dat ik gewoon met m'n klus open op die stoel ga liggen en dat ie me na controle niet meer wakker krijgt.
O, je ben er nog.quote:Op maandag 15 december 2008 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oei ik heb het wel es bont gemaakt. Erg bont .Ik was volgens mij nog vet bezopen. Sjesus wat had ik een pijn
Met de weduwe.....quote:Op maandag 15 december 2008 01:06 schreef Soury het volgende:
Hummmmmm half uurtje voorbereiden op morgen
Bijlezenquote:Op maandag 15 december 2008 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rustige avond. Scheelt bijlezen.
Met een baksteen erin zeker?quote:Op maandag 15 december 2008 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet zo brutaal he? Anders sla ik je met mijn handtasje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |