Vroeg op of laat wakker?quote:Op maandag 15 december 2008 06:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ook dat is zeer herkenbaar![]()
Mogge NMNS!
Ook geen beschuitje met aardbeien:?quote:Op maandag 15 december 2008 06:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
thee! En nee, ik eet nog even niet!
Nee hoor, 't zal bij mij wel volgende week toeslaan, als ik vrij ben. Vooralsnog heb ik een gang als een kogelquote:Op maandag 15 december 2008 07:51 schreef Kaat38 het volgende:
Begin nu langzamerhand te denken dat iedereen voor pampus ligt.![]()
Dan ga je rapper dan ik!quote:Op maandag 15 december 2008 08:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, 't zal bij mij wel volgende week toeslaan, als ik vrij ben. Vooralsnog heb ik een gang als een kogel
Thanksquote:Op maandag 15 december 2008 09:04 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen..
Manu nog in bed, en Lies ook al verkouden, beterschap alletwee
en de rest gaat bezig met de laatste week van dit jaar, en dan vakantie.....
nu eerst koffie.
Redelijk, gisteravond tot 1 uur geslapen en daarna om 5 uur weer naar bed gegaan en nog paar uur geslapen. Straks even een salade maken en dan kijken of ik het nu wel binnen kan houdenquote:Op maandag 15 december 2008 10:59 schreef Copycat het volgende:
Hoe gaat ie met je, Manu?
yepquote:Op maandag 15 december 2008 10:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks
Nog 5 dagen en dan ga je al weg toch?
Mooi zo.quote:Op maandag 15 december 2008 11:02 schreef Manu82 het volgende:
Redelijk, gisteravond tot 1 uur geslapen en daarna om 5 uur weer naar bed gegaan en nog paar uur geslapen. Straks even een salade maken en dan kijken of ik het nu wel binnen kan houdenIig geen koorts meer
Je doet er verstandig aan om eerst een kopje thee met een beschuitje te nemen Manu. Dat lijkt mij net iets rustiger voor je maag dan gelijk rauwkost. Of ehm, wat dacht je van een mok kippenbouillon.quote:Op maandag 15 december 2008 11:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Redelijk, gisteravond tot 1 uur geslapen en daarna om 5 uur weer naar bed gegaan en nog paar uur geslapen. Straks even een salade maken en dan kijken of ik het nu wel binnen kan houdenIig geen koorts meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |