Waarom wil je ziek worden dan?quote:Op maandag 15 december 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
Manu, hoest eens mijn kant op.
Het zal wel druk zijn op het werk denk ikquote:
Geeft ie de euro niet weer? €quote:Op maandag 15 december 2008 14:18 schreef Manu82 het volgende:
Neem aan dat je of de ¤ of de $ bedoeld?
Nee, je krijgt een vraagteken in een wiebertje.quote:
Vaag, mijn eigen post geeft ie goed weer, maar in een quote is het idd een vierkantje of een ruitjequote:
Ik wil in mijn waterbedje liggen met de dekens over me heen. Gewoon omdat het dan mag en kan.quote:
Whehe, ik zie straks genoeg van de wereld/zonquote:
je weet niet wat je wenst, hier al een week niet fit, ene dag ziek op bed, andere dag denk ik dat ik het ergste wel gehad heb.quote:Op maandag 15 december 2008 14:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil in mijn waterbedje liggen met de dekens over me heen. Gewoon omdat het dan mag en kan.
Oh, dan kan ik Schervengericht ook uitlezen want dat lezen voor het slapen. dat is geen succes.
Dus kuch eens, je mag spetteren.
Join the clubquote:Op maandag 15 december 2008 14:47 schreef blomst het volgende:
[..]
je weet niet wat je wenst, hier al een week niet fit, ene dag ziek op bed, andere dag denk ik dat ik het ergste wel gehad heb.
Vandaag weer helemaal ziek
Waar gaat de reis naartoe Heidi, heb ik dat nou helemaal gemist?quote:Op maandag 15 december 2008 14:46 schreef HiDiHo het volgende:
Whehe, ik zie straks genoeg van de wereld/zon
*moet eigenlijk inpakken![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe Heidi, heb ik dat nou helemaal gemist?![]()
Nog een zieke, sterkte blommeke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |