dat zal het zijn, vooral de kippensoep schijnt goed voor de griep te zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 14:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet wel waarom sommigen een beetje grieperig zijn.
Die hebben geen gezonde en overheerlijk kippen- groentensoep of snert in de vriezer![]()
Zijn die pakken van unox of ah dan niet gezond. Is toch eerst ook gewoon versgemaakt door een mijnheer of mevrouw.quote:Op maandag 15 december 2008 14:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die hebben geen gezonde en overheerlijk kippen- groentensoep of snert in de vriezer![]()
Of heb jij ze stieken wat gegeven?quote:Op maandag 15 december 2008 14:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker Gertquote:Op maandag 15 december 2008 14:58 schreef Gert het volgende:
Allemaal beterschap hier, en mocht dat onverhoopt niet lukken: RIP aan de nabestaanden.![]()
[ afbeelding ]
Oh kut, natuurlijk. Weet je al waar je naartoe gaat?quote:
Jejum ga echt bijna over mijn nek wel even waarschuwen van te vorenquote:Op maandag 15 december 2008 14:58 schreef Gert het volgende:
Allemaal beterschap hier, en mocht dat onverhoopt niet lukken: RIP aan de nabestaanden.![]()
[ afbeelding ]
Lelystadquote:Op maandag 15 december 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh kut, natuurlijk. Weet je al waar je naartoe gaat?
Kan niet, want dan waren ze niet ziekjes geweest.quote:Op maandag 15 december 2008 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of heb jij ze stieken wat gegeven?
Jij hebt zelf gewoon imuniteit opgebouwd voor je eigen soep, niet iedereen heeft datquote:Op maandag 15 december 2008 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan niet, want dan waren ze niet ziekjes geweest.
Nou ja, je hebt iig onderdak. Iets voor jezelf of bij vrienden?quote:
Ik vind het wel schattig.quote:Op maandag 15 december 2008 15:01 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jejum ga echt bijna over mijn nek wel even waarschuwen van te voren
Echt vreselijk kut om te lezen, daarom denk ik ook altijd maar; het kan altijd slechterquote:Op maandag 15 december 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
Ik kreeg vanochtend een telefoontje van een nicht. Haar zus, dus ook een nicht van mij, heeft longkanker. Overal uitzaaiingen, niks meer aan te doen. 55 jaar en een zoon van 17 jaar. Mij hoor je voorlopig niet klagen over griep.
Ik ben de hele dag al van slag.
Je hebt ook niets meegekregen héquote:Op maandag 15 december 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt iig onderdak. Iets voor jezelf of bij vrienden?
Zo is dat. Maar het is en blijft een kutziekte, zo mensonterend.quote:Op maandag 15 december 2008 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
Echt vreselijk kut om te lezen, daarom denk ik ook altijd maar; het kan altijd slechter![]()
Mijn Pa en Ma hebben ook hartklachten en kanker gehad, dan ga je andere dingen waarderen![]()
Sterkte
Hee: zolang ze er ansichtkaarten van maken, kan het nooit zó erg zijn.quote:
Ik lees het meeste wel terug maar er ontgaat me soms het een en ander blijkbaar, sorry.quote:Op maandag 15 december 2008 15:12 schreef HiDiHo het volgende:
Je hebt ook niets meegekregen hé![]()
Het is nog maar de vraag of ik daar onderdak heb, en zo ja heb ik daar toch geen leven
dat zijn minder leuke berichten.quote:Op maandag 15 december 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
Ik kreeg vanochtend een telefoontje van een nicht. Haar zus, dus ook een nicht van mij, heeft longkanker. Overal uitzaaiingen, niks meer aan te doen. 55 jaar en een zoon van 17 jaar. Mij hoor je voorlopig niet klagen over griep.
Ik ben de hele dag al van slag.
Heidi zegt: grillquote:Op maandag 15 december 2008 15:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wholy shit!!!!
Ben kippendrumsticks aan het braden in eigengemaakte marinade. Die is nogal explosief. Ik draaide de boutjes om em en plofte iets. Allemaal hete vet in mijn gezicht.
Gelukkig is je oogspier de snelste van je lichaam en had die op tijd dicht. En ik loop er ongeschoren bij, dus gelukkig ook amper iets op de huid gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |