Co, je kunt Laureline van je lijstje schrappen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als iedereen nou even zijn lievelingstaart post
Wat zijn sommige mensen toch gemakkelijk blij te krijgenquote:
Best jammer, best lekker zo'n platte taart in je brievenbus!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Co, je kunt Laureline van je lijstje schrappen!
Ik ben geneigd Maison Kelder te zeggen maar die zijn geen hofleverancier en ze hebben 3 vestigingen dus dan weet ik nog niet waar je woontquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik woon tegenover de beste hazelnootschuimtaartenbakker van Nederland (hofleverancier!) Jammer dat ik jou niet heb met lootjes, stuurde ik je een taart van ze op*oeps!*
Vooral als je de intonatie hoorde waarin ik het dacht!! Het klonk namelijk als het "dochtertje" van Jan Vayne in die reclamequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zijn sommige mensen toch gemakkelijk blij te krijgen.
* Viking84 is ontroerd.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsje
![]()
quote:
PM? ik weet niet wie je iets gestuurd hebt, maar ik was het nietquote:
is HE al out of the picture dan?quote:
Weet je wat het is met cootje? Toegegeven, ze ziet er fab uit voor een opgewarmd lijk, maar ze is veel te bescheiden en schuchter.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
PM? ik weet niet wie je iets gestuurd hebt, maar ik was het niet
Ik heb mijn aderen nèt nog horen jubelen en mijn state of mind is ook om jaloers op te zijn, dus maak je om mij geen zorgenquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:02 schreef SHE het volgende:
Idd, normaal doen!!
Er is geen enkele reden voor om je in het weekend vol te proppen met meuk. Zaterdag en zondag hebben ook gewoon 24 uur, net als alle andere dagen
En je doet het niet alleen voor je figuur, maar ook voor je aderen, je gezondheid en je state of mind.
Je lichaam is een tempel![]()
*rent nakend rondjes met brandende salie*
Mind de PI, truttebol!quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
?
Wat doe je kribbig? Heb ik iets verkeerds gezegd?
Ik moet wel zeiken greysie, want als ik jullie maar wat laat rondlullen dan staat het hier in no time vol met taarten, kapsalonnetjes en andere bende.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb mijn aderen nèt nog horen jubelen en mijn state of mind is ook om jaloers op te zijn, dus maak je om mij geen zorgen
En nu even serieus: ik prop me niet vol (ik weet ook wel dat je het niet direct tegen mij had) want ik denk dat ik niet eens aan de 1500 cal. kom vandaag. Ook ben ik zo goed als nooit ziek of verkouden of wat dan ook *afklopt* en kom ik niet noemenswaardig aan van de ongezonde dingen die ik wel eens tot mij neem.
Als ik op andere dagen gewoon normaal doe, is er toch niets om me zorgen om te maken? Toch?
Ik heb gemerkt dat ik gewoon echt NIETS kan met die lijstjes, dingen lopen toch altijd anders dan dat ik me voorneem.
My bad! Zijn inderdaad geen hofleverancier, want ze bestaan geen 100 jaar. Maar Bea haalt er wel taartquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben geneigd Maison Kelder te zeggen maar die zijn geen hofleverancier en ze hebben 3 vestigingen dus dan weet ik nog niet waar je woont
Als je broekzak.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet je wat het is met cootje? Toegegeven, ze ziet er fab uit voor een opgewarmd lijk, maar ze is veel te bescheiden en schuchter.
Die PM kan je op je buik schrijven.
Maar niet getreurd, ik vermaak je wel moppie
Die had ik heul wel gezien, doch wel in tweede instantiequote:
quote:Jij zei 'kom d'r maar IN' en dat klonk zo eh... plastisch!
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet je wat het is met cootje? Toegegeven, ze ziet er fab uit voor een opgewarmd lijk, maar ze is veel te bescheiden en schuchter.
Die PM kan je op je buik schrijven.
Maar niet getreurd, ik vermaak je wel moppie
hahaha.....dank je voor het compliment dan, in ieder gevalquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je broekzak.
Abba, SHE's right. Ik heb een grote bek en ik vind je ook zeer zeker doable. Maar ik mag geen Nederlandse heren op mijn vreemdgaanpermissielijst. Anders had ik je zéker gePMd!!
Dan woon jij in een leuke buurtquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
My bad! Zijn inderdaad geen hofleverancier, want ze bestaan geen 100 jaar. Maar Bea haalt er wel taart
Vooruit. Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet wel zeiken greysie, want als ik jullie maar wat laat rondlullen dan staat het hier in no time vol met taarten, kapsalonnetjes en andere bende.
En dat is niet zo motiverend voor de dames bij wie het allemaal niet zo easy gaat.
jij mag best slagroom eten lieffie
MAAR WEL IN STILTE VERDOMME!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zekerquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
Wel goed voor je ego he, dit topic, Abba?
Wat lul jequote:Op zaterdag 13 december 2008 20:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zekervoor zover mijn ego nog niet groot genoeg was...
![]()
overigens ook nog geen PM van SHE, dus we zijn er nog niet...
Dat is allemaal ZO gay!quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:18 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 trekt een rosébiertje open en gaat naar Paul de Leeuw kijken..
Oh noes, I've created a monster!quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zekervoor zover mijn ego nog niet groot genoeg was...
![]()
overigens ook nog geen PM van SHE, dus we zijn er nog niet...
*pakt verdovingspijltjes-geweer* <redneck-accent> We have to put him down while we still can! </redneck-accent>quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joepie, het is weekend en bijna kerst en ik heb de hele avond vrij! Moet nog wel even 10 foto's bewerken, das dan jammer. En taart is ook lekker om naar te kijken, toch?
ehmmm.....quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*pakt verdovingspijltjes-geweer* <redneck-accent> We have to put him down while we still can! </redneck-accent>
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:26 schreef Esse_est het volgende:alle mannen zijn klootzakken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joepie, het is weekend en bijna kerst en ik heb de hele avond vrij! Moet nog wel even 10 foto's bewerken, das dan jammer. En taart is ook lekker om naar te kijken, toch?
![]()
uitzonderingen daargelaten....
[ Bericht 5% gewijzigd door Adelante op 13-12-2008 20:35:51 (moet dus quoten en niet editten :')) ]Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
natuurlijk....maar het leek me een poging waardquote:
Daar is al een topic over...quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
Is Linda de Mol zwanger, of heeft ze gewoon teveel slagroom en cheesecake gegeten?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
Is Linda de Mol zwanger, of heeft ze gewoon teveel slagroom en cheesecake gegeten?
Zal ik mijn uiteindelijke lijstje dan maar postenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
Wat zijn jullie aan het crap eten?
DOE NORMAAL!!!
Uiteraard!quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
Maria, op jou kunnen we ook altijd rekenen he!?![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*pakt verdovingspijltjes-geweer* <redneck-accent> We have to put him down while we still can! </redneck-accent>
* Greys naar het bewuste topic rent...quote:
Je hebt geluk dat ik enorm naief benquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Abba, It might not seem like it, but I mean well*chi-chik-geluidje van geweer*
Dat geeft precies het verschil tussen jouw psyche en de mijne weerquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Das grappig, ik moest aan Old Yeller denken. De zieligste hond uit de hele boekgechiedenis
You can take a girl out of the trailer park, but you can't take the trailer park out of a girlquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En Abba, It might not seem like it, but I mean well*chi-chik-geluidje van geweer*
Nog stééds? Na een PM van SHE?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik enorm naief ben
rat, het was een rat Greys!quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Viev, was het gezellig bij de achterbuurman van de teckel van de blindegeleidenkat van kim?
yup....het is haast ongelooflijk hoe naief ik benquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:52 schreef Muis006 het volgende:
Wat is jullie favoriete Mercietje?
De mijne die met een gele onderkant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
dartelen....dat heb ik lang niet gedaan!quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aai voor Esse!
En ook een aai voor de monsterlijke Abba, die ik toch maar in alle vrijheid en blijheid laat ronddartelenIk ben ten slotte lid van het WNF.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]Ik vind ze eiks helemaal niet zo lekker, maar die van de spoiler van Greys vind ik ook het lekkerst!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man, jij gaat zo dartelen als SHE over 3 uur en een kwartier bij je binnenstrompelt....quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dartelen....dat heb ik lang niet gedaan!
Vroeger bij opa en oma wilden mn zus en ik altijd allebei die met de witte onderkant! Bedoel jij dezelfde?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:52 schreef Muis006 het volgende:
Ja die bedoel ikquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vroeger bij opa en oma wilden mn zus en ik altijd allebei die met de witte onderkant! Bedoel jij dezelfde?
Waarom we die wilden weet ik ook niet meer, maar ik denk dat het tweekleurige er iets mee te maken had
Mijne: blauw (dus melk) en groen (hazelnoot). Ik houd niet van chocola met meuk erinquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:52 schreef Muis006 het volgende:
Wil je lief je niet even fotograferen? We willen écht een foto vanavond, dus je verzint maar ietsquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
Ik krijg mezelf ECHT nooit helemaal met die jurk aan op de foto!
Die kont lukte nog net in de badkamerspiegel!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Man, jij gaat zo dartelen als SHE over 3 uurdrie dagen en een kwartier bij je binnenstrompelt....
Die slaapt alquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je lief je niet even fotograferen? We willen écht een foto vanavond, dus je verzint maar iets.
Je kunt altijd vragen of Soylent even langs komt, want die woont toch in de buurt.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
Ik krijg mezelf ECHT nooit helemaal met die jurk aan op de foto!
Die kont lukte nog net in de badkamerspiegel!
Ik kan me zó goed voorstellen hoe je je voelt. Ik zou ook enorm pissig zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bah, ik ben pissig.. Vriend heeft de hele dag geen fuck uitgevoerd, zodat ik na m'n werk (was half 7 thuis) nog de bende kon gaan opruimen, koken en was ophangen. Heb hem gevraagd om na het eten de tafel af te ruimen, maar alles staat er nog net zo en meneer ligt op de bank te slapen. Ik laat het staan, al duurt het tot morgenmiddag.
dartelen? is dat er echt het juiste woord voor?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Man, jij gaat zo dartelen als SHE over 3 uur en een kwartier bij je binnenstrompelt....
quote:
Ik heb al zitten denken waar ik dat ding neer kan zetten zodat ik er helemaal op kom.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dartelen? is dat er echt het juiste woord voor?
quote:
interessante theoriequote:Op zaterdag 13 december 2008 21:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Het zóu er theoretisch een woord voor kunnen zijn.
Volgens die theorie heb ik Abba nu een vergunning gegeven om in dit topic rond te neukenquote:
Daar heb jij toch wel oplossingen voor? Hm?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
ze zal het wel koud hebben dan...
![]()
neuken? denk je dat Co dát bedoelde?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens die theorie heb ik Abba nu een vergunning gegeven om in dit topic rond te neuken![]()
Oh noeees!
Nee want hij was Co's toetje, en toetjes zijn meestal koud!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb jij toch wel oplossingen voor? Hm?
Geen goed idee denk ik, ik heb geen zin in ruzie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Muis: ja daar heb je een punt! het is, hoe zeg je dat, creaaaamy.
Oh en uno knuffelo para la DaD: geef em een schop! Issie meteen wakker!
ik denk dat ik wel iets kan verzinnen jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb jij toch wel oplossingen voor? Hm?
Ik denk dat er na SHE weinig meer over is van Co d'r toetje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee want hij was Co's toetje, en toetjes zijn meestal koud!
Behalve alsie crème brulee is.
Viking is een heel ondoorzichtige (quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh? Wat ontgaat mij hier???
Greys??
Dit is srsly het grappigste wat ik in weken heb gelezenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat er na SHE weinig meer over is van Co d'r toetje.
Ook geen schaaltje meer om uit te likken
Ook heel wijs!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen goed idee denk ik, ik heb geen zin in ruzie..
koud...warm....ik ben flexibelquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee want hij was Co's toetje, en toetjes zijn meestal koud!
Behalve alsie crème brulee is.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat er na SHE weinig meer over is van Co d'r toetje.
Ook geen schaaltje meer om uit te likken
Dan zegt 'ie, geïrriteerd: "Jahaa, ik had toch al gezegd dat ik dat wel zou doen," en dan draait 'ie zich weer om en ben ik nóg pissiger.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook heel wijs!![]()
Betere optie: tik hem lief wakker, geef hem een kusje en zeg dan: "Haai poepje, zou je misschien zo willen opruimen? Ik zou het heel fijn vinden als het snel klaar is, dan hebben we nog tijd om leuke dingen te doen vanavond!" (en met dat laatste bedoel ik een film ofzo, *drags minds out of the gutter*)
En da's allemaal heel Zen!
Behalve als ie zich dan ronkend omdraait, dan weet ik het ook niet meer!
Dan loer ik gewoon terug!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou ja, anyhoo. Ik ga nu ook maar eens in dat fobo van Abba loeren.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Viking is een heel ondoorzichtige () koppelpoging aan het doen geloof ik
ondanks mijn zeer volwassen posts?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, je bent 30.. Ik dacht 19 of zo.
.
Jij valt toch op oudere mannen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, je bent 30.. Ik dacht 19 of zo.
.
Ik heb vaak een beetje moeite met het ontbreken van hoofdletters en leestekens.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ondanks mijn zeer volwassen posts?
Ik had je ook een jaar of 10 jonger ingeschat eigenlijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ondanks mijn zeer volwassen posts?
Ja. Je punt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij valt toch op oudere mannen?
forumposts zijn zelden proza, inderdaad, maar dat zegt niet zo veel over de inhoud natuurlijk...quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb vaak een beetje moeite met het ontbreken van hoofdletters en leestekens..
Ik had het zelf anders ingeschat.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat 'oh, je bent 30' 'klonk' een beetje teleurgesteld.
Dat zal ongetwijfeld ook aan het onderwerp liggen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik had je ook een jaar of 10 jonger ingeschat eigenlijkJa, ook dankzij je "volwassen" posts.
Ik ook, maar dat komt door de Boemdikkie-obsessie van SHE, Co en Greys. Dan denk ik automatisch dat elk manspersoon waar zij zich op storten < 20 isquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik had je ook een jaar of 10 jonger ingeschat eigenlijkJa, ook dankzij je "volwassen" posts.
Ik weet wel wie mijn obsessie isquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
Iets is bij jou wel héél snel een obsessie he Vik?
Ik heb alleen maar naar z'n mondje gekekenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wist het wel want mij was de 1978 opgevallen in zijn fobo
ja, dat weet iedereen wel, zo ondertussenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet wel wie mijn obsessie is
Euh, hoe denk je dat ik erachter kwam?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wist het wel want mij was de 1978 opgevallen in zijn fobo
Dat was een compliment aan SHE en iets om op te verheugen voor jou, hoorquote:
pruillipjes? pruillipjes?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar naar z'n mondje gekekenHij heeft een beetje pruillipjes.
alsof ik na het eerste schaaltje al op benquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een compliment aan SHE en iets om op te verheugen voor jou, hoor![]()
Sort of
Vond het alleen sneu voor Co, dat 'r toetje aan dr neus voorbij ging.
Dat dusquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, dat weet iedereen wel, zo ondertussen
nee, nog steeds niet...maar goed, het is ook wel een stukje lopen natuurlijk...vooral als je geen idee hebt waar je precies zijn moet...quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
Is ze d'r nou nog niet, Abba?
Zie je, toch de verkeerde schoenen aangetrokken....
Toch knap dat zelfs jij het binnen een dag weetquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, dat weet iedereen wel, zo ondertussen
We hebben het hier over SHE he?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
alsof ik na het eerste schaaltje al op ben
Ja, die arme dude zit al vet lang helemaal klaar in zn chippendale-pakje met zn bus slagroom en zn 30-jarige pruillipje, en ze komt maar niet!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
Is ze d'r nou nog niet, Abba?
Zie je, toch de verkeerde schoenen aangetrokken....
You nasty bugger, Viking!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Als SHE niet komt opdagen, moet jij er maar naartoe, Greys. Je vent slaapt toch.
ah...misschien onderschat ik SHE wel, inderdaad....zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het hier over SHE he?
Co moet gewoon op zoek naar een nieuw toetje. Punt.
Is het soja-slagroom? Anders mot SHE het nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, die arme dude zit al vet lang helemaal klaar in zn chippendale-pakje met zn bus slagroom en zn 30-jarige pruillipje, en ze komt maar niet!
geen slecht planquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Als SHE niet komt opdagen, moet jij er maar naartoe, Greys. Je vent slaapt toch.
ik ben ook een open boek voor je, he?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, die arme dude zit al vet lang helemaal klaar in zn chippendale-pakje met zn bus slagroom en zn 30-jarige pruillipje, en ze komt maar niet!
Hij praat gewoon zijn nieuwe harem naar de mondquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Toch knap dat zelfs jij het binnen een dag weet
Ik denk dat we veilig kunnen zeggen dat de obsessie te ver door gevoerd is in dit topic.
je telt verkeerd....quote:
Totally! Zyoo haf no mistriez for mie, sirrah, no no! </mad gypsy fortuneteller impression>quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben ook een open boek voor je, he?
je weet dat jij de reden bent dat ik hier uberhaupt benquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij praat gewoon zijn nieuwe harem naar de mond
Ik heb de dag doorgebracht met Duitse teksten en Greys Anatomy. En ik moet altijd heel hard huilen om Greys Anatomy, elke aflevering eigenlijk. Ik ben een wrak dus nuquote:
Eh, ik weet het niet meerquote:
\quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb de dag doorgebracht met Duitse teksten en Greys Anatomy. En ik moet altijd heel hard huilen om Greys Anatomy, elke aflevering eigenlijk. Ik ben een wrak dus nu
1. Kwak gaat vet stoer en de shizzle worden dankzij o.a. SHE, maar vooral zichzelfquote:
Ik om allebeiquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
\
Niet huilen! Ik zou eerder huilen om Duitse tekten dan om GA
Oh ja. Kut. (quote:
Ja,quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:54 schreef Viking84 het volgende:
Heb je jezelf intussen al in je galajurk gehesen?
McArmy is hot en McAbba is a man whore! Zo! Klaar! All you need to know!quote:
Het tempo is absurd de afgelopen dagen. Mensen gaan echt afhaken op deze manier of we moeten ons eigen update topic er naast maken net zoals in OUDquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eh, ik weet het niet meerVolgens mij zijn er in 2 dagen 6 topics volgeschreven. Oja, Greys heeft een nieuwe jurk en SHE is een pakje sigaretten halen.....
Ik deed het om en om, zo was het vol te houdenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:56 schreef Muis006 het volgende:
En jij hebt sneeuwvlokjes!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1. Kwak gaat vet stoer en de shizzle worden dankzij o.a. SHE, maar vooral zichzelf![]()
2. Abba is nieuw, is ook wel genaamd McAbba of Bjorn of Dancing Queen, is al getransformeerd in een monster dankzij Greys en nu is SHE op hakken onderweg naar Alkmaar om hem te schaken, terwijl ie eigenlijk ook Co's toetje was (al dan niet crème brulee)!
3. Greys heeft een mooie jurk!
4. Claudia was gisteren jarig!
Mis ik iets?
Ja, dat doe ik natuurlijk wel hèquote:
Deze Duitse teksten waren inderdaad dramatisch op z'n tijd. Net als mijn vertalingen overigensquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
\
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:59 schreef Merel het volgende:
En ik vind het oneerlijk dat alle dames-met-partner de nieuwe man in het topic wegkapen, dat is niet eerlijk
Mijn haar zit ruk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik natuurlijk wel hèHow come? Of moeten we toch tot 9 januari wachten voor we je in die jurk zien?
.
Ok danquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn haar zit ruk.
Met flits zie ik er in die jurk uit als een rood-glimmende-hoer.
En mijn haar zit ruk.
Deze is inderdaad wel leuk, als hij nog steeds op zijn foto lijkt tenminste, want volgens mij is hij op die foto minimaal 7 jaar jonger dan hij nu is.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:59 schreef Merel het volgende:
Oh nou Claudia nog gefeliciteerd dan!
En ik vind het oneerlijk dat alle dames-met-partner de nieuwe man in het topic wegkapen, dat is niet eerlijk
ik ben eigenlijk een bijzonder nette en beschaafde jongeman, totdat jij het nodig vond me uit te pimpen aan zo ongeveer iedereen die in dit topic kwam....voor die tijd was je nog netjes plan Aquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:57 schreef Greys het volgende:
McAbba is a man whore! Zo! Klaar! All you need to know!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Deze Duitse teksten waren inderdaad dramatisch op z'n tijd. Net als mijn vertalingen overigensKreeg op het laatst echt geen normale zin meer uit mijn toetsenbord.
*schuift Merel naar voren en zingt "Dancing Queen"*quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:59 schreef Merel het volgende:
Ik heb me al waardig teruggetrokken Merel, dus nu moet je alleen nog battelen met SHE.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:59 schreef Merel het volgende:
*mental image van een modderworstelgevecht tussen Merel en SHE*quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb me al waardig teruggetrokken Merel, dus nu moet je alleen nog battelen met SHE.
Je kunt het!!
Zit ik net in z'n fobo te kijken, is 't m'n typ nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*schuift Merel naar voren en zingt "Dancing Queen"*
Ik stond vroeger eens in Munchen en ik vroeg om een asbach.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
het kan altijd erger! Toen mijn mister en ik in Dld waren en hij oorbellen voor me wou kopen, zei hij:
"Ich will gern die earrings sehen!"
Best te drinken toch!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik stond vroeger eens in Munchen en ik vroeg om een asbach.
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik stond vroeger eens in Munchen en ik vroeg om een asbach.
heb jij weer....het zit je ook niet meequote:Op zaterdag 13 december 2008 22:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Zit ik net in z'n fobo te kijken, is 't m'n typ nietLeuke vent hoor, maar niet voor mij
Ik spreek alleen Engels vloeiend.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik spreek mijn talen uitstekend, dus ik maak dat soort rare fouten niet.
Ik heb je niet uitgepimpt!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk een bijzonder nette en beschaafde jongeman, totdat jij het nodig vond me uit te pimpen aan zo ongeveer iedereen die in dit topic kwam....voor die tijd was je nog netjes plan A![]()
Je mist wel wat hoor. Merel is hééél leuk. En knap. En slank.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heb jij weer....het zit je ook niet mee
Ik kan ontzettend slecht nee zeggen...mijn grootste zwaktequote:Op zaterdag 13 december 2008 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb je niet uitgepimpt!
Ze besprongen je en jij bent eh.... niet zo goed in 'verzet'!![]()
uiteraard...quote:Ik vind je heus nog wel lief hoor. *aai*
Same herequote:Op zaterdag 13 december 2008 22:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik spreek alleen Engels vloeiend.
Zelfs mijn Nederlands hapert weleens
ongetwijfeld...maar ja, haar smaak in mannen is helaas wat minderquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je mist wel wat hoor. Merel is hééél leuk. En knap. En slank.
En ik weet wat grauwacke is. Ik bedoel, welk normaal mens weet dat nou. Ik ben zo speciaalquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je mist wel wat hoor. Merel is hééél leuk. En knap. En slank.
Mijn mamsje is Engelse en ik ben tweetalig opgevoedquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hè? Is jullie moedertaal engels?
Tja, dat probleem heb ik al sinds m'n puberteitquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ongetwijfeld...maar ja, haar smaak in mannen is helaas wat minder
Ik spreek niks vloeiendquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik spreek alleen Engels vloeiend.
Zelfs mijn Nederlands hapert weleens
Dit is het enige topic dat loopt op FOK! op zaterdagavondquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:11 schreef Greys het volgende:
TJ en Adelante! Waar komen jullie nou ineens vandaan? Wat trok jullie aan?![]()
Wat een treurwilg is het ook he!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoor je te zeggen 'oh gelukkig'.
Niet uiteraard
misschien moet je er toch eens een keer iets aan doen, dan...want zo wordt het natuurlijk niets met je...quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Tja, dat probleem heb ik al sinds m'n puberteit
Ach, het Tylertopic van Djeez heeft dan weer relpotentie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is het enige topic dat loopt op FOK! op zaterdagavond
ah, gezellig...quote:
Kortom, wij zijn de enige Fok!-ers zonder leven op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is het enige topic dat loopt op FOK! op zaterdagavond
Doe maar een toastjequote:Op zaterdag 13 december 2008 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah, gezellig...
ik hen nog volkoren toastjes met boerenbrie en tripple bier
zie je...ik ben daar zo slecht inquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoor je te zeggen 'oh gelukkig'.
Niet uiteraard
Je kunt toch niet alle avonden leven, ik heb vannacht nog geen drie uur geslapen, dus vanavond weer de kroeg in was niet zo'n strak plan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Kortom, wij zijn de enige Fok!-ers zonder leven op zaterdagavond?
Dat heeft elk topic van Djeez/Ingridquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, het Tylertopic van Djeez heeft dan weer relpotentie.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke, dat was de druppel. Ik ga. Doei.
Wees welkom!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:15 schreef TJDoornbos het volgende:
K zit me op mn werk te vervelen vandaar Greys
Dat zie je verkeerd Greysje! Wij zijn de enigen die zeker genoeg zijn van onze onoverkomelijke AWESOMENESS om openbaar te maken dat we thuis hangen! Uiteraard wel cool loungen .quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Kortom, wij zijn de enige Fok!-ers zonder leven op zaterdagavond?
Ik heb mijn reactie maar weer gemist. Was wel érg eerlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat heeft elk topic van Djeez/Ingrid. Ik lees ook expres niet mee, voordat ik nare dingen ga zeggen die ik wel meen, maar niemand wil horen.
toastje smeert en afgeeftquote:
Mijn man en die ligt nu in bed op me te wachtenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke kerel vind jij fijn?
Dan roep ik die naam ook even!
Kan jou het schelen. Ze zijn toch te dom om het te snappenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb mijn reactie maar weer gemist. Was wel érg eerlijk.
Ik vond 'm prima passenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb mijn reactie maar weer gemist. Was wel érg eerlijk.
Man-van-Tink! Man-van-Tink! Edit: ik had gelijk!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke kerel vind jij fijn?
Dan roep ik die naam ook even!
[..]
Omdat sinds ik beloofd heb hier dat ik er an ga werken ik de hele fokking dag alleen ng maar aan eten kan denken, en ik de hee tijd denk 'ik maak zef wel uit hoe ongezond ik eet"quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Kappen met smoezen verzinnen!
Wat heb je uitgespookt? En waarom heb je dat gedaan na de patat blamage van gisteren?
Je bent weer aan het sjoemelen!
Dan wordt ie McToastje!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Plaats eens een zwoele foto van jezelf in je fotogeval!
ja, ikquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Smoesjes!
Volgende week is het kerst, daarna is het Oud & Nieuw, daarna is er wel iemand jarig!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan wordt ie McToastje!
(okee nu ben ik echt weg maar soms moet ik dingen er even uit gooien![]()
)
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit 'uit'.
In de kroeg hoor ik beter dan wie ook en dan is het zooo irritant als mensen in je oor gaan gillen.
Hallooooo, ik kan liplezen hoor!
Ohhhh wat liefquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je hebt je naam topic gemist, dat ik speciaal voor jou had aangemaakt
En ik dacht heel naïef dat ie de avond wel zou halenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhh wat liefLuvjoez
Ik was naar de bios en daarna even eten en wat drinken!
![]()
Als je nu aan het werk bent?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:23 schreef TJDoornbos het volgende:
thnx greys!
Iemand nog een idee wat ik morgen kan gaan doen?
Ja, het gaat echt snel tegenwoordig he?!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En ik dacht heel naïef dat ie de avond wel zou halen
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:22 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Een van mijn beste vrienden waar ik vroeger veel mee ging stappen is aan één kant zeer slechthorend. En aan het eind van de avond wist ik nooit meer welk oor (oorzaak drank) en dan zat ik een half uur voor jan lul in zijn verkeerde oor te gillen. En hij niks zeggen ook he?.
Smoesjes!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zie je...ik ben daar zo slecht in
Ik heb zelfs nog een plaatje voor je gepost!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt snel tegenwoordig he?!Toen ik net op fok kwam dacht ik nog 'Geen McSteamy topic
', maar die is er dus toch geweest
Preciesquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als jij een foto plaatst van jezelf verzinnen wij iets beters
ik zal 'ns kijken... moet er ook een hoofd bij?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als jij een foto plaatst van jezelf verzinnen wij iets beters
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een plaatje voor je gepost!
But of course!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zal 'ns kijken... moet er ook een hoofd bij?
klinkt t gek als ik zeg dat ik me de laatste tijd juist veel kloteriger erover voel omdat iktgevoel heb dat ik nu jullie ook teleurste??quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Kwak, jij baalt teveel. Tenminste... ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Je hebt een slechte dag qua eten en daarna voel je je zó kut daarover dat je daardoor maar weer wat gaat eten. Probeer nou tegen jezelf te zeggen na zo'n dag 'Oke. Dat was 'm niet. Dus morgen moet ie beter'. Zal wel makkelijk praten zijn, maar je bent al zo goed bezig met de bank enzo en hoeveel kilo's je tot nu toe al kwijt bent. Dus je KUNT het wel.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Smoesjes!
Jij nog slechte dingen gegeten vandaag, behalve vals spelende panfluitindianen?
Ja!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zal 'ns kijken... moet er ook een hoofd bij?
but of butt? want van die laatste zijn ooit al foto's gepostquote:
waarom al dat schuldgevoel? je bent niemand iets verplicht...zeker de mensen hier niet....behalve misschien aan jezelf...maar goed eten en lijnen gaat om de lange termijn, en iedereen heeft wel eens mindere dagen...dus in plaats van je te richten op wat fout gaat, kun je beter richten op wat goed gaat....de mensen hier steunen je sowieso welquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:31 schreef kwakveense het volgende:
klinkt t gek als ik zeg dat ik me de laatste tijd juist veel kloteriger erover voel omdat iktgevoel heb dat ik nu jullie ook teleurste??
Vandaag zou me echt weinig kunnen schelen als ik niet hie met mn neus op de fieten werd gdrukt, omdat ik gisteren ook al slecht at/eergisteren bedoelik, en ik een smokkelaar en een sjoemelaar ben.
t is in beide gevallen even slecht voor de lijn, maar serieus, me zo kut voelen over slecht eten heb ik niet meer gehad sinds al mijn eerdere gestrande lijnpogingen.
ik voel me nu ookopdieet...
e jusit dat had ik me voorgenomen nooit meer te doen, omdat ik me er kut door voel en er door faal...
ik twijfel heel erg over hjoe ik verder met nu...
Oh dan willen we daar ook een linkje van uiteraard!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
but of butt? want van die laatste zijn ooit al foto's gepost
Ooit = nu!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
but of butt? want van die laatste zijn ooit al foto's gepost
There's no time for chitchatquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:38 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat alleen wij mannen wat visueel waren ingesteld, maar het tegendeel blijkt hier
Kijk. Nu hou ik weer van je.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom al dat schuldgevoel? je bent niemand iets verplicht...zeker de mensen hier niet....behalve misschien aan jezelf...maar goed eten en lijnen gaat om de lange termijn, en iedereen heeft wel eens mindere dagen...dus in plaats van je te richten op wat fout gaat, kun je beter richten op wat goed gaat....de mensen hier steunen je sowieso wel
Waarom heb jij geen relatie?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom al dat schuldgevoel? je bent niemand iets verplicht...zeker de mensen hier niet....behalve misschien aan jezelf...maar goed eten en lijnen gaat om de lange termijn, en iedereen heeft wel eens mindere dagen...dus in plaats van je te richten op wat fout gaat, kun je beter richten op wat goed gaat....de mensen hier steunen je sowieso wel
Je hebt je in het hol van de leeuw gewaagd!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:38 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat alleen wij mannen wat visueel waren ingesteld, maar het tegendeel blijkt hier
ze houdt van mequote:
Hij is een beetje de weg kwijt geraakt nadat hij is gestopt met tourenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen relatie?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
dus naast er goed uitzien moet je ook nog eens eens inlevingsvermogen kunnen uitenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:43 schreef conleche het volgende:
Ik vind mooie mannenbillen het meest sexy ter wereld
meestal ontwijk ik dat, door naar de kroeg of naar vrienden te gaan als mevrouw A. "vriendinnenavond" heeft :quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt je in het hol van de leeuw gewaagd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |