Omdat sinds ik beloofd heb hier dat ik er an ga werken ik de hele fokking dag alleen ng maar aan eten kan denken, en ik de hee tijd denk 'ik maak zef wel uit hoe ongezond ik eet"quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Kappen met smoezen verzinnen!
Wat heb je uitgespookt? En waarom heb je dat gedaan na de patat blamage van gisteren?
Je bent weer aan het sjoemelen!
Dan wordt ie McToastje!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Plaats eens een zwoele foto van jezelf in je fotogeval!
ja, ikquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Smoesjes!
Volgende week is het kerst, daarna is het Oud & Nieuw, daarna is er wel iemand jarig!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan wordt ie McToastje!
(okee nu ben ik echt weg maar soms moet ik dingen er even uit gooien![]()
)
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit 'uit'.
In de kroeg hoor ik beter dan wie ook en dan is het zooo irritant als mensen in je oor gaan gillen.
Hallooooo, ik kan liplezen hoor!
Ohhhh wat liefquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je hebt je naam topic gemist, dat ik speciaal voor jou had aangemaakt
En ik dacht heel naïef dat ie de avond wel zou halenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhh wat liefLuvjoez
Ik was naar de bios en daarna even eten en wat drinken!
![]()
Als je nu aan het werk bent?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:23 schreef TJDoornbos het volgende:
thnx greys!
Iemand nog een idee wat ik morgen kan gaan doen?
Ja, het gaat echt snel tegenwoordig he?!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En ik dacht heel naïef dat ie de avond wel zou halen
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:22 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Een van mijn beste vrienden waar ik vroeger veel mee ging stappen is aan één kant zeer slechthorend. En aan het eind van de avond wist ik nooit meer welk oor (oorzaak drank) en dan zat ik een half uur voor jan lul in zijn verkeerde oor te gillen. En hij niks zeggen ook he?.
Smoesjes!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zie je...ik ben daar zo slecht in
Ik heb zelfs nog een plaatje voor je gepost!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt snel tegenwoordig he?!Toen ik net op fok kwam dacht ik nog 'Geen McSteamy topic
', maar die is er dus toch geweest
Preciesquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als jij een foto plaatst van jezelf verzinnen wij iets beters
ik zal 'ns kijken... moet er ook een hoofd bij?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als jij een foto plaatst van jezelf verzinnen wij iets beters
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een plaatje voor je gepost!
But of course!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zal 'ns kijken... moet er ook een hoofd bij?
klinkt t gek als ik zeg dat ik me de laatste tijd juist veel kloteriger erover voel omdat iktgevoel heb dat ik nu jullie ook teleurste??quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Kwak, jij baalt teveel. Tenminste... ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Je hebt een slechte dag qua eten en daarna voel je je zó kut daarover dat je daardoor maar weer wat gaat eten. Probeer nou tegen jezelf te zeggen na zo'n dag 'Oke. Dat was 'm niet. Dus morgen moet ie beter'. Zal wel makkelijk praten zijn, maar je bent al zo goed bezig met de bank enzo en hoeveel kilo's je tot nu toe al kwijt bent. Dus je KUNT het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |