Ik stond vroeger eens in Munchen en ik vroeg om een asbach.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
het kan altijd erger! Toen mijn mister en ik in Dld waren en hij oorbellen voor me wou kopen, zei hij:
"Ich will gern die earrings sehen!"
Best te drinken toch!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik stond vroeger eens in Munchen en ik vroeg om een asbach.
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik stond vroeger eens in Munchen en ik vroeg om een asbach.
heb jij weer....het zit je ook niet meequote:Op zaterdag 13 december 2008 22:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Zit ik net in z'n fobo te kijken, is 't m'n typ nietLeuke vent hoor, maar niet voor mij
Ik spreek alleen Engels vloeiend.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik spreek mijn talen uitstekend, dus ik maak dat soort rare fouten niet.
Ik heb je niet uitgepimpt!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk een bijzonder nette en beschaafde jongeman, totdat jij het nodig vond me uit te pimpen aan zo ongeveer iedereen die in dit topic kwam....voor die tijd was je nog netjes plan A![]()
Je mist wel wat hoor. Merel is hééél leuk. En knap. En slank.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heb jij weer....het zit je ook niet mee
Ik kan ontzettend slecht nee zeggen...mijn grootste zwaktequote:Op zaterdag 13 december 2008 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb je niet uitgepimpt!
Ze besprongen je en jij bent eh.... niet zo goed in 'verzet'!![]()
uiteraard...quote:Ik vind je heus nog wel lief hoor. *aai*
Same herequote:Op zaterdag 13 december 2008 22:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik spreek alleen Engels vloeiend.
Zelfs mijn Nederlands hapert weleens
ongetwijfeld...maar ja, haar smaak in mannen is helaas wat minderquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je mist wel wat hoor. Merel is hééél leuk. En knap. En slank.
En ik weet wat grauwacke is. Ik bedoel, welk normaal mens weet dat nou. Ik ben zo speciaalquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je mist wel wat hoor. Merel is hééél leuk. En knap. En slank.
Mijn mamsje is Engelse en ik ben tweetalig opgevoedquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hè? Is jullie moedertaal engels?
Tja, dat probleem heb ik al sinds m'n puberteitquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ongetwijfeld...maar ja, haar smaak in mannen is helaas wat minder
Ik spreek niks vloeiendquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik spreek alleen Engels vloeiend.
Zelfs mijn Nederlands hapert weleens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |