Co, je kunt Laureline van je lijstje schrappen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als iedereen nou even zijn lievelingstaart post
Wat zijn sommige mensen toch gemakkelijk blij te krijgenquote:
Best jammer, best lekker zo'n platte taart in je brievenbus!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Co, je kunt Laureline van je lijstje schrappen!
Ik ben geneigd Maison Kelder te zeggen maar die zijn geen hofleverancier en ze hebben 3 vestigingen dus dan weet ik nog niet waar je woontquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik woon tegenover de beste hazelnootschuimtaartenbakker van Nederland (hofleverancier!) Jammer dat ik jou niet heb met lootjes, stuurde ik je een taart van ze op*oeps!*
Vooral als je de intonatie hoorde waarin ik het dacht!! Het klonk namelijk als het "dochtertje" van Jan Vayne in die reclamequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zijn sommige mensen toch gemakkelijk blij te krijgen.
* Viking84 is ontroerd.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsje
![]()
quote:
PM? ik weet niet wie je iets gestuurd hebt, maar ik was het nietquote:
is HE al out of the picture dan?quote:
Weet je wat het is met cootje? Toegegeven, ze ziet er fab uit voor een opgewarmd lijk, maar ze is veel te bescheiden en schuchter.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
PM? ik weet niet wie je iets gestuurd hebt, maar ik was het niet
Ik heb mijn aderen nčt nog horen jubelen en mijn state of mind is ook om jaloers op te zijn, dus maak je om mij geen zorgenquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:02 schreef SHE het volgende:
Idd, normaal doen!!
Er is geen enkele reden voor om je in het weekend vol te proppen met meuk. Zaterdag en zondag hebben ook gewoon 24 uur, net als alle andere dagen
En je doet het niet alleen voor je figuur, maar ook voor je aderen, je gezondheid en je state of mind.
Je lichaam is een tempel![]()
*rent nakend rondjes met brandende salie*
Mind de PI, truttebol!quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
?
Wat doe je kribbig? Heb ik iets verkeerds gezegd?
Ik moet wel zeiken greysie, want als ik jullie maar wat laat rondlullen dan staat het hier in no time vol met taarten, kapsalonnetjes en andere bende.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb mijn aderen nčt nog horen jubelen en mijn state of mind is ook om jaloers op te zijn, dus maak je om mij geen zorgen
En nu even serieus: ik prop me niet vol (ik weet ook wel dat je het niet direct tegen mij had) want ik denk dat ik niet eens aan de 1500 cal. kom vandaag. Ook ben ik zo goed als nooit ziek of verkouden of wat dan ook *afklopt* en kom ik niet noemenswaardig aan van de ongezonde dingen die ik wel eens tot mij neem.
Als ik op andere dagen gewoon normaal doe, is er toch niets om me zorgen om te maken? Toch?
Ik heb gemerkt dat ik gewoon echt NIETS kan met die lijstjes, dingen lopen toch altijd anders dan dat ik me voorneem.
My bad! Zijn inderdaad geen hofleverancier, want ze bestaan geen 100 jaar. Maar Bea haalt er wel taartquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben geneigd Maison Kelder te zeggen maar die zijn geen hofleverancier en ze hebben 3 vestigingen dus dan weet ik nog niet waar je woont
Als je broekzak.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet je wat het is met cootje? Toegegeven, ze ziet er fab uit voor een opgewarmd lijk, maar ze is veel te bescheiden en schuchter.
Die PM kan je op je buik schrijven.
Maar niet getreurd, ik vermaak je wel moppie
Die had ik heul wel gezien, doch wel in tweede instantiequote:
quote:Jij zei 'kom d'r maar IN' en dat klonk zo eh... plastisch!
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet je wat het is met cootje? Toegegeven, ze ziet er fab uit voor een opgewarmd lijk, maar ze is veel te bescheiden en schuchter.
Die PM kan je op je buik schrijven.
Maar niet getreurd, ik vermaak je wel moppie
hahaha.....dank je voor het compliment dan, in ieder gevalquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je broekzak.
Abba, SHE's right. Ik heb een grote bek en ik vind je ook zeer zeker doable. Maar ik mag geen Nederlandse heren op mijn vreemdgaanpermissielijst. Anders had ik je zéker gePMd!!
Dan woon jij in een leuke buurtquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
My bad! Zijn inderdaad geen hofleverancier, want ze bestaan geen 100 jaar. Maar Bea haalt er wel taart
Vooruit. Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet wel zeiken greysie, want als ik jullie maar wat laat rondlullen dan staat het hier in no time vol met taarten, kapsalonnetjes en andere bende.
En dat is niet zo motiverend voor de dames bij wie het allemaal niet zo easy gaat.
jij mag best slagroom eten lieffie
MAAR WEL IN STILTE VERDOMME!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zekerquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
Wel goed voor je ego he, dit topic, Abba?
Wat lul jequote:Op zaterdag 13 december 2008 20:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zekervoor zover mijn ego nog niet groot genoeg was...
![]()
overigens ook nog geen PM van SHE, dus we zijn er nog niet...
Dat is allemaal ZO gay!quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:18 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 trekt een rosébiertje open en gaat naar Paul de Leeuw kijken..
Oh noes, I've created a monster!quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zekervoor zover mijn ego nog niet groot genoeg was...
![]()
overigens ook nog geen PM van SHE, dus we zijn er nog niet...
*pakt verdovingspijltjes-geweer* <redneck-accent> We have to put him down while we still can! </redneck-accent>quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |