dartelen? is dat er echt het juiste woord voor?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Man, jij gaat zo dartelen als SHE over 3 uur en een kwartier bij je binnenstrompelt....
quote:
Ik heb al zitten denken waar ik dat ding neer kan zetten zodat ik er helemaal op kom.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dartelen? is dat er echt het juiste woord voor?
quote:
interessante theoriequote:Op zaterdag 13 december 2008 21:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Het zóu er theoretisch een woord voor kunnen zijn.
Volgens die theorie heb ik Abba nu een vergunning gegeven om in dit topic rond te neukenquote:
Daar heb jij toch wel oplossingen voor? Hm?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
ze zal het wel koud hebben dan...
![]()
neuken? denk je dat Co dát bedoelde?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens die theorie heb ik Abba nu een vergunning gegeven om in dit topic rond te neuken![]()
Oh noeees!
Nee want hij was Co's toetje, en toetjes zijn meestal koud!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb jij toch wel oplossingen voor? Hm?
Geen goed idee denk ik, ik heb geen zin in ruzie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Muis: ja daar heb je een punt! het is, hoe zeg je dat, creaaaamy.
Oh en uno knuffelo para la DaD: geef em een schop! Issie meteen wakker!
ik denk dat ik wel iets kan verzinnen jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb jij toch wel oplossingen voor? Hm?
Ik denk dat er na SHE weinig meer over is van Co d'r toetje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee want hij was Co's toetje, en toetjes zijn meestal koud!
Behalve alsie crème brulee is.
Viking is een heel ondoorzichtige (quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh? Wat ontgaat mij hier???
Greys??
Dit is srsly het grappigste wat ik in weken heb gelezenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat er na SHE weinig meer over is van Co d'r toetje.
Ook geen schaaltje meer om uit te likken
Ook heel wijs!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen goed idee denk ik, ik heb geen zin in ruzie..
koud...warm....ik ben flexibelquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee want hij was Co's toetje, en toetjes zijn meestal koud!
Behalve alsie crème brulee is.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat er na SHE weinig meer over is van Co d'r toetje.
Ook geen schaaltje meer om uit te likken
Dan zegt 'ie, geïrriteerd: "Jahaa, ik had toch al gezegd dat ik dat wel zou doen," en dan draait 'ie zich weer om en ben ik nóg pissiger.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook heel wijs!![]()
Betere optie: tik hem lief wakker, geef hem een kusje en zeg dan: "Haai poepje, zou je misschien zo willen opruimen? Ik zou het heel fijn vinden als het snel klaar is, dan hebben we nog tijd om leuke dingen te doen vanavond!" (en met dat laatste bedoel ik een film ofzo, *drags minds out of the gutter*)
En da's allemaal heel Zen!
Behalve als ie zich dan ronkend omdraait, dan weet ik het ook niet meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |