Dit is het enige topic dat loopt op FOK! op zaterdagavondquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:11 schreef Greys het volgende:
TJ en Adelante! Waar komen jullie nou ineens vandaan? Wat trok jullie aan?![]()
Wat een treurwilg is het ook he!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoor je te zeggen 'oh gelukkig'.
Niet uiteraard
misschien moet je er toch eens een keer iets aan doen, dan...want zo wordt het natuurlijk niets met je...quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Tja, dat probleem heb ik al sinds m'n puberteit
Ach, het Tylertopic van Djeez heeft dan weer relpotentie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is het enige topic dat loopt op FOK! op zaterdagavond
ah, gezellig...quote:
Kortom, wij zijn de enige Fok!-ers zonder leven op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is het enige topic dat loopt op FOK! op zaterdagavond
Doe maar een toastjequote:Op zaterdag 13 december 2008 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah, gezellig...
ik hen nog volkoren toastjes met boerenbrie en tripple bier
zie je...ik ben daar zo slecht inquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoor je te zeggen 'oh gelukkig'.
Niet uiteraard
Je kunt toch niet alle avonden leven, ik heb vannacht nog geen drie uur geslapen, dus vanavond weer de kroeg in was niet zo'n strak plan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Kortom, wij zijn de enige Fok!-ers zonder leven op zaterdagavond?
Dat heeft elk topic van Djeez/Ingridquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, het Tylertopic van Djeez heeft dan weer relpotentie.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke, dat was de druppel. Ik ga. Doei.
Wees welkom!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:15 schreef TJDoornbos het volgende:
K zit me op mn werk te vervelen vandaar Greys
Dat zie je verkeerd Greysje! Wij zijn de enigen die zeker genoeg zijn van onze onoverkomelijke AWESOMENESS om openbaar te maken dat we thuis hangen! Uiteraard wel cool loungen .quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Kortom, wij zijn de enige Fok!-ers zonder leven op zaterdagavond?
Ik heb mijn reactie maar weer gemist. Was wel érg eerlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat heeft elk topic van Djeez/Ingrid. Ik lees ook expres niet mee, voordat ik nare dingen ga zeggen die ik wel meen, maar niemand wil horen.
toastje smeert en afgeeftquote:
Mijn man en die ligt nu in bed op me te wachtenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke kerel vind jij fijn?
Dan roep ik die naam ook even!
Kan jou het schelen. Ze zijn toch te dom om het te snappenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb mijn reactie maar weer gemist. Was wel érg eerlijk.
Ik vond 'm prima passenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb mijn reactie maar weer gemist. Was wel érg eerlijk.
Man-van-Tink! Man-van-Tink! Edit: ik had gelijk!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke kerel vind jij fijn?
Dan roep ik die naam ook even!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |